Un altru Premiu per u Software di Risposta di Emergenza di Gebkim

Un altru premiu per u Software di Risposta di Emergenza di Gebkim
Un altru Premiu per u Software di Risposta di Emergenza di Gebkim

U primu OIZ specializatu in chimica di Turchia, GEBKİM, hè statu ritenutu degnu di u "Premiu à l'Efficienza" in u campu di a sustenibilità in e Fabbriche Producendu Energia cù u so "Software di Risposta d'Emergenza", induve i veiculi aerei autonomi senza pilotu realizanu rilevazione d'emergenza, risposta, informazione di risicu è compiti di valutazione di danni. . Ricordendu chì u prugettu hè statu premiatu u primu postu da TİSK prima, u presidente di u Cunsigliu di GEBKİM OSB, V. İbrahim Araci, hà dettu: "In u nostru ecosistema esemplare, chì avemu stabilitu cù u principiu di a cità, l'omu è l'ambiente, attachemu una grande impurtanza à a salute di u travagliu è a produzzione. Continueremu à include tutte e pussibilità di a tecnulugia in a prevenzione è a prima risposta di l'accidenti ". hà fattu a dichjarazione.

Cunnisciuta per esse a prima Zona Industriale Organizzata Chimica Specializzata in Turchia in u campu di a chimica, u prughjettu "Un Passu Innovativu per Azzione Urgente in l'Industria Chimica: Software di Risposta di Emergenza" sviluppatu da GEBKİM OIZ per a prevenzione di accidenti di travagliu è emergenze per circa 18 mesi. ricevutu un altru premiu. Cù u prughjettu sviluppatu per a prima volta in Turchia, GEBKİM OSB hè statu ritenutu degnu di u "Premiu à l'Efficienza" in u campu di a sustenibilità in u Summit "Fabbriche chì producenu a so energia".

PREMIU PRIMA VU DA TİSK

In u scopu di u prughjettu, chì hà ancu vintu u primu premiu in a categuria di Salute è Sicurezza in u Travagliu di i "Premi di Dumane Comu" datu da a Confederazione Turca di Sindacati di l'Impiegatori (TİSK) per creà futuri cumuni inseme, i veiculi aerei senza pilota chì agirà in modu autonomu cù l'intelligenza artificiale nantu à u GEBKİM OSB prevenerà eventuali accidenti è assicurarà chì i incendi ponu esse intervenuti prima ch'elli crescenu. In l'OIZ, l'avvenimenti d'urgenza ponu esse intervenuti immediatamente.

"1820 persone sò state addestrate"

U Manager di Formazione GEBKİM Nisa Y. Yılmaz, chì hà datu infurmazioni nantu à u prugettu in l'intervista tenuta in a cerimonia di premiazione, hà dettu: "Per chì u sistema funziona in modu efficiente in u periodu di 18 mesi da a so installazione à u prucessu di attivazione, tutti i GEBKİM. è i squadre di emergenza cumpagnia chì participanu deve furnisce i primi aiuti di basa, furmazione d'urgenza, valutazione di u risicu di u focu, Trainings sò stati dati nantu à tematiche di grande impurtanza in l'industria chimica, cum'è spills chimichi è perdite, è u focu. Cù u prugramma custituitu da 12 tituli di furmazione è 3 seminarii, e capacità individuali è istituzionali di i patroni è di l'impiegati sò state aumentate à a fine di e furmazione datu à circa 2 XNUMX persone. disse.

"Cuntinueremu à include tutte l'OPPORTUNITÀ DI TECNOLOGIA"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di GEBKİM OIZ V. İbrahim Araci, chì hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu chì u prugettu hè statu coronatu di premii, hà dettu: "Avemu implementatu un ecosistema chì prutege a nostra natura è u travagliu umanu, GEBKIM OIZ. In u nostru ecosistema esemplare, chì avemu stabilitu cù u principiu di a cità, l'omu è l'ambiente, attachemu una grande impurtanza à a salute di u travagliu è à a produzzione. Unu di i risultati di a nostra capiscitura era u prughjettu "Software di Risposta di Emergenza", chì hè statu premiatu da TİSK. In più di avè unità di risposta d'urgenza chì sò sempre pronti per ogni situazione negativa per esse sperimentata, vuliamu avè un sistema chì l'avvertissi immediatamente è monitorà u sviluppu di accidenti è incendi. È per ottene questu, avemu attivamente cumissioni stu prughjettu in u nostru OIZ in i mesi passati. Semu assai felici chì u nostru travagliu hè statu apprezzatu in parechje piattaforme in pocu tempu. Continueremu à include tutte e pussibilità di a tecnulugia in a prevenzione è a prima risposta di l'accidenti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*