Ghjornu storicu in Ordu: A prima nave Ro-Ro parte da u portu di Ünye

A Prima Esporta Nave Ro Ro hà iniziatu da u portu storicu di Gun Unye in l'armata
A prima Esportazione di Navi Ro-Ro hà iniziatu da u Portu di Ünye u ghjornu Storicu in Ordu

L'esercitu hà sappiutu unu di i ghjorni più impurtanti in a so storia. Una cerimonia hè stata tenuta per a prima spedizione Ro-Ro per l'esportazione in u portu di Ünye, chì a so capacità hè stata aumentata cù i sforzi di a Municipalità Metropolitana è hà righjuntu a cumpetenza naziunale è internaziunale. Dichjarà chì Ünye Port hà da guadagnà un grande momentu cù l'esportazione Ro-Ro, u primu di quale hè statu realizatu cù camioni chì portanu verdura è frutti da l'Egeu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Eccu, facemu e prime spedizioni Ro-Ro induve caricheremu camion invece di casse. Da avà, caricheremu i camioni nantu à e navi Ro-Ro senza scaricallu è li manderemu à a destinazione desiderata. Spergu chì stu portu serà u capu di u Mari Neru è di Turchia ".

Unye Port, chì hè statu pigliatu in mantenimentu è allargatu da a Municipalità Metropolitana di Ordu per via di a so lunghezza è a prufundità di u quai chì ùn sò micca adattati per l'ingressu di navi d'altu tunnellu, hà cuminciatu à accoglie navi Ro-Ro cù un altu tunnellu è chì trasportanu veiculi à roti cum'è u trasportu di camion. dopu studii estensivi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Una cerimonia hè stata tenuta prima di a prima esportazione Ro-Ro in Russia dopu l'espansione è l'aumentu di a capacità in u portu di Ünye, chì Mehmet Hilmi Güler attribuisce una grande impurtanza.

PRESIDENTE GULER: "Avemu ottinutu un'altra cosa assai impurtante"

Parlendu à a cerimonia tenuta cù i membri di u protocolu è una participazione assai intensa, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu chì l'Armata ùn scurdarà mai u 30 di settembre.

Dichjarà chì anu trasfurmatu u Portu di Unye in un portu pienu è dendu a bona nutizia di a strada Mediterraniu-Mari Neru, u sindaco Güler hà dettu: "Vogliu dà a bona nova di a strada Ünye-Akkuş-Niksar, a so offerta. hè per finisce. Da avà, a Turchia averà acquistatu una nova vena Mediterraniu-Mari Neru, a so arteria. Questu hè statu dettu per anni cum'è una prumessa elettorale. Avemu tenutu a nostra parolla. Cum'è un omu di a so parolla, u nostru presidente hè avà cumpiendu sta prumessa oghje. Ùn ci scurderemu micca u 30 di settembre quì. Perchè quì, hè statu realizatu un grande canale chì culliga u Mediterraniu à u Mari Neru. Questi ùn sò micca persone chì trattanu cù "checks" è "caks" verbalmente. Oghje avemu fattu qualcosa assai impurtante. Nanzu, cimentu è bentonite sò stati caricati in u portu di Ünye. Entra è fora ùn saria micca evidenti. Avemu cura di a nostra pruprietà quì. Per 33 anni, avemu aghjustatu 150 metri à u portu di 130 metri è l'aumentemu à 280 metri. Cosa significa. Nanzu, solu una nave attraccava è l'altri navi aspittàvanu u so turnu à l'apertu. Questa era una spesa è una perdita di tempu. Avemu avutu davanti. L'avemu trasfurmatu in un portu pienu assai bellu ", disse.

"SARA U PORTU PRINCIPAL DI U MAR NERO È TURCHIA"

Indicà chì u Portu Ünye diventerà unu di i porti principali di u Mari Neru è di a Turchia cù u primu viaghju Ro-Ro, u presidente Güler hà dettu:

"Eccu, facemu a prima di e spedizioni Ro-Ro induve caricheremu camion invece di casse. Da avà, caricheremu i camioni nantu à e navi Ro-Ro senza scaricallu è li manderemu à a destinazione desiderata. U scopu hè a Russia oghje. U capimachja piglierà a so carica è si trasferì in Russia. Spergu chì stu portu serà u capu di u Mari Neru è di Turchia. À u listessu tempu, a strada chì avemu datu a bona nutizia, sta vena hè a via più corta chì cunnetta u Mediterraniu è u Mari Neru. Hè più corta di a strada da Trabzon è Samsun. Guadagnemu 2,5 ore da unu è 5 ore da l'altru. A capacità annuale di stu locu serà 10 mila camioni. Avemu ancu creatu una zona di camion di 80 decare quì. 110 camioni ponu esse carricati à u stessu tempu. Faremu di questu un centru logisticu. Stu locu ùn serà micca solu u portu di Ünye, ma ancu di Tokat, Sivas è Kayseri. Perchè l'impurtazione è l'esportazione di e 41 pruvince trà Ünye da una parte è Mersin da l'altru serà da Ünye o Mersin. Questu hè qualcosa assai impurtante "

"Cuntinuemu à allargamentu di u portu di ÜNYE"

Enfatizendu chì aumenteranu a capacità di u portu di Ünye è dicendu chì anu u scopu di fà un portu di classe mundiale, u presidente Güler hà cunclusu e so parolle cusì:

