Prughjettu "Datça Mandola è U sustegnu à l'Olivu".

'Prughjettu di sustegnu à l'amande è l'alivu di Datca
Prughjettu "Datça Mandola è U sustegnu à l'Olivu".

A Municipalità Metropolitana di Muğla hà implementatu u Prughjettu "Supportu à a Cultivazione di Amanduli è Olivi di Datça" è hà iniziatu a cooperazione cù a Cooperativa di Sviluppu Agricola SS Datça Yazı Village. In questu scopu, a presentazione di e macchine di trasfurmazioni di l'amandule purtate à a cooperativa da a Municipalità Metropolitana di Muğla è a cerimonia d'apertura di a tenda di vendita cooperativa sò state tenute da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Dr. Hè stata fatta cù a participazione di Osman Gürün.

A Municipalità Metropolitana di Muğla cuntinueghja u so travagliu per sustene e cooperative è i pruduttori in tutta a pruvincia è per assicurà chì e persone di a regione diventenu cooperative. In questu cuntestu, a municipalità metropolitana di Muğla è a cooperativa di sviluppu agriculu SS Datça Yazı Village cullaburanu. In u scopu di a cooperazione, i machini di trasfurmazioni di l'amanduli purtati à a cooperativa da a Municipalità Metropolitana di Muğla sò stati presentati è a cerimonia di apertura di a tenda di vendita cooperativa hè stata fatta.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla, Dr., hà assistitu à a ceremonia di apertura. Osman Gürün, u sindaco di Datça Gürsel Uçar, u sindaco di u distrittu CHP Datça Aytaç Kurt, i membri di u Cunsigliu Municipale, u presidente di a cooperativa Şafak Işıldak, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i Mukhtars è i citadini anu participatu.

Datça Cultivazione Amanduli è Olivi serà sustinutu

A Municipalità Metropolitana di Muğla è a Cooperativa di Sviluppu Agricola SS Datça Yazı Village cullabureghjanu cù u Prughjettu di Supportu per a Cultivazione di Amanduli è Olivi di Datça. In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Muğla, 1 Almond Green Peeling Machine, 1 Almond Crushing and Sorting Machine è 17 mila m2 di oliveti sò stati dati à a cooperativa per l'usu. U prughjettu, chì hà da migliurà è sparghje i prucessi di pruduzzione, trasfurmazioni, imballaggio è cummercializazione di l'amandule Datça, hà ancu u scopu di aumentà a pruduzzione d'alivi è d'oliu d'oliva è di sviluppà cooperative utilizendu l'ulivi di a municipalità metropolitana in a regione in a cooperativa. .

U presidente di a cooperativa Şafak Işıldak; "Produceremu inseme sottu a guida di a Municipalità Metropolitana è sottu u paraplu di l'Unione di Putenzi"

In u so discorsu di apertura, u presidente di a cooperativa Yazıköy, Şafak Işıldak, hà enfatizatu chì sò una di e cooperative più antiche di l'Egeu è hà dettu: "A nostra cooperativa Yazıköy, chì hè stata creata in u 1973 cù 300-400 membri, hè una di e cooperative più antiche di l'Egeu. . Avemu identificatu e nostre carenze è applicatu à a nostra Municipalità Metropolitana per u sustegnu. U nostru sindaco metropolitanu è a so squadra anu esaminatu è rializatu e nostre dumande in pocu tempu. Vogliu ringrazià u nostru presidente Dr Osman Gürün è tutta a so squadra. Per fà un travagliu megliu, continueremu à cumercià i prudutti pruduciuti da i nostri paisani è li portanu à i nostri pruduttori sottu u paraplu di l'Unione di i Putenzi, sottu a dirigenza di a nostra Municipalità Metropolitana. "Faremu grandi cose inseme", disse.

In u so discorsu à l'apertura, u sindaco di Datça Gürsel Uçar hà dettu chì a cooperativa, chì hè stata stabilita in Yazıköy cù a cooperazione è a sulidarità in l'anni 1970, hà travagliatu cù successu in a vendita è a cummercializazione di i prudutti lucali, da l'oliu d'oliva à l'amandule, è hà dichjaratu ch'ellu cridianu ch'elli avarianu realizatu travaglii più impurtanti cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana da avà.

U sindaco Gürün hà dettu: "E cooperative anu ancu bisognu di unisce è furmà una unione di cooperative".

Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Osman Gürün hà dichjaratu ch'elli anu fattu grandi sforzi per u sviluppu di e cooperative, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali da u ghjornu chì anu pigliatu u postu. U presidente Gürün hà dettu: "E cooperative sò unu di l'esempii più impurtanti di unità, decisione, pruduzzione è spartera ghjustizia. Per quessa, e cooperative anu bisognu di aumentà i so membri quant'è pussibule è e cooperative anu bisognu di unisce è diventà una unione di cooperative. Avemu fattu passi impurtanti in questu cuntestu. Avà vulemu assicurà chì i prudutti agriculi di qualità pruduciutu in a nostra cità sò acquistati l'una di l'altru da diverse cooperative in cooperazione è cusì aumentà i guadagni di i pruduttori domestici. "Avemu da assicurà sta unità per assicurà u cunsumu di i prudutti chì pruduciamu in a campagna di a costa", disse.

"Sustemu e cooperative, a produzzione agricula è animale in tutte e cose".

Enfatizendu chì anu una grande impurtanza à u numeru elevatu di membri di e donne in cooperative è a participazione di e donne in a produzzione, u presidente Gürün hà dettu chì induve e mani di e donne toccanu, chì l'affari andaranu sicuramente bè. Dichjarà chì sustenenu e cooperative, a produzzione agricula è animale in tutte e cose, u sindaco Gürün hà dichjaratu u seguente; "In precedenza, quandu u settore principale di Muğla hè statu citatu, u turismu hè vinutu in mente. Tuttavia, 55 per centu di a nostra pupulazione vive in i zoni agriculi. Dunque, per aumentà a pruduzzione agricula in diminuzione, ci vole à assicurà chì i nostri citadini tornanu à a terra. Per questu, avemu bisognu di assicurà chì genera prufittu da quì. In l'anni chì venenu, quelli chì anu migratu in a cità puderanu turnà di novu da a cità à u paese, è quandu prutege a so tarra, guadagnanu più è seranu più felici. Pruduceremu cù metudi muderni. Cù u nostru travagliu, aumenteremu l'ingudu chì guadagnemu per acre o per animale à un altu livellu. "Avemu da pruvà à cultivà novi spazii ligati à l'agricultura è aumentà u numeru d'animali ligati à l'allevamentu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*