Turchia hà pigliatu u primu postu cù 23 Medaglie in i Ghjochi Nomad Mundiali

Turchia vince una medaglia in i Ghjochi Mundiali di Gocebe
Turchia hà pigliatu u primu postu cù 23 Medaglie in i Ghjochi Nomad Mundiali

U World Nomad Games, chì dura dapoi 4 ghjorni in Iznik, hè finitu cù a premiazione è a ceremonia di chjude dopu à i tradiziunali cuncorsi sportivi. Dopu à e cuncorsi mozzafiato, Turchia hè stata prima cù 23 medaglie, mentre chì u Kirghizistan hè stata seconda cù 11 medaglie.

I 4th ​​World Nomad Games tenuti in u distrittu Iznik di Bursa sò stati cun a participazione di più di 102 3 atleti da XNUMX paesi. U ghjornu di l'sport tradiziunali sò stati cuncorsi Kökpar-kökbörü, Kazakh Wrestling, Tatar Wrestling, Pehlivan Wrestling è Grand Wrestling. L'area di l'avvenimentu, visitata da centinaie di millaie di participanti lucali è stranieri, era di novu soprappiù.

L'ultimu ghjornu di l'urganizazione hè stata celebrata una cerimonia per i patrocinatori, chì hà cuminciatu u 29 di settembre è hè stata urganizata cù a participazione di più di 13 mila atleti da 102 paesi in 3 rami. U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu è u presidente di a Confederazione Ethnosport Mundiale Bilal Erdoğan, è ancu u Ministru di a Cultura, l'Informazione, i Sportivi è a Politica di a Ghjuventù Azamat Zhamankulov, u Vice Ministru di a Ghjuventù è Sport Hamza Yerlikaya, u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, Investigazione Parlamentare di i Diritti Umani U presidente è u diputatu di u Partitu AK Hakan Çavuşoğlu, u sindaco metropolitanu di Bursa Alinur Aktaş, u cumitatu d'urganizazione di i Ghjochi Nomad Mundiali è u presidente di a Federazione Sportiva Tradizionale Turca Hakan Kazancı, u vicepresidentu di u Cumitatu Preparatori di i Ghjochi Nomad Mundiali Abdulhadi Turus è l'atleti.

In a cerimonia di chiusura, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, Mehmet Muharrem Kasapoğlu, hà prisentatu una brocca di piastrelle chì cuntene acqua à u Ministru di a Cultura è u Sport di u Kazakistan, Dauren Abayev, chì urganizerà i prossimi ghjochi.

"I GIOCCHI VINCERAN A FRATERNIA"

In u so discorsu à a ceremonia di chiusura, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Kasapoğlu hà dettu: "Avemu ospitatu un locu induve sport, arte, cultura è gastronomia si sò riuniti è e culture nomadi sò cunnisciute da vicinu. Avemu vistu e cumpetenze di 102 atleti da 3 paesi in cuncorsi. Avemu vistu e lotte di medaglia in 200 rami tradiziunali diffirenti è 14 categurie. In più di questi, i cuncorsi di dimostrazione in diverse rami sò stati ancu inclusi in u prugramma di ghjocu. Avemu urganizatu un avvenimentu indimenticabile per milioni di amatori di sport chì sparte stu eccitazione sia in i spazii di cumpetizione sia in i so schermi. Avemu riunitu i paesi membri di l'Organizazione di i Stati Turchi è i paesi cù culture nomadi di diverse geografie in a lingua universale è cumpresi di sport. Tutti inseme avemu vistu chì u vincitore di sti ghjochi hè a fratellanza, u vincitore di sti ghjochi hè l'amore, u vincitore di sti ghjochi hè u rispettu, l'unità è l'unione. Nisunu di i nostri atleti sviò un millimetru da stu slogan. Avete messu u mondu turcu è a cultura nomade in u modu più forte pussibule in u quadru di una bella sulidarità. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, Recep Tayyip Erdoğan, per u sustegnu è a motivazione chì ci hà sempre furnitu in a realizazione di i 84th World Nomad Games cun grande successu. À Baghdad Amreyev, Sicritariu Generale di l'Organizazione di i Stati Turchi per a so cooperazione è u sustegnu, è à Bilal Erdoğan, u presidente di a Cunfederazione Ethnosports Mondiale, per tutti i so sforzi è a devozione per accoglie u nostru paese, à tutte e parti interessate, in particulare a nostra famiglia di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, i mo cari culleghi, u nostru Uffiziu di u Governatore di Bursa. Vogliu sprime a mo gratitudine à a nostra Municipalità Metropolitana di Bursa, u Governoratu di District di Iznik, a Municipalità di Iznik è tutti i nostri ministri è cabinet chì anu cuntribuitu fermamente à sta bella urganizazione in stu sensu. Avemu pigliatu sta reliquia da Kirghizistan, anu purtatu sta reliquia quì. Trasferiremu sta fiducia in Kazakhstan. Li felicitaraghju è li auguru successu ", disse.

