IMM hà implementatu u Prughjettu di Voluntarii di Disastru contr'à u Possibile Terremotu di Istanbul

IMM hà implementatu u Prughjettu di Voluntarii di Disastru contr'à u Possibile Terremotu di Istanbul
IMM hà implementatu u Prughjettu di Voluntarii di Disastru contr'à u Possibile Terremotu di Istanbul

IMM hà implementatu u prughjettu di i Voluntarii di Disastru contr'à un pussibule terremotu di Istanbul. I vuluntarii, chì anu subitu una furmazione estensiva sottu a coordinazione di AKOM, puderanu risponde prima dopu à un disastru. U prugettu hè statu sceltu da a ghjente di Istanbul in u scopu di a pratica di bilanciu participativu di IMM. Tutti i residenti di Istanbul ponu dumandà à u prugettu, chì hè realizatu in cuuperazione cù IMM è a Fundazione AKUT.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà lanciatu u prughjettu Voluntarii di Disastru per furnisce a risposta più rapida in i pussibuli disastri. In u scopu di u prugettu, 450 vuluntarii seranu datu "Formazione di ricerca è salvezza di luce" è 5.000 XNUMX vuluntarii seranu datu "Formazione di l'urganizazione di l'area di l'Assemblea" in a prima tappa. I vuluntarii puderanu eseguisce intervenzioni di primi aiuti è prevene u caosu è u panicu finu à chì l'unità autorizate ghjunghjenu à a zona di disastru.

DA PRIMA RISPOSTA À A VALUTAZIONE DEI DANNI...

I furmazioni, chì duranu 16 ore in totale, si facenu sottu duie rubriche principali. Prima di tuttu, i vuluntarii chì ricevenu a furmazione "Urganizazione in l'Assembly Areas" acquistanu a capacità di valutà a situazione post-disastru, per uperà u sistema di gestione di scena di crimine è di registrazione. I vuluntarii chì cumplenu a furmazione "First Responder Team" ponu acquistà e cumpetenze per furnisce a sicurezza di i naufragi, a valutazione di i danni, a risposta di u focu è a prima risposta à e vittime di disastru in edifici leggermente danati.

U PROGETTU SCELTU DA ISTANBUL

U Prughjettu di Voluntarii di Disastru hè statu valutatu da i residenti di Istanbul in u scopu di a Pratica di Bilanciu Participativu di IMM è sceltu trà 5 mila prughjetti. U prugettu hè realizatu sottu a coordinazione di IMM AKOM (Centru di Coordinazione di Disastri), in cuuperazione cù a Fundazione AKUT è altre organizzazioni non governamentali pertinenti.

Hè pussibule di dumandà à u prugettu, in quale tutti i residenti di Istanbul ponu participà, à akom.ibb.istanbul/afet-gonulluleri/.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*