E persone disabili visitanu a stazione ferroviaria di Malatya è l'aeroportu di Malatya

E persone disabili anu visitatu a stazione ferroviaria di Malatya è l'aeroportu di Malatya
E persone disabili visitanu a stazione ferroviaria di Malatya è l'aeroportu di Malatya

U Cunsigliu Municipale di Malatya hà fattu un viaghju à l'Aeroportu di Malatya è a Stazione Ferroviaria di Malatya in cuuperazione cù u Gruppu di Travagliu di Disabili è l'Associazione di Vita Senza Barriere di u 3 di dicembre. U Manager di l'Aeroportu di Malatya Serdar Akyüz, u Diputatu Manager di a Stazione Ferroviaria di Malatya Ziyaettin Selçuk, u Rappresentante di u Gruppu di Travagliu di u Cunsigliu Municipale Naile Altuntaş, i zitelli disabili è e so famiglie anu assistitu à a tour.

U Rappresentante di u Gruppu di Travagliu di u Cunsigliu Municipale di Malatya, Naile Altuntaş, hà dettu: "I nostri figlioli eranu assai curiosi di l'aeroportu. Ùn puderanu micca vene in cità per via di a so disabilità, grazia à voi, avemu mostratu i zitelli intornu à l'aeroportu oghje ", disse. Dichjarà chì anu cura di realizà questi studii è simili nantu à l'adattazione di i zitelli disabili à a vita suciale, Altıntaş hà dettu: "Vulemu ringrazià i funzionari è l'impiegati di l'aeroportu di Malatya è di a stazione ferroviaria di Malatya per avè accoltu".

U subdirector di a stazione ferroviaria di Malatya, Ziyaettin Selçuk, hà dettu chì aiutanu i citadini disabili cum'è istituzione è hà dettu: "Preparemu e nostre piattaforme in modu chì i disabili ponu passà più comodamente in e stazioni di treni prossime. Cum'è una istituzione, pruvemu di include i disabili quant'è pudemu, per unisce à elli, pruvemu di vince.

I zitelli disabili è e so famiglie anu manifestatu a so satisfaczione cù u prugramma di tour è ringrazianu u Manager di l'Aeroportu Serdar Akyüz, u Vice Manager di a Stazione Ferroviaria di Malatya, Ziyaettin Selçuk, è u Rappresentante di u Gruppu di Travagliu di Handicap di u Cunsigliu Municipale Naile Altuntaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*