Ericsson presenta u rapportu 2022 "Breaking the Energy Curve".

Ericsson hà publicatu u rapportu Breaking the Energy Curve
Ericsson hà publicatu u rapportu "Breaking the Energy Curve" 2022

U rapportu recentemente publicatu di Ericsson "Breaking the Energy Curve" spiega modi efficaci per i fornitori di servizii di cumunicazione (HSP) per scala 5G. In u rapportu publicatu per a prima volta in u 2020, Ericsson calcula u costu energeticu globale annuale di l'operazioni di e rete mobile à circa 25 miliardi di dollari americani. Questa figura hè prevista per aumentà in l'anni dopu à stu rapportu, inseme cù e sfide ecunomiche glubale furmatu da a crisa energetica è a crescente inflazione.

Questi sviluppi enfatizzanu ancu a necessità per i DDH di perseguite un approcciu più efficiente è sustenibile in u quadru di operazioni di rete. U rapportu aghjurnatu di Ericsson "On Track to Break the Energy Curve" hà u scopu di sustene i DDH per ottene questi scopi.

Cummentendu u sughjettu, Fredrik Jejdling, Vicepresidente Ericsson è Capu di Reti di a Cumpagnia, hà dettu: "Cumu l'usu globale di a connettività 5G cuntinueghja, i benefici di una cartera attenta à l'energia è pronta per u futuru diventanu più evidenti. Tuttavia, hè chjaru chì u risparmiu à grande scala in u cunsumu d'energia in tutta a reta chì un tali portafogliu furnisce pò esse rinfurzatu da altre azzioni ".

Jejdling cuntinuò e so parolle cusì: "Ùn pudemu micca seguità una 'stessa petra, u stessu bagnu' approcciu in u futuru. Invece di cambiamenti à piccula scala, duvemu prufittà di cambiamenti di rete più largu è mudernizazione. Per fà e funzioni di risparmiu energeticu efficace, duvemu aduprà l'ultime tecnulugia è fà u megliu usu di e nostre risorse energetiche. Bastamente, avemu bisognu di pensà in modu diversu ".

Dapoi u rapportu precedente, a 5G hè stata sviluppata in più di 200 rete in u mondu. U rapportu aghjurnatu delinea trè passi nantu à cumu scala 5G cù a sustenibilità in prima linea è riduce u cunsumu generale di energia di a rete sfidandu l'approcciu tradiziunale di l'industria.

Pianificazione diversamente: Focusing in u sviluppu di rete sustinibili; Piglià una vista olistica di l'ugettivi di l'impresa è u statu di u mondu reale di a rete per attivà a pianificazione è u funziunamentu di a rete chì sustene l'uggetti di l'affari è di a sustenibilità.

Implementa in modu diversu: mudernizza in modu efficace a rete esistente mentre scala 5G per riduce u cunsumu energeticu generale di a rete mobile.

Aduttà un approcciu cummerciale diversu: Sfruttate l'intelligenza artificiale / l'apprendimentu di a macchina è l'automatizazione per maximizà u rendiment di u trafficu di u hardware in usu cù energia minima.

Perchè i cumpunenti chì cunsumanu più energia in una rete mobile sò prudutti è soluzioni di rete d'accessu radio (RAN), u rapportu mette in risaltu chì l'ISP deve cuntinuà à prioritizà u risparmiu energeticu RAN cum'è i prudutti d'energia di a prossima generazione venenu à u mercatu. Questu si distingue cum'è unu di i migliori modi per mantene l'usu di l'energia sottu cuntrollu mentre furnisce una grande sperienza d'utilizatore.

U rapportu ricumanda di piglià una vista olistica di l'evoluzione, l'espansione è l'operazione di a rete per frenà a tendenza à l'aumentu di u cunsumu energeticu di e rete mobile. Stu approcciu hè ancu previstu per aiutà à risolve u prublema di u trafficu di dati in crescita esponenziale.

U rapportu furnisce linee guida nantu à cumu mantene un altu livellu di efficienza energetica, sustenibilità è efficacia di i costi mentre aumentendu a copertura è i benefici di 5G cù casi d'usu novi è avanzati, aiutendu i HRD à ottene l'obiettivu generale di * Net Zero da u 2050.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*