Apertura di u museu Hacı Bayram Veli

U museu Haci Bayram Veli hè apertu
Apertura di u museu Hacı Bayram Veli

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà assistitu à l'apertura di u Museu Hacı Bayram Veli in Hamamarka.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu prestatu un totale di 24 4 opere à 502 musei privati ​​per esse esposti temporaneamente in u quadru di i protokolli firmati, per periodi chì varianu da 1 à 5 anni.

Accuminciandu u so discorsu cummurendu Hacı Bayram Veli cù misericordia è rispettu, Ersoy hà dettu chì Hacı Bayram Veli, chì hà fattu Ankara u so focu è hà riscaldatu è illuminatu tutta l'Anatolia cù u so focu, hà risuscitatu parechji suldati sinceri, in particulare Akşemseddin, u cunquistatore spirituale di Istanbul. .

Enfatizendu chì l'eredità di Hacı Bayram permea ogni petra di sta terra, u levitu di a civilizazione, Ersoy hà dettu: "Stu legatu ùn hè micca vechju, sguassatu o distruttu. Perchè a so esistenza ùn hè micca in materia, ma in significatu. Finu à chì ci ricurdemu di stu significatu, mantenemu vivu è trasmettemu à e nostre generazioni, u so legatu fermarà altu. Hè cusì chì duvemu valutà u Museu Hacı Bayram Veli, cum'è un ricordu à sta struttura, cum'è una prumessa chì avemu fattu à u nostru passatu è u nostru futuru ". disse.

Felicitando a Municipalità di Altındağ è l'Università Ankara Hacı Bayram Veli, chì hà stabilitu stu museu in una cooperazione esemplare per prumove a cunniscenza di Hacı Bayram Veli di mistica è filosofia di vita, Ersoy hà dettu: "Mentre u museu furnisce un grande valore aghjuntu à a nostra capitale in termini di museologia. , Credu chì u patrimoniu spirituale ch'e aghju spressu hè ancu cumpiendu a so rispunsabilità di priservà. usatu e frasi.

Ersoy hà dettu chì, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, anu ottenutu un grande successu in u campu di a museologia in l'ultimi 20 anni, anu pigliatu passi serii per prutege u patrimoniu culturale, anu apertu novi musei chì rispondenu à i bisogni di u sviluppu. è cambià a cunniscenza di a museologia à u più altu livellu, è anu rinnuvatu i musei esistenti in questa direzzione.

"I musei privati ​​sò trà i più impurtanti stakeholders chì camminarete inseme nantu à sta strada"

Enfatizendu chì da u so edifiziu à a so visualizazione, da l'opportunità è i servizii chì offre à l'attività educative realizate, i musei sò diventati istituzioni chì ricevenu premii dopu premii è sò mostrati cum'è un esempiu, è chì Turchia hè trà i paesi principali chì stabiliscenu scopi. in museologia, è cuntinuò e so parolle cusì:

"Se a museologia hè vulsutu à sviluppà è esse diffusa in un paese, i musei privati ​​sò unu di i più impurtanti attori chì anderete inseme nantu à sta strada. Cum'è no simu cuscenti di stu fattu, cum'è u ministeru, sustenemu ancu l'attività di u museu privatu chì sò realizati in linea cun noi, basati nantu à i stessi valori è sensibilità. L'aumentu di u numeru di musei privati ​​​​in l'ultimi anni hè u risultatu di questu. Avemu battutu u record chì avemu righjuntu appruvendu l'apertura di 2020 musei privati ​​​​in 26 è 2021 musei privati ​​​​in 29, cù l'appruvazioni di 2022 novi musei privati ​​​​in 32, ancu s'è simu solu in uttrovi. A data d'oghje, u numeru di musei privati ​​hà righjuntu 351 ".

