Dui panda da a Cina si movenu in Qatar prima di a Copa Mondiale

Dui Pandas Da Jinn Si Trasferiscenu In Qatar Prima di a Copa Mondiale
Dui panda da a Cina si movenu in Qatar prima di a Copa Mondiale

Dui panda giganti abbandunonu u centru di ripruduzzione in a pruvincia di u suduvestu cinese di Sichuan u marti 18 ottobre, per esse mandati in stu paese in u quadru di un prugramma di cuuperazione trà a Cina è u Qatar nantu à a ricerca è a cunservazione di sta spezia.

Unu di i dui panda chì partenu da a basa di Ya'an, un centru di ricerca è cunservazione per i panda giganti, hè una femina di trè anni chjamata Si Hai è l'altru hè un masciu di quattru anni chjamatu Jing Jing. I dui panda seranu trasportati in Qatar in un aviò speciale chì partendu da l'aeroportu internaziunale di Shuangliu di Chengdu.

U prugramma di cuuperazione in quantu à i panda in quistione hè u primu prugramma chì deve esse realizatu trà a Cina è u Mediu Oriente. U China Giant Panda Research and Breeding and Conservation Center hà assignatu cuntinui è veterinarii sperimentati per cura di questi animali durante u so viaghju è aiutanu à adattà à u so novu ambiente.

I panda sò stati sottoposti à cuntrolli di salute è sò stati in quarantena per un mese. U centru hà annunziatu chì i dui eranu cumplettamente sani. Per d 'altra banda, l'esperti chinesi ùn anu micca solu cunsiglii per u locu induve i panda camparanu in Qatar, ma ancu cuntribuitu à a creazione di una squadra prufessiunale per crià panda è regulà e so cundizioni di vita.

A Cina è u Qatar anu firmatu un accordu di cuuperazione in maghju 2020 per a ricerca da esse realizata per a cunservazione di i panda giganti è per prumove a cooperazione internaziunale per a prutezzione di a biodiversità è di e spezie minacciate in i dui paesi. L'inviu di dui panda in Qatar oghje hè in u cuntestu di stu accordu di cooperazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*