Cina hà iniziatu a so prima esportazione di treni di metro in Europa da u metro di Porto

Cina hà iniziatu u primu Esportu di Treni di Metro in Europa da u Metro di Porto
Cina hà iniziatu a so prima esportazione di treni di metro in Europa da u metro di Porto

I primi dui di i 18 treni urdinati da u metro di Porto à a China Railway Rolling Stock Corp (CRRC) Tangshan sò stati partiti per mare versu u Portugallu. I treni in quistione sò stati caricati nantu à una nave chì parteva da u portu di Tianjin in u nordu di a Cina, hà dettu u Dipartimentu di a Dogana Chine.

L'avvisu dichjara chì sta spedizione hè u primu vagone di fabbricazione cinese esportatu à l'Unione Europea. Intantu, hè ancu nutatu chì a data di consegna hè stata ritardata considerablemente per via di u focu COVID-19. U presidente di CRRC Tangshan, Zhou Junnian, hà annunziatu chì, per via di l'impattu negativu di l'epidemie, a produzzione di u primu trenu hà iniziatu solu in nuvembre 2021, è sò stati cumpletati in ottu mesi travagliendu rapidamente. Quandu u cuntrattu di 49,57 milioni d'euros hè statu firmatu in ghjennaghju 2020, era previstu chì unu o dui treni seranu consegnati in 2021 è u restu in 2023.

A cumpagnia di fabricatore cinese hà dettu chì ogni trenu hà una capacità massima di 346 viaghji è pò ghjunghje à una vitezza di 80 chilometri per ora. Issi treni serviranu nantu à duie linee micca finite in a cità di Portu.

Per d 'altra banda, l'autorità di Porto intruduce CRRC Tangshan cum'è una sucietà cinese cù una longa storia è sperienza in a produzzione di treni è soprattuttu treni d'alta velocità è veiculi di metro. Infatti, a sucietà citata hè u più grande fabricatore di sistemi ferroviari di u mondu, basatu in Pechino è impiega 180 XNUMX travagliadori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*