L'IMM aumenta u numeru di dormitori à 10 è u numeru di studienti chì stanu in dormitori à 2

L'IBB aumenta u numeru di dormitori à una millaie di studienti chì stanu in i dormitori
L'IMM aumenta u numeru di dormitori à 10 è u numeru di studienti chì stanu in dormitori à 2

İBB hà aumentatu u numeru di dormitori da 2019 (zero) prima di 0 à 10 è u numeru di studenti chì stanu in dormitori à 2. L'ultimu di sti dormitori, Gaziosmanpaşa Male Student Dormitory; U Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP Engin Altay, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Gaziosmanpaşa Hasan Tahsin Usta. Enfatizendu chì a creazione di uguali opportunità per i ghjovani hè a so rispunsabilità più grande, u presidente İBB İmamoğlu hà dettu; Hà ricurdatu chì anu ancu apertu dormitori studianti in Esenyurt, Şişli, Ümraniye, Bayrampaşa, Maltepe è Eyüpsultan. "Ma ùn ci fermemu micca quì", disse İmamoğlu. Ci sò quelli chì ghjunghjeranu ancu ghjennaghju o ferraghju. È in più di quessa, i nostri prughjetti cuntinueghjanu, induve espansione a nostra capacità cunvertisce alcuni edifici inattivi in ​​dormitori, è induve custruemu i nostri dormitori.

Riaghjendu à u fattu chì ùn era micca invitatu à l'apertura di a linea di metro di l'Aeroportu Pendik Tavşantepe-Sabiha Gökçen, chì hè stata messa in serviziu ieri, İmamoğlu hà dettu: "I discorsi sò stati fatti annantu à u metro apertu, dicendu chì" diceremu o diceremu. questu cum'è u nostru propiu serviziu ". Di sicuru, mi piacerebbe esse ancu quì, per esse invitatu. Perchè l'aghju dettu in ogni locu : U presidente elettu di stu paese hè u nostru presidente. U sindaco elettu di stu paese in Istanbul, u nostru sindaco. U sindaco elettu di Gaziosmanpaşa, u nostru sindaco. Contrappò à ellu significa oppunà à a Custituzione. Nisun individuu pò è ùn pò avè un tali dirittu. Spartendu l'infurmazioni, "U bilanciu attribuitu da u Ministeru per questa metro hè di circa 4,5 miliardi di lire", İmamoğlu hà dettu, "Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, cuminciamu à pagà questi soldi da avà. È l'interruzione mensile hè esattamente 2019 volte più cà prima di 36. In 2019, cù u cambiamentu di regulamentu fattu dopu chì avemu pigliatu a gestione, faremu u rimborsu di 36 volte di più. In circa 3 anni, stu soldi sarà rimbursatu da u nostru budgetu. Dunque, truvamu ancu questu inghjustu ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà apertu u Dormitorio Studente Maschile Gaziosmanpaşa è l'Istitutu Gaziosmanpaşa Barbaros Hayrettin Paşa Istanbul İSMEK in u scopu di a maratona "150 Progetti in 150 Days". L'apertura di u dormitoriu in u distrittu Fevzi Çakmak è l'Istitutu Istanbul İSMEK in u distrittu Barbaros Hayrettin Paşa; U Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP Engin Altay, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Gaziosmanpaşa Hasan Tahsin Usta.

"A REPUBLICA DI TURCHIA hè furtuna..."

U presidente İBB İmamoğlu, in u so discorsu à l'apertura di u dormitoriu, hà dettu: "A Republica di Turchia hè furtunata. Perchè? Avemu un indirizzu di ghjuventù. Atatürk ci hà affidatu cumu si mette in piedi in cundizioni difficili, cumu luttà è ciò chì a ghjuventù significa per una nazione, in una manera assai preziosa. Mustafa Kemal Atatürk hà messu u pede in Samsun à l'età di 38 anni. Mustafa Kemal Atatürk, chì hà postu u pede in Samsun à l'età di 38 anni, era un ghjovanu, u nostru capu. In questu rispettu, a rispunsabilità di a ghjuventù, a cuscenza di a ghjuventù è i talenti chì i ghjovani ponu palesà sò assai altu. In questu rispettu, hè a nostra rispunsabilità di apre a strada per stu paese, chì deve sempre riceve un bonu serviziu, è di serve per l'avvene, è di cuntribuisce à elli in parechji aspetti in l'educazione ".

