Firme Internaziunali per l'Energia Marina sò firmate in İzmir

Firmate Internaziunali per l'Energia Marina sò Fatte in Izmir
Firme Internaziunali per l'Energia Marina sò firmate in İzmir

Marentech Expo, chì hè l'unicu indirizzu in Turchia per e tecnulugia di l'energia offshore, chì a so impurtanza hè aumentata ancu di più dopu a crisa energetica sperimentata in u mondu sanu, principia in İzmir. Un accordu di cooperazione regiunale nantu à l'energia marina serà firmatu à Marentech Expo.

İzmir, chì hè chjamata a "capitale di l'energia eolica di Turchia" è hà u putenziale di esse a cità principale induve i cumpunenti di turbine eoliche onshore è offshore sò pruduciuti è esportati in Turchia, accoglierà un avvenimentu impurtante u 26-28 ottobre. I rapprisentanti più impurtanti è i nomi principali di u settore in u mondu assisteranu à Marentech Expo. U primu ghjornu di a fiera, un accordu per a cooperazione regiunale nantu à l'energia offshore serà firmatu.

A serie di cunferenze chì formanu u mondu in u settore attraerà una grande attenzione à a Fiera è a Conferenza di Tecnologie Energetiche Offshore chì si terrà in Fair Izmir. Centinaie di prestigiose cumpagnie domestiche è straniere, millaie di investitori prufessiunali è cumpratori si riuniscenu à a fiera.

Parlendu di a fiera chì serà tenuta da BİFAŞ Fuarcılık A.Ş, chì hè una urganizazione impurtante in fiere specializate in Turchia, u presidente di u Cunsigliu di BİFAŞ Ümit Vural hà dettu: "I primi passi è e firme seranu fatti per a cooperazione regiunale in u sensu internaziunale. à Marentech Expo. Tutti sparteremu stu orgogliu. Unu di i fatturi più impurtanti in a scelta di İzmir hè chì u settore energeticu vede İzmir cum'è a capitale di l'energia rinnuvevule di u nostru paese.

IMPORTANTI LEADER DI L'INDUSTRIA MONDIALE À MARENTECH EXPO

U duttore Murat Durak, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Offshore Wind Energy, Giles Dickson, CEO di WindEurope (via videoconferenza), è nomi impurtanti di l'industria da Azerbaijan, Kazakhstan, Norvegia, Grecia, Bulgaria, Ucraina è Georgia. assiste à l'apertura di Marentech Expo.

In particulare in a prima sessione di a fiera u primu ghjornu di a "Naval

Energia eolica: Cuuperazione cù i Paesi di a Regione è a Cerimonia di Firma di u Protocolu di a Federazione "averà un grande impattu micca solu in a nostra regione, ma ancu in u mondu sanu. Dr Murat Durak, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Energia Eolica Offshore, u presidente di l'Associazione Ucraina di l'Energia Eolica Andriy Konechenkov, Orlin Kalev, u presidente di l'Associazione Bulgara di l'Energia Eolica, è Tornike Bakhtrudize, u Presidente di l'Associazione Georgiana di Energia Eolica, firmarà. Cù sta cerimonia, Turchia guadagnà un altru putenza impurtante in u campu di l'Energia Eolica Offshore in a so regione.

In u sicondu ghjornu di l'Expo Marentech, a sessione serà tenuta nantu à "WPP Overland and Overwater: Situazione attuale è Previsioni futuri". A sessione serà moderata da u CEO di l'Associazione Greca di l'Energia Eolica Panagiotis Papastamatiou, u presidente di l'Associazione per l'energia eolica ucraina Andriy Konechenkov, u presidente di l'associazione di l'energia eolica bulgara Orlin Kalev, u presidente di l'associazione di l'energia eolica georgiana Tornike Bakhtrudize, u presidente di l'Associazione per l'energia eolica offshore Dr Murat Durak, u vento offshore norvegese. Associazione Energetica cod. U membru Frank Emil Moen, presidente di l'Agenzia per l'Energia Rinnovabile Azerbaijan Sahib Khalilov è u presidente di l'Associazione Kazaka per l'Energia Verde Ainur Saspanova aprirà novi orizzonti per u futuru à a luce di l'ultimi sviluppi in u settore.

