A 3ª Corsa Internaziunale di Yacht presidenziale si terrà in Istanbul

Le corse internazionali presidenziale di yacht si terranno a Istanbul
A 3ª Corsa Internaziunale di Yacht presidenziale si terrà in Istanbul

A 3a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale, chì hè l'unica corsa di yacht in u mondu urganizata trà dui cuntinenti, si svolgerà trà 28-30 d'ottobre. E gare di a Cuppa di a Republica accuminciaranu u 29 d'ottobre cù un mumentu di silenziu davanti à Dolmabahçe, in onore di Atatürk è i so Fratelli d'arme.

In u scopu di a tappa d'Istanbul di e corse; Le corse di Barbaros Hayreddin Pasha Cup si svolgeranno in Caddebostan-Adalar Track u 28 d'ottobre, a Republic Cup in u Bosphorus Track u 29 d'ottobre, è e corse di Blue Homeland Cup nantu à Moda-Adalar Track u 30 d'ottobre.

À a fine di e duie tappe, a squadra chì ghjunghjerà u megliu ranking generale averà u dirittu di u 3u titulu di Campione Presidenziale Internaziunale di Yacht Race è a Coppa di u Presidente. A tappa d'Istanbul finisce cù una magnifica cerimonia di premiazione chì si terrà à Shipyard Istanbul u 30 d'ottobre.

Ekrem Yemlihaoğlu, presidente di l'Istanbul Offshore Yacht Racing Club, chì hà purtatu a 3rd International Yacht Races presidenziale in Turchia, hà ricurdatu chì a prima tappa di e corse hè stata tenuta in Marmaris, Muğla, trà u 25-27 di maghju, è hà dettu: a participazione di 400 atleti da l'Olanda, Portugallu, Italia, Slovenia, Francia, Germania, Austria, Ungheria, Bielorussia, Lituania è Inghilterra. Ogni annu u momentu hè più altu è a participazione internaziunale hè in crescita ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*