"A NOSTRA RESPONSABILITÀ PIÙ ALTA È DI CREARE OPPORTUNITÀ UGUALI PER I GIOVANI"

Dicendu: "Semu un ghjovanu paese chì cammina cun speranza in u 100 anniversariu di a nostra Republica", İmamoğlu hà dettu:

"L'età media di u nostru paese è di a cità hè di circa 32-33 anni. In questu rispettu, hè a nostra più grande rispunsabilità di creà l'ugualità d'uppurtunità in l'educazione, l'alloghju è l'opportunità di travagliu per i ghjovani è di serve. Cuntinueremu à risponde à i so bisogni suciali è culturali per risolve i so prublemi di disoccupazione, è continueremu à cuntribuisce à elli in i so stili di vita, senza impone un modu di vita. Avemu pigliatu una cumuna chì sfurtunatamenti ùn hà micca una capacità di lettu. In questu sensu, avemu agitu rapidamente per furnisce u dormitoriu, chì era digià prumessu in a nostra elezzione. A causa di a pandemia, avemu pussutu mette stu muvimentu in azzione l'annu passatu. È avemu principiatu u nostru serviziu cù un numeru di pocu più di 600. Semu vicinu à 3000 avà. Vulemu aumentà stu numeru à 5000 l'annu prossimu. In questu rispettu, assicuremu u nostru populu, vale à dì i genitori di i nostri ghjovani chì venenu à Istanbul; Quì, demu à i nostri cari ghjovani l'uppurtunità di un dormitoriu sicuru, sanu, spumante induve ponu riceve u più altu livellu di serviziu ".

"Ùn cunnosci à nimu, sò tutti i nostri figlioli"

Dichjarà chì anu ricevutu e so applicazioni di dormitori in digitale, İmamoğlu hà dettu: "Ùn cunnosci micca nimu. Ùn simu parenti, amichi, sposi o parenti di alcunu di elli. Avemu l'onore è u piacè di rinvià in a so patria cù una scelta ghjusta dicendu "sò tutti i nostri figlioli". A tistimunianza di questu sò i nostri cari ghjovani chì sò quì è chì ùn sò micca. Nisunu di elli hè intrutu quì cun un siluru. Cù sta capiscitura, ci piace u piacè di furnisce stu bellu ambiente è furnisce stu ambiente libertariu è ugualitariu ". Nutendu chì i studienti chì stanu in i dormitori prufittàranu ancu di Istanbul cum'è una risorsa umana, İmamoğlu hà dettu: "U nostru stimatu sindaco di Gaziosmanpaşa hà ghjustu dettu. Hà mintuvatu à tempu u Centru di Ghjuventù è altri servizii. In a mo visita precedente à Gaziosmanpaşa, aghju visitatu duie di e so biblioteche. Eranu biblioteche deliziose, piene di ghjuventù. À u listessu tempu, agiranu cum'è residenti di Gaziosmanpaşa è residenti di Istanbul. Puderanu prufittà di l'opportunità è l'opportunità di stu locu. Forse avarianu fattu i so passi per serve Istanbul, indipendentemente da u so avvene, scientist ma burocrate ma persona d'affari ", disse. Invitendu i ghjovani chì stanu in i dormitori à diventà "Vuluntarii di Istanbul", İmamoğlu hà dettu: "Ognunu di elli serà ghjovani sensibili à i bisogni, i prublemi, e difficultà è ancu i sviluppi di Istanbul. À u listessu tempu, daremu à i nostri cari ghjovani opportunità di travagliu part-time è li daremu l'uppurtunità di guadagnà qualchì redditu.

"Ùn ci fermamu micca quì ..."

