I tocchi finali sò fatti à Çınarlı Wagon Kıraathanesi

Final Rotus sò fatti in Cinarli Wagon Rental
I tocchi finali sò fatti à Çınarlı Wagon Kıraathanesi

I ritocchi finali sò fatti in Çınarlı Vagon Coffee House, u novu prughjettu di a Municipalità Metropolitana chì tocca a vita suciale di a cità. Esaminendu l'ultimu statutu di u prugettu, u sindaco Yüce hà dettu: "Questa volta, averemu un tè in vista di Çark Creek. sohbet"Ci scuntremu quì, hè assai prestu", disse. U prughjettu, chì servirà cum'è ristorante è caffè, serà finitu in pocu tempu.

A Municipalità Metropolitana di Sakarya cuntinueghja à cuntribuisce à u tessulu suciale di a cità. Dopu prughjetti cum'è Ters Ev, Plane Coffee House, Orman Park, Millet Coffee House, sta volta hà iniziatu a custruzzione di Çınarlı Wagon Coffee House, chì serà u novu simbulu di a cità. Stu simbulu, chì hè stata una parte di Sakarya, chì hè stata identificata cù a produzzione di vagone per parechji anni, serà incorporata in u futuru di a cità cù u novu prughjettu.

Si trasformò in un caffè

Comu parte di u travagliu, un vagone inutilizatu hè statu piazzatu in u Parcu di Vagoni Adapazarı Mithatpaşa. Tutte e zone suciali in u parcu sò state rinnuvate. Inoltre, u pianu di u puntu induve u carru hè stata custruita in cunfurmità cù l'aspettu mudernu. A vittura di u compartmentu di u trenu, vale à dì a seccione induve si trova u cunduttore, hè stata preparata. L'internu di i vagoni hè statu trasfurmatu in un ristorante mudernu è una casa di caffè.

Ponte è carru sopra Çark Creek

Çark Stream, chì passa per u parcu, era cunnessu cù un ponte di legnu. Quandu u travagliu hè finitu, i citadini ponu piglià tè è caffè sottu u Ponte Mithatpaşa, in Vagon Park. sohbetSi scontra in a tana è passà u tempu cù a vista di a Rota. Duranti a staghjoni di l'estate, a ghjente farà ricordi cù i so amati nantu à u ponte davanti à u caffè è intornu. U prughjettu serà prontu per u serviziu dopu à e regule ambientali è i tocchi finali in u vagone.

"Avemu travagliatu nantu à u tissutu suciale, puntu per puntu".

U sindaco Yüce, chì hà inspeccionatu u vagone è u circondu inseme cù u sindaco di Kaynarca Murat Kefli, u sindaco di Taraklı İbrahim Pilavcı, è u mufti provinciale Hasan Başiş, hà dettu: "Avemu invitatu recentemente i nostri citadini di Sakarya à un tè cù vista di Çark. sohbetL'avemu riunitu in . Vulemu lascià a nostra marca in l'avvene cù i nostri prughjetti suciali chì riflettenu i simboli, u spiritu è ​​a storia di a nostra cità. Trattemu u tessulu suciale passu à passu trasfurmendu a natura, i lochi è i valori culturali di Sakarya, una di e cità più belle di u mondu. Avemu largamente cumpletu unu di elli, Çınarlı Vagon Coffee House, è spergu chì a mette in serviziu prestu. "Vogliu bona furtuna à a nostra cità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*