L'osteoporosi uccide più in i pazienti maschili!

A perdita di osse hè più in i pazienti maschili
L'osteoporosi uccide più in i pazienti maschili!

Università Bezmialem Vakıf Facultà di Medicina Vice Decanu è Capu di Dipartimentu di Medicina Fisica è Riabilitazione Prof. Dr. Teoman Aydın hà fattu dichjarazioni annantu à l'osteoporosi, cunnisciuta ancu com'è "perdita di osse".

prof. Dr. Teoman Aydın hà dichjaratu chì i studii scientifichi anu revelatu chì circa un terzu di l'omi anu un risicu per a vita di fratture legate à l'osteoporosi. Nutendu chì un terzu di tutte e fratture ligati à l'osteoporosi sò vistu in l'omi di più di 50 anni, u Prof. Dr. Teoman Aydın hà dichjaratu chì u risicu di frattura di l'osteoporosi è di morte per frattura hè 50-2 volte più altu in l'omi di più di 3 anni chè in e donne.

prof. Dr. Teoman Aydın spiega i fatturi di risichi per l'osteoporosi in l'omi, "Fatturi genetichi, età avanzata, struttura di u corpu magre, stile di vita sedentariu, fatturi hormonali, alcolu è fumà, alcuni trattamenti di droga, in particulare cortisone è droghe di tiroide, cancru di prostata è antiandrogenu (soppressore di testosterone) ) essendu trattatu, ingesta di calcium dietetica insufficiente, alcune chirurgie chì implicanu u stomacu è l'intestini ".

prof. Dr. Teoman Aydın hà dettu: "Per a valutazione di l'individui cù fattori di risicu per l'osteoporosi, sò necessarii alcuni testi di sangue, misurazione di i livelli di calcium è vitamina D, misurazione di a densità ossea (Dual Energy X-Ray Absorptiometry-DEXA).

prof. Dr. Per u trattamentu di l'osteoporosi, Teoman Aydın hà dettu: "Insumu adattatu di calcium in a dieta, soprattuttu dopu à 55-60 anni d'età, supportu di vitamina D, eserciziu regularmente per tutta a vita, diagnosi è trattamentu efficace di a carenza di l'hormone di testosterone, se ci hè, per a prevenzione. è u trattamentu di l'osteoporosi è u risicu di u sviluppu di frattura in l'osse ligati à questu, A prevenzione di u cunsumu d'alcohol è di sigarette hè assai impurtante. Opzioni di trattamentu medicu, cum'è bisfosfonati, teriparatide chì aumenta a densità di l'osse, stronzio, testosterone è denosumab, chì sò u gruppu di droga chì deve esse sceltu secondu u prublema sottostante è adattazione per u paziente, sò usati in i malati maschili cù osteoporosi, sottu u cuntrollu. di un duttore.

Sottulineendu chì u trattamentu è i cuntrolli ùn deve esse interrotti, u Prof. Dr. Teoman Aydın hà cunclusu u so discorsu dicendu chì i pazienti anu da esse seguitu cù a misurazione di a densità ossea ogni 1-2 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*