Ricordendu chì anu ancu apertu dormitori studianti in Esenyurt, Şişli, Ümraniye, Bayrampaşa, Maltepe è Eyüpsultan, İmamoğlu hà dettu:

"Ma ùn ci fermemu micca quì. Quelli chì sò attualmente in custruzzione di dormitori; Ci sò quelli chì ghjunghjeranu ancu ghjennaghju o ferraghju. È in più di quessa, i nostri prughjetti induve aumentemu a nostra capacità trasfurmendu certi edifici inattivi, propiu in dormitori è facemu i nostri dormitori. Sala di studiu di l'informatica, sala da pranzu, palestra, lavanderia, sala di stiratura ... À u listessu tempu, sti lochi creanu un ambiente chì furnisce opportunità ininterrotte cù acqua calda 24 ore è generatori. Quantu sò tutte queste opportunità chì aghju citatu? 950 TL per persona. In altre parolle, creemu una opportunità secreta per i nostri ghjovani è dendu li borse di studiu in nome di u populu di Istanbul. Parrannu di borse di studiu; A capacità di borsa di IMM quist'annu hè aumentata à 75 mila studenti. In altre parolle, daremu borse di studiu di 75 lire annu à 4.500 mila studenti. Lasciate chì i nostri ghjovani residenti in Istanbul applicà per e nostre applicazioni in corso. Sò ancu presi in considerazione ".

"VARIARE ESSERE INVITAZIONE À L'APERTURA DI METRO"

Dicendu: "Vogliu dà una risposta à un prublema chì hè statu discututu assai è chì mi chjama da a stampa da a matina", İmamoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Ieri, aghju fattu un postu. U mutivu di a mo spartera hè a siguenti: Ci sò stati discorsi annantu à u metro chì hà apertu, dicendu chì "Avemu dettu o dicemu questu cum'è u nostru serviziu". U primu hè questu: Di sicuru, mi piacerebbe esse ancu quì. Mi piacerebbe esse invitatu quì. Perchè, aghju dettu in ogni locu ; u presidente elettu di stu paese, u nostru presidente. U sindaco elettu di stu paese in Istanbul, u nostru sindaco. U sindaco elettu di Gaziosmanpaşa, u nostru sindaco. Contrappò à ellu significa oppunà à a Custituzione. Nisun individuu pò o deve avè un tali dirittu. Allora, sicuru, mi piacerebbe esse quì. Tuttavia, dopu una tale dichjarazione, avemu fattu una dichjarazione involuntariamente. Perchè duvemu esse invitati quì. Perchè i costi di quelli metri sò tagliati da u nostru budgetu. A ghjente d'Istanbul rimborsa i soldi per questu metro à u ministeru ".

"L'IMM è u nostru ministeru sò i nostri 86 milioni di persone"

"Duve esse sottolineatu, i mo cari compatrioti: u Ministeru hè u nostru è a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè a nostra. Ùn ci hè micca differenza. Ognunu di i nostri 86 milioni di persone. Finu a ora, sò statu invitatu à duie aperture in 3,5 anni. Aghju accettatu tramindui. Sò statu invitatu à duie aperture in Koca Istanbul. Ùn dicu micca questu per risentimentu. Sò solu ricurdà di e vostre rispunsabilità. Ma cuntinuu à invità tutti induve andaraghju. Sapete perchè ? Questu ùn hè micca un favore. Aghju da, aghju da. Devu fà a moralità, ma ancu cum'è un signore. Aghju da sente. Se ùn aghju micca à sente, ùn possu micca pruduce un serviziu. U nostru presidente hà appena dichjaratu in i so servizii. Ci hà ancu ringraziatu per u nostru serviziu. Ellu hà ancu sottolineatu i servizii previsti. 'Avete tardu in u metro. Aspettu sensibilità da voi ancu in questa materia ", disse. Nunda ùn pò esse più bella di questu. Ci deve esse cambiamentu. Ùn pudemu micca spiegà altrimenti à questi ghjovani ".

