A Route of World Spice hè stata tracciata in l'Egeu

A Route of the World Spice hè stata tracciata in l'Egeu
A Route of World Spice hè stata tracciata in l'Egeu

I spezie chì crescenu in i tarri di l'Anatolia è aghjunghjenu sapori à i tavulini guadagnanu Turchia 250 milioni di dollari in valuta straniera annu. L'esportatori di spezie di l'Egeu, chì anu stabilitu un scopu di 1 miliardi di dollari in l'esportazioni di spezie, anu accoltu l'Assemblea Generale di l'Associazione Europea di Spezie (ESA), una di l'urganisazioni più impurtanti chì guidanu l'industria di spezie di 20 miliardi di dollari in Turchia.

L'Assemblea Generale Ordinaria 2022 è a Reunione Annuale di l'Unione Europea di Spice si sò tenute in Bodrum u 5-8 d'ottobre, sottu l'urganizazione di l'Associazioni di Esportatori Egei.

Per a prima volta dopu à a pandemia, 40 imprenditori di quasi 200 paesi anu assistitu à l'assemblea generale, chì hè stata tenuta cù u mottu "Hè spice it up again".

Parlendu à l'apertura di l'Assemblea Generale di l'ESA, Ege Furniture Paper and Products Forest Exporters' Association, Vicepresidente di u Cunsigliu Nurettin Tarakçıoğlu hà dichjaratu chì a famiglia di spezie ùn hà micca pussutu riunite dapoi 3 anni per via di a pandemia, è chì sò estremamente felice di avè tenutu a riunione tantu aspittata in Turchia.

Nutendu chì l'Assemblea Generale di l'ESA serà un avvenimentu induve a famiglia di spezie avanzerà prima a so amicizia è dopu u so voluminu di cummerciale, Tarakçıoğlu hà dettu: "Avemu ospitatu l'Assemblea Generale Ordinaria 2010 di l'Associazione Europea di Spezie (ESA) cum'è Associazioni di Esportatori di l'Egeu. A nostra esportazione di spezie, chì era 100 milioni di dollari à quellu tempu, hà righjuntu u livellu di 250 milioni di dollari oghje. Cù a cuntribuzione di e cunnessione cummerciale da esse stabilite dopu à questa urganizazione, avemu u scopu di aumentà e nostre esportazioni di spezie à 10 miliardi di dollari à a fine di 1 anni.

Enfatizendu chì l'Europa hà una parte di 30 per centu in l'esportazione di spezie in Turchia, Tarakçıoğlu hà dettu chì ùn ci sò micca solu cumpagnie di spezie europee in l'ESA, ma chì ci hè un prufilu assai largu da l'America à l'India, da u Sudafrica à l'Inghilterra, è chì sta struttura. arricchisce u cummerciu di spezie.

Facendu una valutazione dopu à l'assemblea generale, Tarakçıoğlu hà dettu: "Avemu sperimentatu è vistu per 3 ghjorni quantu dinamicu hè u mercatu mundiale di spezie in continua crescita. Di sicuru, avemu prublemi di pruduzzione, marketing, logistica. Avemu fattu una decisione cumuna per risolve. Era una riunione produttiva. Avemu ancu avutu l'uppurtunità di riaffirmà a forte pusizioni di Turchia in l'industria di spezie. Avemu furnitu à e nostre cumpagnie l'uppurtunità di sviluppà i so portafogli per mezu di riunioni bilaterali "è riassume u successu di l'Assemblea Generale di l'Unione Europea di Spice.

Sughjetti presentati sicurezza alimentaria è sustenibilità

Cumparendu chì a Turchia hè un pruduttore di parechje spezie da l'alloru à a salvia, da u timu à u tigliu, da i semi di papaveru à u pimienta, i cereali di l'Egeu, i legumi, i semi oleosi è u presidente di l'Associazione esportatori di prudutti, Muhammet Öztürk, hà dettu chì l'industria di e spezie hà riscontratu cun grande eccitazione dapoi u L'Assemblea Generale di l'Unione Europea di Spezie hè stata 3 anni dopu.

Enfatizendu chì i temi prominenti in l'ESA sò a sicurità alimentaria è a sustenibilità, Öztürk hà dettu: "U riscaldamentu globale minaccia u mondu. L'obiettivi di Green Deal presentati da l'Unione Europea sò cunsiderati impurtanti da ogni settore. A sustenibilità da a splutazioni à a furchetta hè a nostra priorità in l'industria di spezie. Se avemu successu in questu sensu, ghjunghjeremu i nostri miri di esportazione pruduciendu spezie sani è esportendu cù valore aghjuntu, è tutti in questa catena di valore seranu ricumpinsati per i so sforzi ".

Spartendu l'infurmazioni chì u 62 per centu di l'esportazioni di spezie di Turchia sò da a Regione Egea, Öztürk hà continuatu cusì: "In u periodu di ghjennaghju-aostu di u 2022, l'esportazioni di spezie di u nostru paese anu righjuntu 132 milioni di dollari. In u stessu periodu, 82 milioni di dollari d'esportazioni di spezie sò stati fatti da a Regione Egea. Mentre chì u prezzu di unità mediu di Turchia per kg hè $ 1,38, u prezzu di unità mediu di a Regione Egea per kilogrammu hè di $ 3,15. Ci hè quasi 2 volte è mezu a diffarenza. In u periodu ghjennaghju-aostu di u 2022, i primi 5 paesi in l'esportazioni di spezie in Turchia sò; USA cù 16 milioni di dollari, Germania cù 14 milioni di dollari, Cina cù 11 milioni di dollari, Belgio cù 9 milioni di dollari, Paesi Bassi cù 3,7 milioni di dollari è Francia cù 3,6 milioni di dollari ".

In u scopu di l'Assemblea Generale Ordinaria 2022 di l'Associazione Europea di Spezie (ESA);

In più di e sessioni di l'Assemblea Generale è presentazioni di raporti di produttu, sviluppi in u mondu è agenda per u settore sò stati discututi. prof. Dr. Özgür Demirtaş hà fattu una presentazione nantu à i sviluppi ecunomichi attuali. À a Cena di Gala, Ayhan Sicimoğlu hà datu à l'invitati una notte indimenticabile cù a so orchestra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*