"Avemu aumentatu a capacità da 1 milione 500 mila tunnellate à 15 milioni di tunnellate. Avemu da espansione ancu stu portu. Aumenteremu a zona di u prugettu portu da 4 mila 500 metri quatratu à 600 mila metri quatratu. Dunque, stu prughjettu serà unu di i porti principali di u mondu micca solu per Ordu, ma ancu per Turchia. In altre parolle, andemu in a liga mundiale, micca in a Super League da quì. Quì faremu a carica di u containeru dopu à Ro-Ro. Ordu hè u più grande pruduttore di avellana in u mondu. L'armata pruducia a maiò parte di avellana in u mondu, ma ùn puderà micca trasportà avellana da u mare. Questu ùn succede micca. Solu i noccioli da Ordu ùn sò micca trasportati da u mare. Facemu ancu cusì ".

MILLEVE KAYNARCA: "UN PRIMU IN TANTU TEMPU SIA REALIZZATA"

Participendu à u prugramma è facendu un discorsu, u deputatu di Istanbul Tülay Kaynarca, sindaco di a municipalità metropolitana Dr. Ellu hà dichjaratu chì Mehmet Hilmi Güler hà fattu un novu terrenu.

Ricordendu chì nisun successu hè una coincidenza, Kaynarca hà dettu: "Hè veramente un principiu maravigliu chì cuncerna micca solu Ünye è Ordu, ma tutta a regione, u Mari Neru è a Turchia. U primu in assai tempu hè accadutu. Ti pregu bona furtuna. Un investimentu assai bellu determinatu da u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu hè statu urganizatu è simu avà inseme à a prima cerimonia di carica. Nisun successu hè accidintali. Ci hè un travagliu in ognunu di elli è un sudore in ognunu di elli. Sò un diputatu di Istanbul, una sposa Ordu, sò quì, ma cunnoscu u travagliu, u sudore, l'energia è i sacrifici di u mo preziosu sindaco metropolitanu di Istanbul. A mo circoscrizione, Silivri, hà guadagnatu u primu gasu naturale quandu u nostru presidente era u ministru di l'energia. Cum'è a prima volta quì, cum'è i meravigliosi fundamenti posti in u ministeru, s'ellu ci hè una energia in gas naturale oghje, dicu per u Mari Neru di u ministeru di l'energia, era u sforzu custruitu nantu à i fundamenti posti à quellu tempu. Chi diu ti benedica. A nostra strada hè preziosa. Stu viaghju hè inestimabile. A nostra cumpagnia in stu viaghju hè assai preziosa. Ch'Allah ci spieghi u nostru modu. Felicitazioni per a nostra prima cerimonia di carica ", disse.

SANLITÜRK, CEO di RO-RO SHIP: "CONTRIBUIREmu À L'ECONOMIA DI L'ORDU GRANDE"

Yaşar Şanlıtürk, CEO di a nave Lider, chì farà u primu viaghju Ro-Ro, hà dettu in u so discorsu: "Sò fieru di fà u primu trasportu Ro-Ro quì oghje. Inseme cù u trasportu Ro-Ro chì avemu fattu, cuntribuiscemu assai à l'ecunumia di Ordu. U nostru onorevoli sindaco, Dr. A nostra prima conversazione cù Mehmet Hilmi Güler nantu à questu sughjettu era in Istanbul. A nostra preoccupazione hè di serve l'ecunumia di u nostru paese. S'ellu ci hè un paese, simu quì. Sì i porti in i paesi travaglianu bè, quelli paesi sò definitu sviluppati. Trabzon, u portu di Samsun, chì hè stata intornu à noi, hà una grande cuntribuzione à l'ecunumia oghje. Perchè sta cuntribuzione ùn deve esse in un esercitu? Quandu avemu scontru cù u nostru stimatu ministru, m'hà dettu chì a lunghezza di u molo seria allargata. Vogliu chì stu travagliu sia benefiziu per l'Armata ".

VERDUMI È FRUTTI DI L'EGEU SERÀ SPORTATI À L'ESTERO DA ORDU

Dopu à a cirimonia, a nave Ro-Ro, chì hà da trasportà i vegetali è i frutti purtati da l'Egeu à Ordu da i camioni, in Russia, hè stata caricata nantu à a nave cù a cinta tagliata dopu a preghiera.

U VOLUME COMMERCIALE AUMENTA

U fattu chì Ünye Port hè à u puntu mediu di e pruvince di u Mari Neru Centrale è Orientale in termini di pupulazione, riducerà i costi di logistica di u cummerciu esteru è domesticu è aumenterà u voluminu di u cummerciu di Ordu. U cummerciu marittimu cuntinuerà senza interruzzione cù u Portu Ünye, chì guadagnà impulsu cumminendu cù rotte strategiche cum'è u Mar Neru-Mediterraniu è a Strada Ünye-Akkuş-Niksar. Cusì, Ünye Port serà purtatu in termini uguali cum'è l'altri porti esistenti è formerà significativamente l'ecunumia pruvinciale è l'ecunumia regiunale.

Per d 'altra banda, u portu, chì affetterà direttamente fattori cum'è a logistica è l'industria, cuntribuisce ancu à l'impieghi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*