"U TAGLIA MENSUALE hè ESATTAMENTE 2019 VOLTE PIÙ CHE PRIMA DI 36"

"Attualmente, per ciò chì sò, u budgetu attribuitu da u ministeru per questa metro hè di circa 4,5 miliardi di lire. Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, cuminciamu à pagà sti soldi da avà. È u cutback mensile hè 2019 volte più cà prima di 36. In 2019, cù u cambiamentu di regulamentu fattu dopu chì avemu pigliatu a gestione, faremu u rimborsu di 36 volte di più. Sapete ciò chì significa stu approssimativu? In circa 3 anni, stu soldi sarà rimbursatu da u nostru budgetu. Dunque, truvamu questu inghjustu. Sottulineemu chì questu hè un costu difficiuli di rimbursà per e municipalità. Dunque, vulemu è dumandemu un regulamentu in questu sensu da l'amministrazione centrale è u guvernu. Ancu s'ellu era tardu, da u 2015, ancu s'ellu hè statu finitu in circa 7 anni, à Sabiha Gökçen, Istanbul. Kadıköy-Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu da u passatu à u presente per l'uppurtunità di ghjunghje à u nostru aeroportu in metro cù a cunnessione di a linea Tavsantepe.

"SPARTA U SERVIZU ùn danna à nimu"

"Cuntinuemu i nostri servizii. Continueremu à ringrazià quelli chì serve. Quandu u serviziu hè fattu, ùn dannu micca à nimu, aiuta à aumentà a gioia è u successu spartendu. Ci ncuntramu, ci capiscemu, ci cunnoscimu. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à tutti i mo cumpagni di viaghju chì anu cuntribuitu in stu sensu è mettenu u so sforzu à l'apertura di stu bellu paese. Avemu da cura di i nostri ghjovani inseme. Sò chì i boni servizii di a nostra municipalità di Gaziosmanpaşa à i ghjovani quì li beneficaranu ancu. In listessu modu, affidemu i nostri ghjovani à voi, caru presidente. Bona furtuna à u nostru paese è u nostru cuntatu ".

USTA: "DUE PREZZI ALTI E AFFETTI, A NECESSITÀ DI COSTRUIRE DORMITORI IN TUTTI I LOCALI"

U sindaco di Gaziosmanpaşa, Usta, chì hà trasmessu i so desideri chì u dormitoriu apertu da IMM sia benefica per i ghjovani è Istanbul, hà dettu: "Prima di tuttu, hè significativu è impurtante per noi chì un tali locu sia custruitu in Gaziosmanpaşa è chì accoglie. i nostri giovani quì. Mentre chì stu edifiziu era custruitu, quandu avemu dumandatu à l'imprenditore, a persona: "Chì avete da fà quì", disse: "Ùn avemu micca pianificatu nunda". Dopu avemu ghjuntu cù una dumanda per esse purtatu in una "zona di dormitori privati", eramu ancu entusiasmati di e dumande di esse un dormitoriu. Oghje, simu inseme à l'occasione di a so apertura. Vogliu ancu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu ". Enfatizendu chì a dumanda di dormitori hè aumentata considerablemente, in particulare in Istanbul dopu a pandemia, Usta hà dettu: "In particulare, quandu l'educazione era remota per 2 anni, hè diventatu necessariu di custruisce dormitori in ogni locu per via di i prezzi elevati è di l'affitti in risposta à u crescente dumanda di dormitori è lochi privati. In Istanbul, per ciò chì sò, l'Istituzione di Creditu è ​​Dormitori hà un serviziu cù una capacità di dormitori di 41 mila. Hè abbastanza? Di sicuru micca. Ma hè u duvere di i guverni lucali di aumentà questi è di susteneli in questu sensu. Spergu chì continueremu à aumentà ", disse.

