Emirates riavvia i voli ogni ghjornu à Taipei

Emirates Taipeie riavvia i voli di ogni ghjornu
Emirates riavvia i voli ogni ghjornu à Taipei

I voli di ogni ghjornu di Emirates nantu à a strada Taipei-Dubai riprenderanu da u 19 di nuvembre, dopu à i piani di Taiwan di riapertura mettendu fine à e restrizioni obbligatorie di quarantena Covid-6 per i passageri entranti.

U volu Emirates EK777 cù un mudellu di aereo Boeing 366 parte da Dubai à 02:50 è ghjunghje in Taipei à 14:45. U volu di ritornu EK367 parte da Taipei à 22:45 è ghjunghje in Dubai à 4:35 u ghjornu dopu. I tempi di u volu sò indicati secondu l'ora locale.

I voli supplementari furnisceranu à i passageri di l'Emirates più cunnessione è opzioni per viaghjà da è da Taiwan, aiutendu à risponde à i bisogni di i viaghji aerei d'affari è di piacè. I passageri eligibili puderanu viaghjà in Taiwan senza visa. Tutti i viaghjatori chì arrivanu in Taiwan sò cunsigliati di monitorà a so propria salute per 7 ghjorni.

Emirates hà iniziatu i voli quotidiani senza scalu à Taipei in un Boeing 777 in 2014. I voli di ogni ghjornu sò stati lanciati nantu à a strada Dubai-Taipei cù l'A2016 di duie classi in 380. A compagnia aerea hà custruitu un partenariatu forte cù u paese per via di e so cuntribuzioni à a cumunità lucale è u trasportu aereu durante a pandemia di COVID-19. A ripresa di i voli di ogni ghjornu à Taipei da parte di Emirates, chì attualmente opera 4 volte à settimana, riafferma l'impegnu di a compagnia aerea à sustene a ricuperazione di u viaghju è u turisimu in u paese è aiutanu à aumentà u trafficu di passageri in u paese cunnettendu i passageri à sta cità cosmopolita da più. più di 130 destinazioni nantu à a so reta globale.

I passageri chì viaghjanu cù Emirates offrenu à i so passageri una sperienza gustativa unica in u celu cù menu multi-porta ispirati à i sapori lucali, sviluppati da una squadra di chefs premiati è accumpagnati da una larga selezzione di bevande di prima classe. Cù ICE, u premiatu sistema di divertimentu di l'Emirates, i passageri ponu pusà è gode di più di 5000 canali di cuntenutu di divertimentu glubale currettamente curatu cumpresi filmi taiwanesi, serie, musica, podcasts, ghjochi, audiolibri è più.

Sustemu a riapertura graduale di l'Asia

A ricuperazione in u settore di i viaghji in Asia hà acceleratu in l'ultimi mesi, postu chì parechji paesi alluntananu i requisiti di ingressu cum'è sforzi per rinvivisce e so industrie turistiche lucali è assicurà chì l'affari cuntinueghja cum'è di solitu. In cunfurmità cù sta tendenza pusitiva, Emirates aumenta a capacità per alcune di e so destinazioni più populari per risponde à a dumanda di viaghju in accumulazione è crescente. In questu cuntestu, passi cum'è l'aumentu di a freccia di i voli à Singapore è Guangzhou, u lanciu di u flagship A380 di a compagnia aerea in Seoul, è ancu offre u pruduttu privilegiatu di First Class di a compagnia aerea nantu à a rotta Manila-Dubai, operata da Boeing 777. aviò mudellu. Inoltre, Emirates pensa à inizià i so servizii emblematici A15 nantu à a strada Narita-Dubai da u 380 di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*