İzmir hà matchatu cù u Portugallu in a EHF European Women's Handball Cup

Izmir Coppie cù u Portugallu in a EHF European Women's Handball Cup
İzmir hà scontru cù u Portugallu in a EHF European Women's Handball Cup

U Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà scontru cù a squadra portoghese ADA de Sao Pedro do Sul in a 3a volta di a Cuppa Europea di Handball Femminile EHF.

U Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè in cima di a Super League di Handball Femminile, hà assuciatu cù a squadra portuguesa ADA de Sao Pedro do Sul in a terza volta di a Cuppa Europea di Handball Femminile EHF. In u risultatu di u sorteggio in Viena, u primu partitu serà ghjucatu in Izmir. In a cuppa, induve 32 squadre cumpetenu, i scontri saranu u 3-4 è u 10-11 di dicembre.

L'entrenatore Senar Dayat hà dichjaratu chì i so cuncurrenti participanu à a Cuppa Europea per a prima volta è hà dettu: "Credemu chì passeremu sta volta. Avemu fattu un bonu principiu di a liga. Semu una squadra ghjovana ma sperimentata. Semu in Cuppe d'Europa dapoi anni. Vulemu rapprisintà u nostru paese è İzmir in u megliu modu pussibule ".

A squadra femminile di handball di u Club di Handball di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cumpeterà per a 13ª volta in Europa, hà ghjucatu per a prima volta in a Copa Federazione Europea di Handball (Coppa EHF) in a stagione 1999-2000. E ragazze di İzmir avianu cumpetitu in a Cuppa di a Federazione Europea di Handball quattru volte, a Challenge Cup quattru volte, a Cup Winners Cup duie volte, è a Cuppa Europea di a Federazione Europea di Handball (EHF European Cup). In a stagione 2008-2009, i ghjucadori di handball avianu ghjuntu à a semifinale di a Challenge Cup.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*