L'impurtanza di l'usu di Materiali Non-Combustible in Facade Esterni

L'impurtanza di l'usu di Materiali Non-Combustible nantu à a facciata esterna
L'impurtanza di l'usu di Materiali Non-Combustible in Facade Esterni

Capu di u Dipartimentu di Salute è Sicurezza di l'Università Üsküdar Dr. Istruttore Membre Rüştü Uçan et Conférencier. Vede. Abdurrahman Ince, Kadıköy Hà evaluatu u focu chì hà sviluppatu in una residenza di 24 piani in Fikirtepe è e precauzioni chì deve esse pigliatu contr'à eventuali incendi.

Dichjarà chì l'impurtanza di ùn aduprà materiali inflammabili nantu à l'esternu di l'edificazioni alti hè apparsu una volta, u Dr. Lecturer U membru Rüştü Uçan hà dettu: "U pannellu compositu d'aluminiu pienu di polietilene hè in a classa d'infiammabilità B (difficilmente infiammabile). Ancu secondu e disposizioni attuali di u Regolamentu nantu à a Proteczione di u focu di l'Edifici, l'usu di stu materiale hè pruibitu in edifici cù una altezza di più di 28,5 metri. Questi materiali pruibiti devenu esse eliminati è ghjittati. "In fattu, ricumandemu d'utilizà materiale di classe A1 (non infiammabile) cum'è materiale d'insulazione esterno è di rivestimentu, in particulare in edifici alti", disse.

Dr. Lecturer U membru Rüştü Uçan hà ancu enfatizatu chì u focu di pannelli compositi d'aluminiu pienu di polietilene ùn pò micca esse extingutu cù l'acqua postu chì hè un focu di metallo di Classe D.

Dr. Lecturer U membru Rüştü Uçan hà ricurdatu ancu e disposizioni sottu u titulu di "facciate" chì eranu in vigore in u 2007: ARTICLE 27- (1) E facciate esterne devenu esse fatte di materiale incombustibile in edifici alti è di almenu materiale inflammable in altri. edifici. L'intersezzione di l'elementi di a facciata è i pavimenti chì ùn anu micca spazii da quale i fiammi ponu passà sò insulati per un periudu di tempu chì assicurarà a resistenza di u focu di u pavimentu per impedisce chì e fiamme saltanu à i piani vicini.

Dichjarà chì l'edifizii alti duveranu ancu avè ascensori d'emergenza, u Dr. Lecturer U membru Rüştü Uçan hà dettu: "In a nostra legislazione (Regolamentu nantu à a Proteczione di u focu di l'Edifici), almenu duie scale di salvezza di u focu protette cù una sala di sicurezza di u focu sò richieste in edifici di questa altezza (24 piani). Inoltre, un ascensore d'emergenza hè dumandatu è hè pensatu per esse dispunibule in questu edifiziu. "Quelli chì anu utilizatu l'edifiziu anu pussutu scappà attraversu queste scale di fuga è ùn ci era micca vittime". disse.

Dr. hà dichjaratu chì l'elevatori ùn anu micca travagliatu durante u focu è questu era una situazione chì duverebbe accadutu. Lecturer U membru Rüştü Uçan hà dettu chì l'elevatori d'emergenza duveranu travaglià. Dr. Lecturer U membru Rüştü Uçan hà dettu: "Quandu un focu scoppia, l'ascensori scendenu à u pianu di scappata secondu u scenariu, apre e so porte è ùn ricevenu micca altri cumandamenti, ma l'elevatori d'emergenza devenu cuntinuà à operare. I generatori solu bisognu di furnisce è mantene l'energia per i sistemi di lotta di u focu. Questu hè chjamatu u sistema di energia d'urgenza, è sfurtunatamenti, postu chì sta questione ùn hè micca cunnisciuta abbastanza in u nostru paese, l'elevatori d'urgenza ùn sò generalmente micca travagliatu durante un focu. U sistema di energia d'emergenza ùn solu opera l'elevatori d'emergenza, ma ancu deve operare i ventilatori di pressurizazione per impediscenu chì u fumu entre in e vie di scappata. "L'elevatore d'emergenza hè necessariu sia per l'evacuazione è u salvata di e persone disabile cù disabilità di a mobilità è per i pompieri, l'estinzione è e squadre di salvezza per andà rapidamente in salita è falà". hà avvistatu.

Lecturer Vede. Abdurrahman İnce hà sottolineatu chì l'intervenzione esterna di i pompieri in questi edifici assai alti hè un handicap o ancu impussibile dopu una certa altezza è hà dettu: "L'intervenzione interna hè necessaria. Per questu scopu, ci sò ughjetti di l'acqua di brigata di u focu (gemelli siamesi) fora di l'edifiziu è e valvole di presa d'acqua di u focu in ogni pianu. In più di l'equipaggiu di prutezzione persunale, i pompieri piglianu e so maniche è andonu à u pianu più bassu di u pianu induve u focu hà sbulicatu è si sparghje. Per ghjunghje à questu pianu rapidamente, l'elevatori d'emergenza (antica cunnisciuti cum'è ascensori di pompieri) devenu travaglià. Hè ancu usatu per scopi di salvezza, cum'è citatu sopra. disse.

Lecturer hà sottolineatu chì u mantenimentu di micca solu residenze, ma ancu di i dispositi elettrici di questi edifici assai alti ùn deve esse interrotti è deve esse sicuru. Vede. Abdurrahman İnce hà listatu e precauzioni da piglià cum'è seguente:

"I fuchi partenu principalmente da i sistemi di riscaldamentu-raffreddamentu è i prucessi di cucina. In più di questi, ci sò parechje cause di u focu, soprattuttu u fumu trascuratu. Micca solu residenze, ma tutti i palazzi alti; Precauzioni supplementari contr'à u focu sò necessarie per ospedali, alberghi, edifici di uffici è residenze. A parte pertinente hè; L'isolamentu esterno è i materiali di rivestimentu deve esse classa A1 non inflamable. In questu sensu, ci hè un grande risicu di u focu è a perdita di vita risultante. "Quelli chì utilizanu questi edifici duveranu aduprà a scala di u focu di u focu di tantu in tantu per pruvà, vale à dì, fà drills è mantene pronti per l'usu in ogni mumentu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*