U Mercuri Mechanic Multi-Storey Car Park Apertura

Apertura di u Parcheghju di u Pianu di Carsamba Mechanic
U Mercuri Mechanic Multi-Storey Car Park Apertura

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà risoltu u prublema di trafficu è parcheghju chì hè stata sperimentata dapoi parechji anni in u distrittu di Çarşamba cù un parcheghju meccanicu multipianu. Dopu chì a fase di prova di u sistema hè finita, u parcheghju serà apertu à u serviziu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà risoltu unu di i prublemi più impurtanti in i distretti, cumpresu u centru di Samsun, cù l'ultimi investimenti tecnologichi, hà custruitu un parcheghju di 1880 piani cù una capacità di veiculi 5 in una zona di 214. metri quadrati, induve l'antica piazza di u mercatu si trova in a strada Orta Mahalle Şehit Tuncay Kocabaş in u distrittu di Çarşamba. In u parking, chì hà da travaglià cù u sistema meccanicu domesticu, i vitture ùn saranu micca parcheggiati da i cunduttori, ma da u sistema meccanicu cù un ascensore. I veiculi seranu pigliati da l'area di parcheghju è consegnati à i so pruprietari cù u listessu sistema.

A Municipalità Metropolitana custruirà ancu un parcheghju à u latu punente di u distrittu. In più di u parcheghju meccanicu, chì hà da inizià u prucessu di prova in Havza, novi parcheghji seranu custruiti in i distretti di Ladik, Vezirköprü, Canik è İlkadım.

L'ACCESSORI DI E STRADE FINIRANU

A ghjente di u distrittu, chì aspittava ansiosamente u ghjornu chì u parcheghju, chì hè statu custruitu nantu à u latu est è in u prucessu di prova, serà apertu u marcuri, ringraziu a Municipalità Metropolitana, argumentendu chì impedisce l'accumulazione. in i carrughji. Mehmet Ali Mersinlioğlu, unu di i cummercianti di u distrittu, chì hà dettu chì u parcheghju per esse messu in serviziu darà vita à u marcuri, hà dettu: "Vemu stu parcheghju, chì hè statu custruitu u marcuri, cum'è un investimentu assai necessariu. Mercuri avia bisognu di un parcheghju cusì. A densità di veiculi in u distrittu hè assai alta. Credimi, avemu avutu difficultà ancu per andà in casa per via di u parcheghju casuale di i veiculi à u latu di a strada. Pensu chì u prublema di parcheghju diminuirà un pocu quandu stu locu apre. Era assai bellu. Tuttavia, ùn hè micca abbastanza. A nostra municipalità metropolitana custruirà ancu un parcheghju à u latu punente. Quandu quellu locu hè apertu, u nostru distrittu respirà. Chì Diu sia cuntentu di u nostru sindaco metropolitanu Mustafa Demir ", disse.

E PROVE DI VEHICULE SERRAN FATTE

L'ingegnere di Meccatronica Hasan Usta, chì hè incaricatu di a squadra di u software, hà dettu chì 2 teste di sistema di u parcheghju sò finite è una prova di u sistema resta, è hà dettu: "I nostri testi di u sistema sò per finisce. I nostri testi di veiculi cuminciaranu in una settimana. Dopu, un cuntrollu generale serà fattu è serà prontu per l'apertura ".

PUMEMU U PRUBLEME DI PARCHEGGIU DI MERCURI À A STORIA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Facemu grandi sforzi per risolve i prublemi di parcheghju è di trasportu in a nostra cità", è hà dichjaratu chì i parcheggi meccanici aghjunghjenu valore à a cità è aghjunse: "U nostru parcu Subaşı hè statu apertu. U sistema funziona assai bè. Avà simu pronti à apre u nostru distrittu u marcuri. E fasi di prova accuminciaranu prestu in u nostru distrittu Havza. U parcheghju di 5 piani chì avemu custruitu annantu à u latu est di u marcuri hà da travaglià cù un sistema cumpletamente meccanicu. In altre parolle, u sistema parcherà automaticamente i veiculi di i cunduttori. In questu modu, i pruprietarii di i veiculi ùn anu micca bisognu di circà un spaziu di parcheghju. Quandu ellu vede u so travagliu è vole cumprà u so veiculu, purterà u strumentu di u sistema scannendu a so carta. A qualità di vita di i nostri concittadini di Çarşamba aumenterà ancu di più. Custruiremu ancu un parcheghju à u latu punente. Quandu a custruimu nantu à u latu punente, u prublema di parcheghju di u nostru distrittu serà risoltu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*