Can Kirac

Can Ata Kiirac
Can Ata Kiirac

Famosu omu d'affari cunnisciutu da u mondu cummerciale turcu, soprattuttu cù e so opere chì avvicinaranu a vita di a famiglia Koç. Can Ata Kirac Cum'è unu di i dirigenti indimenticabili di u paese, cuntinueghja à esse un capu d'opinione per e generazioni prossime. Kıraç, chì hà sempre riesciutu à mette in cima in tutta a so vita cummerciale prufessiunale, hè attentamente è espertu interessatu in parechji rami di l'arti da a poesia à a pittura in cunfurmità cù u so stile di vita liberu è versatilità. In più di a so vita pulitica, hè unu di i nomi chì dà un esempiu cù a so prufonda cunniscenza è sperienza in l'ecunumia è diversi hobby. Can Kirac cuntinueghja à rapprisintà una persunalità chì e generazioni future anu da cunnosce da vicinu.

Natu in a capitale Ankara in u 1927, Kıraç hà apertu i so ochji à u mondu in Etimesgut, chì dopu esse chjamatu Atatürk Orman Çiftliği. Cù a so nascita, hà avutu una chance chì pochi persone puderanu avè, è hà pigliatu u cognome Kıraç da Atatürk, chì hà guadagnatu in linea cù u travagliu di Can, u manager chjamatu Mustafa Kemal Atatürk, è ancu u so babbu, un ingegnere agriculu. , Ali Numan Kıraç. Quellu chì deve u so nome è u so cognome à u Gran Leader Can Ata Kirac Passò i so anni di zitiddina in Eskişehir. Cresce in un ambiente agriculu cumpletu in Eskişehir Can Kirac In questu modu, hà passatu i so primi anni à campà cù a terra, in e so parolle. Per quessa, ùn era micca surprisante chì hà direttu a so scelta di carriera in a listessa direzzione di u so babbu, vale à dì cù a so educazione agricula. In u 1946, hà finitu successu Galatasaray High School, unu di i principali istituzioni educative di u paese. Can Ata Kirac Dopu, si graduò da l'Università di Ankara, Facultà di Agricultura. Da u 1950, l'annu di a so graduazione, hà cuminciatu à travaglià in a filiera di l'automobile di Koç Ticaret Company in Ankara.

Kıraç, chì hà pigliatu a rispunsabilità di a presidenza di a Federazione di a Demanda Naziunale Turca in l'anni 1949-50, quandu era ancu un studiente universitariu, hè statu accettatu cum'è accusatu in i primi anni di a so vita di travagliu, chì principia cum'è un apprendista di u famosu affari turcu Bernar Nahum, per via di un articulu scrittu in u quadru di i principii di Atatürk. Prestu hà trovu l'uppurtunità di difende u cuncettu di "ecunumia mista pianificata" in u corpu di a Càmera di Cummerciu di Izmir, induve era membru di u cunsigliu di direzzione. Can Ata Kirac In l'anni 1970, hà participatu tramindui à u cunsigliu chì hà stabilitu i fundamenti di TÜSİAD è hà cuntinuatu à favurizà l'Industria di l'Assemblea attraversu a stampa è i pannelli.

Can Kıraç, chì hà da vene in prima linea cù a so identità manageriale in u tempu, hà cuminciatu à acquistà ricordi chì li permettenu di pruduce e so opere cum'è My Memories è My Patronum Vehbi Koç da l'anni 1980. Dopu avè passatu a maiò parte di a so vita in u gruppu Koç, Can Kıraç hè statu invitatu personalmente à entra in pulitica da u presidente 1991 Süleyman Demirel in u 9. U rifiutu di Demirel di sta offerta, chì hà causatu grandi rumuri in u backstage, Can Ata Kirac hà ancu finitu a so vita cummerciale prufessiunale in u stessu annu cù una decisione piuttostu sorprendente.

Serve a famiglia Koç in alta pusizioni per un longu periodu di 41 anni. Can Kirac Hà decisu di cuntinuà a so vita di ritirata in Çeşme, induve hà passatu e so vacanze dapoi u 1957. Hà una figliola chjamata Aslı è un figliolu chjamatu Ali Numan da a so moglia İnci Atav Kıraç, chì hà persu in 2019. Can Ata Kirac Hè ancu u babbu di Ebru Kıraç è Yasemin è Can Ata Kirac Hè un missiavu chì hà dui nipoti. Cum'è a so vita literaria, hà perseguitu attivamente diversi tituli cum'è pittura è puesia. Can Kirac In più di i diversi articuli sohbetCuntinueghja à scuntrà cù i ghjovani à traversu programmi è interviste.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*