Apertura di u Centru Integratu di Salute Publica Esenyurt

Apertura di u Centru Integratu di Salute Publica Esenyurt
Apertura di u Centru Integratu di Salute Publica Esenyurt

İBB hà apertu u Centru Integratu di Salute Publica Esenyurt. U presidente IMM, chì hà apertu u stabilimentu chì include assai servizii da u Centru di Cunsigliu Psicologicu à u Centru Medicu, a Salute di a Casa è a Coesione Sociale è u Centru di Supportu à a Biblioteca İsmail Hakkı Tonguç. Ekrem İmamoğluL'avvertimentu "droga" hè vinutu da. Indittendu a prevalenza di l'usu di droghe, chì hè cuncentrata in tutta a cità, è a vendita faciule di droghe, İmamoğlu hà dettu: "Sò chjamatu da quì à e persone pertinenti è à l'autorità. Quellu chì faci un ochju per questu hè in un grande tradimentu. Qualchidunu chì ùn cuntrolla micca questu è ùn u cuntrolla micca bè, l'invitu à fà immediatamente u so duvere. Sta cosa ùn hè micca scherzu. È in questu paese, soprattuttu di pocu tempu, u prublema di soldi bruttu è di qualchi minacce è incidenti illegittimi chì sò seriamente sperimentati in i carrughji è i centri cummerciale hè un prublema impurtante. U populu di Istanbul ùn permette micca questu. I gestori cum'è mè è noi ùn permettenu mai questu ", hà avvistatu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà apertu u Centru Integratu di Salute Publica Esenyurt, chì include parechji servizii da u Centru di Cunsigliu Psicologicu à u Centru Medicu, da u Centru di Salute è di Coesione Sociale è Supportu à a Casa à a Biblioteca İsmail Hakkı Tonguç, "150 in 150 Days. L'hà apertu. in parte di a maratona "Project". U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu un discorsu à a ceremonia di apertura. Enfatizendu chì u sindaco di Esenyurt, Kemal Deniz Bozkurt, chì hè ghjuntu à u microfonu davanti à ellu, hà fattu un discorsu brevi è cortese, İmamoğlu hà purtatu a parolla à a tensione sperimentata in a "Cerimonia d'apertura di a terza tappa di l'impianto di trattamentu biologicu avanzatu di İSKİ Tuzla". u 25 ottobre.

"LE COSE CUNNING DI U MANDARE DI TUZLA..."

Nutendu chì u sindaco di Tuzla Şadi Yazıcı l'accusò di pruvucà a folla in i prugrammi TV in i quali hà participatu, İmamoğlu hà dettu: "Lasciami dà una statistica. Aghju parlatu per 22 minuti, u sindaco di Tuzla hà parlatu davanti à mè per 21 minuti, sfruttendu a pruvucazione, in una mala manera. L'aghju dettu astuzia in faccia, intantu, tranquillamente in l'arechja. Vulariu ch'ellu avia rispostu quì. Dopu ch'ellu fù pusatu, si immerse in a folla. Il a montré un caractère intéressant en incitant les gens à l'agitation. Hè un amicu stranu di u nostru, da induve ellu sguardu, cù chì tipu di preghjudiziu hè vinutu. Hè vinutu cù una psicologia strana. D’altronde, a sucietà ùn s’hè micca eccitata quì. Iè, 10-15 di i nostri amichi cantavanu slogans contru à ellu. Ma vogliu chì ùn era micca statu. L'aghju avvistatu parechje volte, dicendu 'Statti'".

"U PRINCIPALE PROBLEMA DI ISTANBUL; Assicurendu l'uguaglianza"

