U futuru di u mondu hè discututu in Kocaeli

U futuru di u mondu hè discututu in Kocaeli
U futuru di u mondu hè discututu in Kocaeli

U Festival Zero Waste, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli per sensibilizà à fà u mondu un locu più vivibile per tutti l'esseri viventi è e generazioni future, hà iniziatu cù u prugramma di apertura. Participendu à u prugramma di apertura di u Festival Zero Waste, chì hè a mobilizazione di trasfurmazioni più cumpleta à u livellu di i guverni lucali in Turchia è urganizata cù u tema di "More world with less", u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum hà dettu. , "Un muvimentu di sensibilizazione assai bonu hè statu iniziatu quì. Trasmetteremu sta cuscenza da Kocaeli à tutta a Turchia è u mondu.

LARGA PARTICIPAZIONE

U festival, chì hà da scopu di custruisce una vita senza rifiuti è di creà una cuscenza ambientale per tutti da 7 à 70, hà iniziatu cù una larga participazione. U primu ghjornu di u festival in u Centru di Cungressu di Kocaeli, u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum, u guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz, l'unione di i municipalità di Marmara è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın è i citadini anu assistitu.

UNA PRIMA DI TEATRU CITTÀ : ATLAS DE I RIFIUTI

À l'apertura di u festival, Kocaeli City Theatre hà avutu una sorpresa per i invitati. U Teatru di a cità hà preparatu un dramma chì hè raramente vistu in u mondu, è forsi per a prima volta in Turchia, per esse exhibitu in tali dimensioni. In u ghjocu chjamatu Garbage Atlas, l'attori di u Teatru di a Cità cuntavanu cumu contaminamu u mondu cù pupi di listessa dimensione, attraversu l'ochji di un zitellu.

U PIU GRANDE PROJECT AMBIENTALE DI TURCHIA

U teatru preparatu da u Teatru di a Cità per u festivale è dopu prughjettatu di esse inclusu in u so repertoriu hè statu assai apprezzatu. I participanti à u prugramma di apertura anu vistu u filmu speciale preparatu per u festival dopu à u ghjocu. Allora, u presidente Büyükakın hè vinutu prima à u podium per fà un discorsu. Dichjarà chì cum'è a municipalità metropolitana, anu decisu d'urganizà un prugramma per attirà l'attenzione à u mondu rapidamente contaminatu è e misure di suluzione, è perchè anu chjamatu l'avvenimentu cum'è un festival, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Un avvenimentu assai forte hè in a nostra cità. riguardu à u futuru di u nostru mondu. Prima di tuttu, à a Sra Emine Erdoğan, chì hà guidatu a creazione è a diffusione di a sensibilizazione Zero Waste è hà ricevutu u "Premiu di Leadership Clima è Sviluppu" datu per a prima volta da u Bancu Mondiale cù i so sforzi, è à u nostru Ministru di l'Ambiente, L'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, chì hè l'esecutivu è u capu di sta questione in u nostru paese, grazie assai. Ci anu veramente incuraghjitu in a fase di preparazione di u prugramma da u principiu. Sò stati strumentali per inizià un grande muvimentu di carità. Oghje vogliu dà una bona nutizia. Comu sapete, ci hè fangu à a riva stessa di u Golfu. Quandu l'avemu prisentatu, avemu accunsentutu à implementà stu prughjettu rapidamente. U nostru presidente era ancu cun noi. Stu travagliu hè u più grande prughjettu ambientale da esse realizatu in Turchia in i ghjorni à vene ", disse.

"AVERIAmu VIVU PIÙ IN ARMONIA CU L'ECOSISTEMA"

Nutendu chì tutti quelli chì anu qualcosa da dì nantu à Zero Waste participeranu à stu festival, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Ci hè un ghjornu chjamatu u limitu di u ghjornu di sopra, chì hè cunnisciutu dapoi anni. Di solitu hè calculatu in un annu. In l'anni 1970, questu averia currisponde à u mese di dicembre. Oghje currisponde à u mese di lugliu. In altri palori, a mità di questu annu cunsumemu tuttu ciò chì cunsumemu tuttu l'annu. Duvemu à i nostri figlioli. In u 2050, avemu bisognu di un mondu trè volte più grande di quellu chì avemu oghje. Allora, se pensemu à u futuru, hè necessariu di rivisione a nostra pruduzzione è u cunsumu. Avemu da riduce i rifiuti, aduprà l'energia in modu più efficiente è vive in armunia cù l'ecosistema. Avemu bisognu di agisce nantu à sta questione, micca solu di sensibilizà ". Enfatizendu a rapida sparizione di e risorse naturali per via di i ciculi di cunsumu rapidi creati da l'omu, u presidente Büyükakın hà cunclusu u so discorsu cù e parolle di un capu di Red Deer: "A terra hè a nostra mamma. Qualsiasi male chì accadirà à u mondu, u listessu male accaverà à i so figlioli. "Quandu l'ultimu pesciu hè cunsumatu, l'omu biancu ampararà chì i soldi ùn sò micca comestibili".