ALTAY: "A POLITIKA hè UNA OPERA DI PENSU È CUSCENZA"

Murat Yazıcı, Vice Sicritariu Generale di IMM, hà spartutu infurmazioni detallate nantu à u dormitoriu è i prughjetti in corso in u so discorsu. Dopu à i discorsi, u dormitoriu; Hè statu messu in serviziu cù a cinta tagliata da Altay, Kaftancıoğlu, İmamoğlu, i deputati CHP Gökan Zeybek, Yüksel Mansur Kılınç, Turan Aydoğan è Usta. Parlendu prima di u tagliu di nastri, Altay hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"I, 5 studienti, studiatu in Denizli, in una casa, una stanza, cumpresa a cucina - u toilette hè fora - in una casa, un capannone. Hè per quessa chì cunnoscu bè u valore è l'impurtanza di sti dormitori. Ti ringraziu assai in nome di i mo fratelli, in nome di Istanbul. Ti dicu sempre : « Stai facendo arrabbiare qualcunu, qualcunu ùn ti pò piglià, ùn ti pò micca digerisce, ti volenu distrughje s’ellu pò ; ùn ti importa. Ch'elli ùn tirà micca. U nostru sindaco di Gaziosmanpaşa hè quì. Aghju intesu solu unu o dui di i so servizii. Vengu è và di tantu in tantu. Quì dicu "Diu ti benedica" à ellu. A pulitica hè una questione di cortesia è di cuscenza. Ci sarà negoziazione, ci sarà lite. Ùn hè micca sempre un argumentu. Aieri, u sgiò Ekrem dumanda: "Induve hè?" A vi dicu : in u campu in Çatalca. In i tunnel di u metro. Riporta l'artefatti storichi chì sò stati distrutti è trasformati in basura. Hè pulisce i detriti. Dà carburante à l'agricultore. Ella dà u latte à u zitellu. Va à dui kindergarten ogni ghjornu. Sè seguite stu '150 Prughjetti in 150 Days' invece di circà induve manghjate, fighjendu induve manghjate, a materia finisce da sè.

UNA PRIMA IN HISTORIA IMM : DORMITORII STUDENTI

U Dormitorio Studente Maschile Gaziosmanpaşa cù 86 camere hà una capacità di 372 persone. I studienti chì stanu in stanze di 4 è 6 persone puderanu prufittà di parechji servizii da a biblioteca à a cafeteria, da a lavanderia à a palestra in u campus. L'edificiu di u dormitoriu, chì serà monitoratu cù camere 24 ore à ghjornu, hè dotatu di sistemi di sicurezza d'altu livellu contr'à eventuali accidenti. İBB, per a prima volta in a storia di l'istituzione, İSPER A.Ş. hà cuminciatu à furnisce servizii di dormitori sottu a coordinazione di IMM, chì hà cuminciatu à offre un alloghju à i studienti di l'istruzione superiore in 2021, hà messu in serviziu dui dormitori di e ragazze in Avcılar è unu in Beyoğlu Örnektepe. IMM hà preparatu 7 dormitori più in i distretti di Gaziosmanpaşa, Esenyurt, Bayrampaşa, Şişli, Eyüpsultan, Ümraniye è Maltepe quist'annu. Cusì, u numeru tutale di dormitori cresce à 6, cù 4 fimmineddi è 10 picciotti. A capacità di i studienti, chì era 622 l'annu passatu, hè stata aumentata à 2 da questu annu. Hè destinatu à aumentà u numeru di dormitori à 800 in u vaghjimu di u 2023. In i dormitori IMM, induve 15 persone anu preregistratu finu à avà, 882 studenti disabili ponu esse allughjati in cunfurmità cù a capacità attuale.

NEW GENERATION ISMEK

À l'Istitutu Gaziosmanpaşa Istanbul İSMEK Barbaros Hayrettin Paşa Training Center, a furmazione attiva serà data 7 ghjorni à settimana. In u centru, induve l'educazione continuarà à a sera, i studienti riceveranu educazione in 15 prugrammi diffirenti. I furmazioni da esse datu; Livellu arabu A1, gestione di l'informatica, cunsulenza immubiliare, livellu di tastiera F 1, livellu di fotografia 1, ammissioni di pazienti, illustratore, prugrammi avanzati di l'uffiziu, inglese A1, inglese A2, Introduzione à patchwork, usu di prugrammi d'uffiziu, cuntabilità preliminare, pianta interna di basa attellu d'allevamentu è di scrittura. Finu a ora, 15 pre-registrazioni sò state ricevute per i prugrammi 770.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*