CU MARENTECH, L'INDUSTRIA GUDArà NOVE PERSPECTIVE

À Marentech Expo, chì accoglierà u settore energeticu offshore di Turchia è a regione, fornitori di turbine eoliche, fornitori di turbine basi, pannelli solari, fornitori di equipaghji per l'energia d'onda, attuali, fornitori di equipaggiamenti energetichi, imprese di ingegneria, cumpagnie di navigazione, cantieri navali, equipaghji marina More più di 300 fabricatori da una larga gamma di prudutti, in particulare cumpagnie, si riuniscenu cù i cumpratori è l'investituri ghjusti.

I participanti à Marentech Expo, chì si terrà cù e visite di prufessiunali di u settore energeticu, prufessiunali di u settore marittimu, istituzioni pubbliche, imprese di investitori energetichi, cumpagnie di turbine, cantieri navali, cumpagnie di trasportu marittimu, cumpagnie di misurazione è ingegneria, università, stampa è media, associazioni è federazioni in Marentech Expo, mentre aumentendu a reta cummerciale è l'accelerazioni di l'esportazione; i visitori anu ancu l'uppurtunità di scuntrà cù l'ultimi prudutti di tecnulugia.

Inoltre, i Cumitati Speciali di Acquistu è u prugramma B2B da l'Europa, u Mediu Oriente è i paesi di u Golfu, investitori prufessiunali è cumpratori da l'Europa, u Mediu Oriente è i paesi di u Golfu anu a pussibilità di espansione u so cummerciu è u voluminu d'investimentu cù Marentech Expo, induve i prudutti più innovatori. è e tecnulugia in u mercatu di l'energia offshore sò esposti.

In più di l'ospitu di più di 24 mila imprese naziunali è straniere da 20 paesi, Marentech Expo furnisce ancu una piattaforma di riunioni unica creendu una reta cummerciale internaziunale cù e riunioni B2B chì furnisce à investitori privati ​​è pruduttori principali.

A fiera offre à i so visitatori è i participanti una reta di cummerciale è d'investitori unica, è ancu l'uppurtunità di scopre l'ultimi sviluppi è i prudutti innovatori di u mercatu di l'energia mundiale cù u so prugramma di cunferenza chì porta a visione à u settore. Soluzioni innovatori è tendenzi tecnulugichi di u settore energeticu seranu determinati à a cunferenza Marentech.

I temi principali di a cunferenza seranu: Energia eolica offshore, Legislazione di l'energia offshore di i paesi, Impianti di energia eolica in mare flottante, Centrali solari flottanti, Energia ondulatoria, Energia attuale, Energia di idrogenu, Industria è Produzione.

TURCHIA HA AVANTAGE IN ENERGIA EOLICA OLTRE MARE

Sicondu u GWEC Global Wind Report 2022, Turchia hè trà i paesi cù u più altu putenziale di energia eolica offshore, cù l'Azerbaijan, l'Australia è Sri Lanka. Turchia prevede di include 2030 GW di putenza eolica installata in u so sistema di elettricità per u 20. A putenza installata di l'energia eolica in terra turca hè à u livellu di 11 GW. U putenziale di u paese, chì ùn hà micca una centrale eolica offshore, hè calculatu cum'è 70 GW.

In parallelu cù u grande putenziale di u settore energeticu, chì hè previstu in Turchia in 10 anni, hè previstu chì un mercatu di circa 2035 miliardi d'euros serà creatu cù a stallazione di 4 500 MW DRES finu à u 12, è questu rende Marectech Expo. ancu più impurtante. Hè vistu ancu chì altre fonti d'energia offshore, in particulare SPP flottanti, si svilupparanu ancu. Marentech Expo - Offshore Energy Technologies Fair, chì serà l'unicu puntu di scontru di u settore, cuntribuisce è accelerà u voluminu cummerciale di u settore energeticu offshore turcu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*