"A CITTA DI TURCHIA E PRINCIPIANTE"

U guvernatore di Kocaeli Yavuz, chì hè ghjuntu à u podium dopu u presidente Büyükakın, hà dettu: "Spergu chì stu festival serve per prutege è sviluppà l'ambiente. Ma vogliu mette in risaltu qualcosa. Comu tutti sapete, a nostra cità ùn hè micca solu una basa di scienza, industria è tecnulugia, ma ancu un centru d'innuvazione. A cità principale è principale di Turchia in ogni campu. Una cità chì face a Turchia cumpete cù u mondu. Per quessa, di sicuru, a dirigenza hè degna di a nostra cità, sia in quantu à l'ambiente. Oghje, un tali festivale hè statu urganizatu cù i cuntributi di u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu ".

"Spediremu sta cuscenza da KOCAELİ à u mondu sanu"

L'Istituzione Ministru, chì attribuisce un'impurtanza particulare à Kocaeli è visita spessu a nostra cità, hà felicitatu u presidente Büyükakın è tutti quelli chì anu cuntribuitu à un tali prugramma per attirà l'attenzione à u prublema di Zero Waste. U Ministru Kurum hà dettu: "Oghje simu inseme à l'occasione di un prublema veramente impurtante. Spergu sinceramente chì tutte l'attività da esse realizatu in u scopu di u festivale portanu à un mondu vivu è una Turchia vivible per i nostri figlioli. Un bellu muvimentu di sensibilizazione hè statu iniziatu quì. Trasmetteremu sta cuscenza da Kocaeli à tutta a Turchia è u mondu. Quì parlemu di u mondu cù menu scarti. U nostru scopu hè di lascià un mondu più pulitu è ​​​​più bellu à u nostru avvene, à i nostri figlioli, à quale cunfidemu u nostru avvene. Questu hè tuttu u nostru sognu. È cun questa intelligenza, continueremu à fà i nostri servizii cù a listessa intelligenza per 20 anni. In u 18u seculu, ci hè statu un cambiamentu radicali in l'ecunumia di i paesi in u mondu. L'industrializazione, a struttura, l'infrastruttura, a superstruttura è a vita naturale di e cità eranu ancu assai affettate da questa industrializazione. Un plasticu pruduciutu 160 anni fà campa ancu in a natura oghje. È u plasticu di a terra chì accetta tutti sò ancu benvenuti. Eppuru u plasticu avvileneghja tranquillamente a terra. È u plasticu, innocently wrap in a terra, sfurtunatamenti imita l'alimentariu per i nostri pesci in u mare. I buttigli di plastica dispunibuli, sacchetti, maschere purtati per pruteggiri contra e malatie, sò purtati à a nostra tavula cù i pesci per esse attaccati à a reta. Noi, a ghjente di u 21u seculu, chì ùn vole micca aduprà nunda duie volte, tira u pin di a paglia è abbanduneghja in l'acqua. Fighjemu u saccu è liberamu in terra. I plastichi mischiati cù a terra è l'acqua ùn ci scantanu micca. Ellu ùn face micca scontri. Perchè u plasticu ùn uccide micca noi è u mondu subitu. Avemu veramente a cunsiquenza negativu di ciò chì facemu cù e nostre mani, cù l'aiutu di l'umanità, cù una contaminazione ambientale glubale è in u risultatu, a crisa climatica chì cresce ghjornu per ghjornu.

MOSTRA DI RECYCLING

À a fine di u prugramma di apertura di u festivale, un spettaculu zero waste hè statu tenutu cù i furmatori è i trainees in KO-MEK sottu a dirigenza di Dilek Hanif, un famosu stilista di moda è un pioniere in tessili sostenibili. U stilista di moda Dilek Hanif hà cuncepitu 15 pezzi di vestiti da e lenzuola, tovaglioli di tela è tessuti utilizati chì i trainees KO-MEK anu purtatu da a so casa, dopu settimane di travagliu. U spettaculu, chì hè custituitu di l'opere rianimate da i formatori maestri KO-MEK, hè statu assai apprezzatu.

ATELIER, CONVERSAZIONI È EVENTI

Da dumane, principia a parte di a festa di l'avvenimenti di rifiuti zero. Più di 34 attelli di upcycling è 80 esibizioni di prudutti senza rifiuti seranu tenuti in 9 spazii sfarenti in dui ghjorni. In più di sti attelli, u festivale accoglierà parechji nomi è artisti chì travaglianu nant'à u zeru rifiutu.