Dichjarà chì Esenyurt hè u distrittu cù a più alta populazione di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Hè una populazione di 1 milione. Ma sapemu ancu da i numeri chì hà una populazione di quasi 1 milione 200 mila, forse più, cù i so rifuggiati è altri elementi. Avemu vistu vivu inseme cume stu locu hè statu dispostu davanti à i nostri ochji cù una mala amministrazione, hè statu distruttu, è a storia di a Republica di Turchia è di u mondu hè stata permessa di esse custruita in a manera più fastidiosa in quantu à a custruzzione è a custruzzione. ", disse. In questu cuntestu, İmamoğlu hà nutatu chì prestanu una attenzione speciale à Esenyurt in quantu à a salute publica è à i bisogni suciali, "Perchè sapemu chì u prublema più fundamentale in Istanbul hè di assicurà l'ugualità. Dicenu à a ghjente: "Siete i nostri individui uguali. Quandu dà u sintimu di "Videmu ciò chì avete bisognu", crea una felicità assoluta quì. Turchia hà u listessu prublema. U citadinu più orientale di Turchia, u so citadinu più occidentale, u so citadinu più sittintriunali duverebbe sente chì hè assolutamente uguale à u so citadinu più meridionale. U sensu di l'ugualità, u sensu di a ghjustizia, crede mi, sguassate assai di i prublemi chì campemu oghje.

"U BUGETU DI IMM hè chjaru"

Enfatizendu chì furnisce una disciplina di bilanciu per furnisce un serviziu uguale à tutti i distretti di a cità, İmamoğlu hà dettu: "U bilanciu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè immaculatu. Perchè e mani di e persone privilegiate o alcuni di i so parenti, fundazioni o istituzioni è urganisazioni assuciati cun elli ùn valenu micca u nostru budgetu. U nostru budgetu hè u budgetu di u populu. Dunque, u nostru budgetu ùn serve micca una manata di persone, ma 16 milioni di Istanbulites. Hè per quessa chì hè riccu ", disse. Dicendu: "Preveneremu i rifiuti, spenderemu u nostru budgetu in modu produttivu per i bisogni di i nostri citadini", İmamoğlu hà dettu: "Faremu felici i nostri figlioli. Liberaremu una mamma in bisognu. Visitarà Istanbul cù i so figlioli. Serà una casa cálida è un centru induve pichjarà à a so porta quandu hè necessariu, cù l'aspettu indiscriminatu di u Statu. In questu rispettu, faremu d'Istanbul una cità veramente ghjusta cù stu budgetu è questa comprensione ".

"ESENYURT È U DISTRETTU PIÙ VICTICULARE"

Enfatizendu chì Esenyurt hè statu u distrittu più vittimatu in l'ultimi 15 anni per via di una custruzzione imprevista, İmamoğlu hà dettu: "Quandu mi fighjulà à Esenyurt, ùn vecu micca edifici enormi, vecu vittime chì stanu daretu à quelli edifici, sperendu a vittima, aspittendu u serviziu. . È vecu poviri, disoccupati. Noi, inseme cù u nostru sindaco di u distrittu, è i nostri attori pulitichi quì, circhemu di truvà una suluzione, cumu si pò serve li, cumu si pò abbraccialli è cumu si pò fà sente ch’elli ùn sò mai soli. Stu centru bellu è preziosu chì avemu inauguratu oghje hè unu di i centri chì si basa nantu à a so ghjente è vi prisintà u megliu esempiu di a nostra cunniscenza di a municipalità suciale cù un approcciu olisticu. I nostri amichi di Esenyurt puderanu accede à i servizii multidimensionali di salute, educazione è culturale quì. "Serà un centru di riunioni", disse.

"A droga ùn hè micca scherzu"

Spartendu l'infurmazioni chì circa 8 mila citadini chì vivenu in 29 distretti di Istanbul prufittàranu di u centru, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à l'usu generalizatu di droghe, chì hè cuncentratu in tutta a cità, è a vendita faciule di elli. Dumandendu à l'autorità: "Cumu hè pussibule cumprà è vende droghe cusì facilmente è per gruppi di età cusì bassa?" Imamoglu hà dettu:

"Chiamu da quì à i interessati, l'autorità. Quellu chì faci un ochju per questu hè in un grande tradimentu. Qualchidunu chì ùn cuntrolla micca questu è ùn u cuntrolla micca bè, l'invitu à fà immediatamente u so duvere. Sta cosa ùn hè micca scherzu. È in questu paese, soprattuttu di pocu tempu, u prublema di soldi bruttu è di qualchi minacce è incidenti illegittimi chì sò seriamente sperimentati in i carrughji è i centri cummerciale hè un prublema impurtante. U populu di Istanbul ùn permette micca questu. I gestori cum'è mè è noi ùn permettenu mai questu. Ùn lascia micca u campu in biancu. Per quessa, invitu l'autorità à esse sensibili annantu à questu tema. Questa zona hè impurtante. Ùn ci hè bisognu di parlà vacu annantu à questu campu. Piglierete azzione. Fate e vostre applicazioni. In questu sensu, vi assicurà chì a ghjustizia travaglia in u modu più sanu ".

