A Restaurazione di a Stazione Haydarpaşa ùn puderia micca esse cumpletata per 12 anni

A restaurazione di a stazione di Haydarpasa ùn pudia esse cumpletata per anni
A Restaurazione di a Stazione Haydarpaşa ùn puderia micca esse cumpletata per 12 anni

A risturazione di a Stazione Haydarpaşa, chì hè stata assai dannata in u focu, ùn hè ancu stata finita malgradu i 12 anni intervenuti. A stazione storica, induve i travaglii cuntinueghjanu, hè stata vista da l'aria.

A stazione di trenu Haydarpaşa, chì hè stata messa in serviziu in u 1908 è diventata unu di i simboli di Istanbul, hà avutu un focu in 2010 è a stazione storica hè stata severamente dannata. I travaglii di risturazione cuminciati dopu à l'incendiu ùn sò micca stati ancu finiti malgradu l'ultimi 12 anni. L'armatura, chì hè stata custruita fora di l'edifiziu storicu, ùn pudia esse smontata dapoi anni perchè l'opere ùn anu pussutu esse finite. Ancu s'è i vitrali, i rivestimenti murali è l'incisioni in a sala d'attesa sò stati restaurati manualmente, ùn si sà micca quandu a stazione serà rimessa in serviziu, l'opere esterne di quale ùn pudianu esse finite.

À propositu di a Stazione di Haydarpasa

A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa si trova nantu à u latu Anatolicu di Istanbul, Kadıköy Hè a stazione ferroviaria principale chì appartene à TCDD, situata in u distrittu di Rasimpaşa.

U primu edifiziu di a stazione, chì si trova à u puntu di partenza di a ferrovia Istanbul-Haydarpasa-Ankara è oghje oghje a 1a Direzzione Regiunale di TCDD, hè stata custruita da u Ministeru di l'Opere Pùbliche di l'Imperu Ottumanu è messu in serviziu in settembre. 22 di u 1872. Stu bastimentu di a stazione, chì hà cuminciatu à diventà inadegwatu per via di u trafficu crescente cù u tempu, hè statu rimpiazzatu da u bastimentu di a stazione esistente, chì hè statu cuncepitu da l'architetti tedeschi Otto Ritter è Hellmuth Cuno in stile neoclassicu tedescu è custruitu da Chemins de Fer Ottomans d'Anatolie. / Ottoman Anatolian Railways (CFOA) Company u 19 August 1908. hè stata messa in serviziu.

A stazione, chì hè stata rinnuvata da TCDD cù a so infrastruttura di elettrificazione è messa in serviziu u 29 di maghju di u 1969, hà servitu u Trenu Suburbanu B1969 (Haydarpaşa - Gebze) trà u 2013 è u 2, è hè stata chjusa u 19 di ghjugnu 2013 cum'è parte di a custruzzione. di u prugettu Marmaray. Tutte e linee di treni chì appartenenu à a stazione saranu trasferite à a Stazione di Pendik u 24 di lugliu di u 2014 è à a Stazione di Söğütlüçeşme u 12 di marzu di u 2019. Halkalı Trasferitu à a Stazione Ferroviaria.

Hè previstu chì a stazione serve à i Treni d'Alta Velocità quandu i travaglii di restaurazione realizati in a stazione in u scopu di l'opere di Ankara - Istanbul YHT è Marmaray sò finiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*