DOĞAN AKDOĞAN, MEHMET YALÇINKAYA, VAROL YAŞAROĞLU- KING ŞAKİR

L'attore è a personalità televisiva Doğan Akdoğan, chì hà attiratu l'attenzione cù u so documentariu Zero Waste chì hà preparatu per TRT, serà a faccia corporativa di u festival. sohbet farà. In u stessu ghjornu, Varol Yaşaroğlu, u pruduttore di King Şakir, chì hè diventatu unu di i filmi più visti cù u so filmu Recycling è amatu da i zitelli, serà cun noi è farà dui attelli per i nostri figlioli.

DERYA BAYKAL, FILOSOFIA LEMİ, MÜFİT LIFE SHOT

L'artista famosa Derya Baykal, invece, mette in pratica una entrevista è un attellu per e donne, induve ella darà cunsiglii impurtanti nantu à l'upcycling in casa. À u festivale, Lemi Filozof, u visu di u prugramma Surprise Box, chì hè amatu da i zitelli, hà ancu rializatu i Workshops "Fate voi stessu" cù i nostri figlioli. Dumenica 16 d'ottobre, u direttore è l'attore principale di u filmu Filòsufu dairy Müfit Can Saçıntı è Doğan Akdoğan sparteranu cun noi cumu hè pussibule una vita senza rifiuti è i codici di vita minima.

BELLE MOVIMENTI 2 SQUADRA

U sicondu ghjornu di u festivale, a squadra di Very Beautiful Movements 2 farà un spettaculu divertente cù i so schizzi di riciclamentu.

KEMAL DICI

Un gran numaru d'invitati cù l'opinioni nantu à u rifiutu zero seranu accolti in i discorsi è e sessioni chì si feranu in tuttu u festivale. Accademicu è autore Prof. Dr. Kemal Sayar vi dicerà cumu per esse più felice cunsumendu menu.

Dr. AKM SAİFUL, MAJID NANA FIRMAN, IBRAHİM ABDUL-MATIN

Cunnisciuta cum'è a banca di i poveri, u presidente di u Cunsigliu di Grameen Bank Dr. AKM Saiful Majid parlerà di cumu risolve a miseria cù una vita senza rifiuti. L'approcciu di a ghjovana generazione à u cambiamentu climaticu in u mondu serà spressu da unu di l'attivisti climatichi impurtanti di l'USA, l'Ambasciadore di u Clima Greenfaith Nana Firman. İbrahim Abdul-Matin, l'autore di u libru "Cumu verde hè a vostra religione", parlerà di a relazione trà l'ambiente è a religiosità.

PANEL INTERGENERALE INTERACTION

À l'avvenimentu, un missiavu è un nipote interpretaranu a so vista di a terra è u cunsumu da a distanza di 65 anni.

DISCUSSIONE AMBIENTALE CU I GIOVANI UNIVERSITARI

Duranti u festival, 8 ghjovani da e università principali di Turchia feranu un dibattitu nantu à tematiche ambientali.

U MONDU DI L'AFFARI, PUBLICU, U MONDU DI CONSUMU

In più di queste attività assai piacevuli, l'approcciu zero waste è u cuncettu di ecunumia circulare seranu ancu discututi in u Festival Zero Waste. Un picculu summit si terrà in u festivale, cusì dì. Mentre discute l'ecunumia circular cù nomi assai impurtanti da a perspettiva di u mondu publicu è cummerciale, i cambiamenti in a cultura di u cunsumu seranu ancu discututi.

ISU, FAI A DIFFERENZA, ZERO WASTE BLUE

Un esempiu di bona pratica realizatu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana, İSU è l'industria nantu à u Riciclamentu di l'Acqua Residu serà ancu spiegatu in un pannellu. Esempii di boni pratichi chì facenu a diferenza in u campu di Zero Waste è Ecunumia Circulare seranu discututi. Inoltre, in u Pannellu Zero Waste Blue, cumu eliminà a contaminazione di i mari serà discututu cù quelli chì dà u so core à stu sughjettu.

ZERO WASTE CAMP È DOCUMENTARI

Per d 'altra banda, prima chì u festivale principia, un Campu Zero Waste hè statu tenutu u 28 di settembre sottu a guida di Ormanya. In più di l'esperti di u sughjettu, attori cum'è l'attrice Engin Altan Düzyatan, u presentatore è l'attrice Alp Kırşan, u pruduttore di prugramma amante di l'avventura Orkun Olgar, u presentatore NTV Green Screen Buse Yıldırım, l'attore host Esra Gezginci è Esra Gezginci anu participatu à questu. camp, è hà sappiutu cumu campà in natura senza rifiuti è cun pocu cunsumu. U campu hè ancu fattu in un documentariu da NTV. Inseme cù u festivale, stu documentale pò esse vistu nantu à i schermi NTV.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*