BOZKURT: "HUA STATA CUSTRUITA UNA STABILITÀ, PRENDU DI ESSERE UN RIMEDIU PER OGNI DOLORE"

Rimarchendu chì u presidente İBB İmamoğlu hà fattu assai investimenti per risponde à i bisogni di a cità, Bozkurt hà dettu: "Mentre questi investimenti sò fatti, calculanu currettamente è spende e risorse". Ricordendu chì l'apertura di un centru medico hè trà e prumesse elettorali, Bozkurt hà dettu: "Hè un investimentu assai impurtante. Hè ancu un indicatore assai impurtante di cumu vedemu a salute. Fighjendu u prublema in modu integratu ... Basta à piglià raghji X, fà analisi ... In altri palori, hè una facilità stabilita per vede a ghjente cum'è umana è per risponde à tutti i so bisogni, oltre à pruvà à mantene a ghjente viva in quantu à a so fisica. bisogni". Bozkurt hà dettu: "Un stabilimentu chì prova di curà ogni malatie hè statu custruitu", è hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru stimatu Sindaco di a Municipalità Metropolitana. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi è tutti quelli chì anu cuntribuitu à a so persunità. Mentre chì tutti questi travaglii è transazzione sò stati realizati, i nostri opinioni sò stati presi. Grazie ancu per quessa. I graneddi sò stati sprinkled, è avà cumincianu à cultivà. Vi vede da avà, cù u travagliu di l'IMM è di a municipalità di Esenyurt, a ghjente di Esenyurt hà da sperimentà l'onore di esse umanu è avarà u putere di mantene a vita ".

Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM, hà ancu datu infurmazioni detallate nantu à u centru in u so discorsu. Dopu à i discorsi, u Centru Integratu di Salute Publica di Esenyurt hè statu ufficialmente messu in serviziu cù a cinta tagliata da İmamoğlu, Bozkurt, u sindaco di Küçükçekmece Kemal Çebi, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è u Vicepresidente di u Gruppu CHP di l'Assemblea İBB Doğan.

C'È UNA UNITÀ PUBBLICA DI DISTRIBUZIONE DI LATTE ANCHE A BIBLIOTECA ISMAİL HAKKI TONGUC

U Centru Integratu di Salute Publica Esenyurt in u Distrettu di Sultaniye, chì hà iniziatu u serviziu nantu à una superficie di 9 mila 602 metri quadrati, servirà i distretti di Avcılar, Başakşehir, Beylikdüzü, Büyükçekmece, Çatalca, Küçükçekmece è Silivri inseme cù Esenyurt. Per prufittà di i centri in cunfurmità cù i so bisogni, i citadini ponu aduprà 153 Centri di Soluzione o https://www.ibb.istanbul Pudete dumandà à. Da i centri; I citadini residenti in Istanbul, in bisognu di sustegnu, finanziariamente è socialmente inadegwate, anziani, orfani, disabili, chì vivenu soli o dipendenu da qualcunu altru, puderanu prufittà. Centru Medicu, Centru di Cunsigliu Psicologicu, Centru di Adattamentu è Supportu per a Salute è Soziale (SUDEM), Centru di Cunsigliu è Educazione Famiglia di Istanbul (İSADEM), Programma di Supportu Soziale è Economicu (SEDEP), Centru di Coordinazione IMM Esenyurt, Unità Publica di Distribuzione di Latte in l'edificiu chì hè stata aperta, è u Centru di Soluzioni serve. A biblioteca, chjamata dopu à İsmail Hakkı Tonguç, chì hà cunsacratu a so vita à u sviluppu di l'Anatolia, hà travagliatu duru per l'istituti di u paese è hà aiutatu à cresce migliaia di persone, accoglierà i so invitati à u pianu -1 di l'edificiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*