Hyundai stabilisce una nova fabbrica di batterie in America

Hyundai stabilisce una nova fabbrica di batterie in America
Hyundai stabilisce una nova fabbrica di batterie in America

Hyundai Motor Group cuntinueghja a so attività è investimenti in u campu di a mobilità à piena velocità. Cumparendu constantemente a nova tecnulugia è i piani futuri, Hyundai hà avà annunziatu un novu investimentu di facilità di 5,5 miliardi di dollari. Grazie à questu investimentu spiciale, chì hè strettamente ligatu à Hyundai è altre marche in u gruppu, a capacità di pruduzzione di i veiculi elettrici crescerà ancu.

Hyundai si prepara à duminà u mercatu americanu, in particulare cù a so fabbrica di batterie chjamata "Hyundai Motor Group Metaplant America". Grazie à questu investimentu, i veiculi EV seranu pruduciuti in modu più consistente, è una mellura significativa serà fatta in a catena di supply. Cù sta fabbrica chì pensa à stabilisce, Hyundai averà creatu più di 8.100 linee di cummerciale in pochi anni. A nova fabbrica hè prevista per inizià a produzzione cummerciale in a prima mità di u 2025. Inoltre, i fornituri investiranu più di $ 1 miliardi in cunnessione cù u prugettu.

Hyundai Motor Group Chairman di u Board Euisun Chung, riguardu à a fabbrica à esse stabilitu; "Oghje i nostri vitture elettriche sò cunsiderate u megliu in a classe, è cù questu investimentu, simu impegnati à diventà u capu mundiale in elettrificazione, sicurezza, qualità è sustenibilità. "Cù Hyundai Motor Group Metaplant America, vulemu esse u primu fornitore di soluzioni di mobilità in u mondu, oltre à esse un fabricatore di auto".

Hyundai hà u scopu di vende più di 2030 milioni di veiculi completamente elettrici (BEV) annu per u 3 in u mondu. Per ghjunghje stu scopu, a marca sudcoreana pensa à stabilisce un suministru stabile di EV mentre stabilisce ancu una rete di fabricazione globale di EV. Cù a so nova fabbrica di batterie, Hyundai hà stabilitu a so vista in cima cum'è unu di i primi trè fornitori di EV in America. In questu cuntestu; ligà organicamente tutti l'elementi di l'ecosistema EV per una sperienza di u cliente premium in a nova fabbrica per esse stabilita. U novu stabilimentu di Hyundai in Georgia presenta un sistema di produzzione altamente interconnessu, automatizatu è flessibile. Tutti i prucessi di produzzione, a scelta di l'ordine, l'acquistu è a logistica seranu cuntrullati cù l'intelligenza artificiale in modu chì u sistema di produzzione innovativu coordinarà megliu a forza di travagliu umana è robotica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*