U Ministru Kasapoğlu hà ancu vulutu chì u novu titulu di Istanbul, chì hè statu sceltu cum'è a Capitale di a Ghjuventù di u Munnu Turcu in 2023, sia benefica.

MESSAGGIU PACE E FRATED

Bilal Erdoğan, presidente di a Confederazione Mondiale di Ethnosports, hà dettu ancu in u so discorsu: "In Iznik, più di 102 mila atleti di 3 paesi anu cumpetitu in più di 40 rami di sport tradiziunali, anu fattu un spettaculu è anu avutu l'uppurtunità di prumove a so propria cultura. . In più di i sporti è di i ghjoculi tradiziunali, l'artighjani tradiziunali, a cucina mundiale, i balli folklori tradiziunali, i spettaculi di scena scontranu i nostri invitati lucali è stranieri in una manera assai culurita. U nostru scopu cù questi ghjochi ùn hè più di benedizzione di u nomadismu marginalmente diminuitu. In ogni casu, u spiritu dilettante incarnatu in a cultura nomade hè di campà in pace cù u mondu, micca solu cù l'ambiente, ma ancu cù l'animali, dà più valore à a vita è l'animali. Una relazione cù un mondu chì cerca a pace scegliendu di spustà invece di cunflittu quandu si face cun cunflittu. In un tale periodu quandu si parla di guerri è cunflitti è u mondu face a crisa ambientale, pensemu chì u mondu stabilitu hà bisognu di un clima pacificu è pacificu di u spiritu nomade. À u core di u missaghju di pace chì demu à l'occasione di u World Nomad Games si trova u clima di sta cultura nomadica per vive in pace cù u mondu è i so vicini. Spergu chì avemu statu capace di trasmette stu missaghju di pace è unità à u mondu sanu in u modu più forte pussibule.

Esprimendu chì u 5u Ghjochi Nomadi Mundiali si terrà in Kazakistan in u 2024, Erdoğan hà dettu: "Comu u Kirghizistan hà realizatu cun successu questi ghjochi davanti à noi, è l'avemu tenutu cun successu quist'annu, i nostri amici è fratelli kazaki in Kazakistan anu alzatu a barra ancu più altu. è hà purtatu u mondu à u mondu, darà un missaghju putente di pace ". hà fattu a so valutazione.

"Un milione di persone s'inundanu"

U Cumitatu d'Organizazione di i Ghjochi Nomad Mundiali è u presidente di a Federazione Turca di Sport Tradizionale, Hakan Kazancı, hà dettu: "Quandu guardemu i numeri, eramu inundati da quasi un milione di visitatori".

Rispondendu à a quistione di induve si terrà u prossimu World Nomad Games, Kazancı hà dettu: "Una riunione hè stata tenuta ieri in Bursa à u Ministeru di l'Organizazione di i Stati Turchi. A decisione hè stata presa quì, u 5th World Nomad Games si ferà in Kazakhstan ", disse.

"À ogni puntu, a ghjente era assai felice"

Hadi Turus, Vicepresidente di u 4u Cumitatu Mondiale di i Ghjochi Nomadi, hà dettu: "Ùn avemu micca ghjustu cù i Ghjochi Nomadi. À u listessu tempu, avemu permessu à i nostri invitati chì venenu quì per sperimentà i ghjochi fatti quì. Induve andavamu, a ghjente era felice. Cum'è Iznik, simu fieri cum'è Turchia. Sti ghjoculi anu arricchitu ancu l'ecunumia, a cultura, a sfera suciale è culturale di Turchia.

DOPO A CONCORRENZA MOZZAGLIANTE, I VINCITORI ANNUNCIATI

U 4u ghjornu, l'ultimu ghjornu di u World Nomad Games, a finale di i cuncorsi sportivi tradiziunali era stupente. U Kazakistan hà scunfittu u Kirghizistan 13-102 in u ghjocu di root ball ghjucatu in l'ultimu ghjornu di u 3th World Nomad Games, induve più di 4 mila atleti da 4 paesi anu participatu in 3 rami.

L'ATLETI TURCHI COLLETE 23 MEDAGLIE

À i World Nomad Games, Turchia hè stata prima cù 23 medaglie, mentre chì u Kirghizistan hè stata seconda cù 11 medaglie. L'atleti iraniani eranu terzu cù 5 medaglie, seguitu da l'Uzbekistan è a Mongolia cù 3 medaglie ognunu. L'atleti di l'Azerbaijan è u Kazakistan anu vintu 4 medaglie ognunu, mentre chì l'atleti di Turkmenistan, Gagauzia, Georgia, Moldavia, Canada, Ungheria è Slovacchia vincenu 3 medaglia ognunu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*