Fossili di 440 milioni d'anni truvati in Cina chì puderia esse l'antenatu di tutte e criature ossee

Fossili di milioni di anni trovati in u Djinn chì puderia esse un antenatu di tutte e criature ossee
Fossili di 440 milioni d'anni truvati in Cina chì puderia esse l'antenatu di tutte e criature ossee

Si l'antenati di l'omu eranu pesci o micca era fora di dubbitu per i scientisti. Finu à avà, i primi antenati di a spezia umana eranu pensati per esse un tipu di squalo. Tuttavia, sta tiurìa hè stata purtata in discussione per via di u picculu fossili di pesci preistorichi / preistorichi chì i circadori chinesi anu scupertu è chjamatu "Fanjingsania". U fossili di a spezia in quistione hè statu scupertu in a regione Chongqing in u suduvestu di a Cina. U più anticu fossili di pesci preistorichi mai trovu hè di 440 milioni d'anni.

I scientisti sò avà in quistione di e so teorie esistenti di l'evoluzione di e criaturi spinali cum'è a spezia umana. In fattu, Fanjingshania ùn hè micca solu l'antenatu di l'omu, ma l'antenatu di tutti l'esseri viventi cù un scheletru osseu ... U picculu pesciu preistorichi hà un scheletru è vertebre. E so branchie anu spine in un modu mai vistu in i pesci muderni. Zhu Min, chì hè rispunsevuli di a squadra di circadori chì anu truvatu Fajingshania, dichjara chì i fossili di novu scuperti sò tutti di una varietà nova è furnisce una cunniscenza di ciò chì parevanu i primi mandibula.

Sicondu Zhu, sta scuperta mostra chì l'evoluzione di e spine cù una mandibula hè stata assai prima di ciò chì si pensava. Intantu, i scientisti sò ricurdati chì anu truvatu un fossili di pesci di 2013 milioni d'anni in Cina in 419. Sicondu i scientisti, sta scuperta spruvò a tiuria chì i pesci muderni cù una colonna spinale evolucionò da una spezia cù una armatura cartilaginosa simile à u tiburon. Un fossile di pisci novu è ancu più anticu truvatu in Cina rinforza sta vista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*