Rimarchendu chì i musei privati ​​ùn sò micca limitati à a fase di creazione, Ersoy hà dettu: "Finu à avà, avemu prestatu un totale di 24 opere à 4 musei privati ​​​​per a visualizazione temporanea in u quadru di protokolli firmati per periodi chì varienu da 502 à 1 anni. In questa direzzione, avemu finitu a so cunservazione è consegnatu 5 opere in l'inventariu di u nostru Museu Etnograficu di Ankara, cumprese l'oggetti persunali di Hacı Bayram Veli, à u Museu Privatu Hacı Bayram Veli per a visualizazione temporanea. sparte a so cunniscenza.

Espristendu chì sustene i passi fatti per a preservazione è a preservazione di u patrimoniu culturale è civilisazione hè oltre un duvere per elli, hè un debitu di lealtà à a storia è à l'antenati, è hà dettu: "Semu cuntenti se pudemu rimbursà stu debitu ancu un un pocu cù i successi ottenuti ". disse.

Ersoy hè statu onoratu da i ministeri di parechji musei privati ​​in diverse pruvince, è ancu i più prestigiosi premii internaziunali in questu campu, cum'è u Cunsigliu di l'Europa Museum Award, u Museu Europeu di l'annu, u Premiu Speciale per a Cultura è l'Arte. , u Premiu Silletto di u Forum Europeu di i Musei è u Grandu Premiu di u Patrimoniu Culturale di l'Unione Europea. Nutendu ch'ellu hè statu cunsideratu degnu di u premiu, hà dettu chì tutti i musei scriveranu novi successi in l'anni à vene.

“Visite i musei”

Sottundu chì i musei truvaranu u so significatu è u so scopu solu per mezu di individui chì s'interessanu à a so storia è a so cultura è anu un desideriu di amparà è di capiscenu nantu à elli, Ersoy hà dettu chì, cum'è u ministeru, anu da cuntinuà à prutezzione di a cultura naziunale è di a so cultura. patrimoniu cumunu di l'umanità, è ch'elli stanu daretu à ogni passu fattu in sta strada.

Dumandendu à i citadini di visità i musei, Ersoy hà dettu: "Aghjunghje questi lochi unichi à e vostre alternative per passà tempu cù i vostri figlioli. Ricurdativi, ogni successu hè a mità, incomplete, salvu chì ùn l'avete. disse.

U sindaco di Altındağ, Asım Balcı, hà dettu ancu chì a casa induve Hacı Bayram Veli, unu di l'architetti spirituali di Ankara, hè natu in Solfasol, serà ricustruita da mattoni di fangu, restendu fedele à l'uriginale, è serà aperta à i visitatori cum'è museu.

A cerimonia hè stata assistita da u Vice Ministru di Cultura è Turismu Özgül Özkan Yavuz, Rettore di l'Università Ankara Hacı Bayram Veli Prof. Dr. Yusuf Tekin è u deputatu di l'AK Party Ankara Lütfiye Selma Çam anu participatu ancu.

Dopu chì a cinta d'apertura hè stata tagliata, Ersoy è u so entourage anu visitatu u museu induve i cardigans, i coni di feltro, a corona è i puemi scritti da i pueti di u periodu eranu esposti da Hacı Bayram Veli.

Ersoy hà visitatu alcune tappe di u Festival Capital Culture Road

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy si trasfirìu da u Museu Hacı Bayram Veli à u Museu di u Patrimoniu Culturale Immateriale. I zitelli chì ghjucanu à i ghjoculi tradiziunali in u giardinu di u museu anu accoltu Ersoy.

Ersoy, chì hà visitatu i stands stallati da a municipalità di Beypazarı in u scopu di l'Eventi Square, hà vistu a prestazione di u segmentu.

Ersoy, chì hà visitatu l'esibizioni aperte cum'è parte di u Festival di a Strada di a Cultura Capitale in u Castellu di Ankara At Pazarı Street, hà ancu visitatu l'Esposizione Aphrodisias-Ara Güler è u Museu di a Parola, chì sò stati presentati à u Museu d'Archeologia è d'Arte Erimtan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*