Formazione di ricerca è salvezza di animali da JAK

Formazione di ricerca è salvezza di animali da JAK
Formazione di ricerca è salvezza di animali da JAK

In Antalya, u Cumandante di a squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria (JAK) hà furnitu furmazione di ricerca è salvata d'animali à i membri è i vuluntarii di a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD).

E squadre JAK furnì una furmazione di salvezza d'animali à i vuluntarii AFAD in u Zoo di a Municipalità Metropolitana di Antalya. Gendarmerie Petty Officer Chief Sergeant Mahir Muhittin Akdemir era accumpagnatu da u direttore di u zoo, u veterinariu rispunsevuli Aygül Arsun, chì spiegò ogni dettagliu da cumu avvicinà un animali in l'eventi chì ponu scontru in natura, à piglià u cuntrollu è à piglià in un locu sicuru. .

Spiegà l'avvicinamenti à i rettili, in particulare i serpenti, i metudi di manipolazione è u trasferimentu in una zona sicura in casu di un pussibbili incendi di furesta, disastru naturali o intrappolamentu, Akdemir hà introduttu i vuluntarii à u "Corn Snake" è cumpletu a furmazione. Trà i vuluntarii chì anu studiatu a serpente egiziana, cunnisciuta cum'è una serpente micca velenosa è calma, quelli chì l'anu scontru per a prima volta anu superatu i so paure.

U Direttore di u Zoo Veterinariu Aygül Arsun hà parlatu di e strutture fisiulogiche di i serpenti, di e so attività fisiche, è in particulare di e reazzioni chì ponu vede sottu u stress. Arsun attirò l'attenzione à l'impurtanza di mantene e serpenti senza strincà i lati di a so testa, è l'impurtanza di sustene da a mità di u corpu cù l'altra manu. Per quessa, ùn deve micca solu tene a testa è ferite l'animali. Anu da esse purtati à a zona sicura per esse sustinutu da a mità di u so corpu. Prima di l'intervenzione, u tipu è e caratteristiche di a serpente deve esse cunnisciutu è avvicinatu in modu cusì. A nostra serpente, chì ci aiuta in l'eserciziu d'oghje, hè una spezia completamente micca velenosa. Ma ci sò diversi tipi di serpenti velenosi in a natura. Dunque, hè assai impurtante cumu avvicinà, cumu tene è cumu trasfiriri. Avemu sustinutu e squadre JAK quant'è pudemu è pruvatu à dì a verità à i vuluntarii ".

I vuluntarii cunnoscenu i serpenti da vicinu

U vuluntariu AFAD Burcu Yücel hà dettu: "L'aghju scontru in natura prima. Per a prima volta, aghju avutu l'uppurtunità di esaminà questu attentamente in l'educazione ".

Un altru vuluntariu, Mine Bayram Bilgiç, hà dettu: "Oghje simu in furmazione di ricerca è salvata d'animali. Cunniscitemu tutti l'animali è amparà à intervene in a natura. Avemu vistu ciò chì deve esse attentu durante a ricuperazione. Questa hè a mo prima volta in cuntattu cù una serpente. Hè una sensazione assai diversa è eccitante ".

Dichjarà chì hà scontru una serpente per a prima volta, u vuluntariu Emel Güler hà dettu: "Aviu assai paura di i rettili, in particulare di i serpenti. Sò tantu entusiasta. U mo core batte cusì veloce. Ma quì aghju cunquistatu a mo paura ", disse.

Anu ricivutu furmazione nantu à cumu trasportu una capra

A furmazione nantu à a manera di piglià un caprettu da u locu rocciosu induve era stuck, chì hè stata purtata da a gestione di u zoo per aiutà cù a furmazione, hè stata ancu applicata. I vuluntarii anu applicatu e tecniche chì anu amparatu, cum'è e squadre JAK dimustravanu i modi di ligà a capra per un trasportu sicuru. I vuluntarii, chì anu guardatu a furmazione cù cura, dopu anu visitatu u zoo è hà amparatu nantu à l'animali è u so cumpurtamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*