Cumu a Migrazione Affetta a Psicologia?

Cumu Goc Affetta a Psiculugia
Cumu a Migrazione Affetta a Psiculugia

U psicologu clinicu specialistu Sinem Gül Şahin hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. A migrazione hè quandu a ghjente abbanduneghja u so locu di residenza per diverse ragioni, sia per ubligatoriu sia per vuluntà, per stabilisce una nova vita in un altru locu è cuntinuà a so vita quì. Ancu s'è l'effetti negativi di a migrazione nantu à e persone sò generalmente attribuiti à abbandunà i so posti per ragioni estremi cum'è a guerra, disastru naturali o terrurismu, si vede chì e persone chì anu migratu volontariamente cù a speranza di furnisce una vita più còmoda pò ancu esse affettata. da a crisa di adattazione causata da a migrazione. Quandu si cunsiderà l'effetti di a migrazione nantu à a psiculugia umana, avemu bisognu di valutà a causa di a migrazione, ciò chì hè accadutu durante a migrazione, ciò chì hè stata lasciata, ciò chì hè stata scontru in u novu ambiente, e differenze culturali è suciali trà u novu è u vechju ambiente, è ancu. cum'è l'impattu di u clima è u cambiamentu geugraficu nantu à e persone.

Certi prublemi sperimentati in u locu di migrazione, cum'è ùn cunnosce micca a lingua parlata, difficultà à truvà un impiegu, una grande diferenza culturale, una diminuzione di u statutu suciale o esse esposti à riazzioni negativi da a sucietà ospitante, etc., ponu influenzà l'internu. u mondu di l'individui è li facianu sperimentà crisi emotive. Di sicuru, u prucessu di affruntà è adattà à questi cambiamenti post-migrazione hè diversu da individuu à individuu. In generale, i studii dicenu chì i prublemi psicologichi chì ponu esse sperimentati in migrazioni interculturali strette sò menu. Inoltre, u fattu chì l'individuu hà una larga gamma di aspetti suciali hè vistu cum'è un fattore chì facilita u prucessu d'adattazione. In ogni casu, ancu e persone chì ùn scontranu micca prublemi in u so novu locu di residenza è parenu avè fattu un bonu principiu in u prucessu di adattazione sò in fine stranieri in u locu induve migraru. Stu fattore, vale à dì, u statu di esse in una pusizioni constantemente "altru" pò influenzà u sensu di appartenenza à diverse estensioni. L'appartenenza è l'identità sò furmati da mischjendu cù a cultura in a quale anu crisciutu, è hè pussibule sente un sensu di perdita quandu si separanu da quella cultura. In certi individui, stu sensu di perdita hè un precursore di depressione o ansietà. D'una banda, l'individuu voli sempre cunservà a cultura d'esse ellu stessu, ma da l'altra parte, vole esse cum'è l'altri è esse accettatu da a nova cultura. Questi dui flussi è riflussi creanu turbulenza emotiva. In un quadru più generale, pudemu dì chì, postu chì l'omu hè un esse suciale, a relazione di l'individuu cù l'ambiente hè assai impurtante per ellu per vede cum'è cumpetente è preziosu. Hè una situazione chì una persona chì sente chì ùn hè micca valutata quant'è u so ambiente precedente in a so interazzione cù u novu ambiente è pensa chì ùn pò micca stabilisce relazioni significati pò fà ghjudizii negativi nantu à ellu stessu è diventà psicologicamente sensitivu. In certi pirsuni, s'ellu ci sò traumatismi di a zitiddina ligati à esse valutati è sentenu cumpetenti, sta sensibilizazione hè più dolorosa. L'impurtante hè chì sti sentimenti sò intervenuti prima di purtà à un disordine psicologicu ossificatu.

Alcune strategie ponu esse implementate per facilità u prucessu di adattazione. Prima di migrà, cullighjate l'infurmazioni nantu à u locu per migrà per esse prontu per ciò chì vi scontru più o menu, fendu qualchi studii basi nantu à a lingua di u novu paese, s'ellu hè pussibule, prima di spustà o u più prestu pussibule, essendu apertu à scopre u paese. cultura è genti di u novu locu, chistu è un novu spirienza plus.Videndu lu comu un valore, circannu a pinsari pusitivu è sucializing cù ghjente quant'è pussibule sò uni pochi di elli. Calchì volta pò esse faciule in prima di fà u passu di socialisazione cù e persone di a vostra propria cultura o di altre culture chì sò immigrati cum'è voi, ma attenti chì questu ùn divente micca un abitudine è vi mantene luntanu da a cultura lucale è a ghjente lucale. . Inoltre, stabilisce ugettivi chì cuntribuiscenu à u vostru sviluppu persunale, cum'è fà una carriera in u vostru novu locu di residenza o amparà una lingua, è vede chì l'avete rializatu gradualmente farà più faciule per stabilisce un ligame trà voi è u novu locu. . Hè bonu per sentu chì site sempre cunnessu cù e vostre radiche mentre fate tuttu questu, per quessa hè impurtante di mantene in cuntattu cù i vostri amichi è a famiglia in u vostru locu precedente è per sapè chì avete un mecanismu di supportu.

Malgradu tutte queste strategie, u tempu passa è s'ellu pensa sempre chì ùn pudete micca adattà è vi sentite psicologicamente stancu, hè necessariu di cercà un sustegnu psicologicu da un specialista di salute mentale prima chì a situazione diventa più seria. Hè impurtante chì u specialista sia supportatu sia per avè una bona maestria di a cultura di u migrantu sia per avè a cunniscenza di e caratteristiche culturali di u locu di migrazione. In u prucessu di terapia, basatu annantu à l'avvenimenti principali chì anu purtatu u cliente à u puntu di crisa, l'emozioni chì disturbanu l'individuu sò indirizzati, l'indebilitazioni di e funzioni di l'ego è e cumpetenze di risolve i prublemi sò rinfurzati, è u sustegnu hè furnitu à u cliente per ricuperà a so. salute mentale è mostra capacità di adattazione.

U psicologu clinicu specialistu Sinem Gül Şahin hà dettu: "Deve esse ammissu chì, per via di a migrazione, e persone è e culture chì ùn anu mai statu in cuntattu l'una cù l'altri si riuniscenu è una situazione insolita si verifica sia per l'immigranti sia per a ghjente lucale. A manera più basica per i dui lati per adattà à sta situazione hè a proliferazione di sistemi in quale a cuscenza chì vede l'esistenza di l'altru cum'è una ricchezza invece di una minaccia, luntanu da u puntu di vista di a mo cultura hè superiore, hè instillatu in individui da a zitiddina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*