A coppia Imamoglu parla à l'avvenimentu "Republic and Women".

Coppia Imamoglu parlata à l'avvenimentu "Republic and Women".
A coppia Imamoglu parla à l'avvenimentu "Republic and Women".

Fundazione IMM Istanbul, Dr. Dilek İmamoğlu hà celebratu u 99th anniversariu di a Republica in u scopu di u prughjettu "Grow Your Dreams", chì hè statu pionieru cù l'idea di furnisce e donne cù cundizioni uguali è cuntribuisce à a so educazione. In l'avvenimentu urganizatu sottu u titulu di "Growing Dreams - Republic and Women", u presidente İBB Ekrem İmamoğlu cù a so moglia, Dr. Dilek İmamoğlu hà fattu un discorsu. U presidente İmamoğlu, chì si definisce cum'è "un fermu difensore di i diritti di e donne", hà dettu: "I successi di a Republica è a visione di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk. Sò chì e donne ùn rinunceranu mai à i guadagni di a Republica, cum'è ùn rinunceranu micca à a Cunvenzione di Istanbul ", disse. Un illuminazione di a Republica è rönesans Enfatizendu u muvimentu, Dr. Dilek İmamoğlu hà ancu espresu i so sentimenti, "Sapemu chì; E società chì ùn trattanu micca bè e so donne ùn ponu micca avè un futuru. À questu scopu, continueremu à difende a ghjustizia finu à a fine. Mi vuleria dì addiu cù una parolla di a nostra amata Ata : « O eroica donna turca ; ùn site micca degnu di arrampicà in terra, ma di alzà à u celu nantu à e spalle ».

Fondazione di Istanbul di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), Dr. Dilek İmamoğlu hà iniziatu u prughjettu "Grow Your Dreams", chì hè statu pioneru cù l'idea di furnisce cundizioni uguali per e ragazze è di cuntribuisce à a so educazione, in ghjugnu 2021. U primu travagliu chì emerge in u scopu di u prugettu; Era u libru "Inspiring Steps", chì includeva e storie di 40 donne da e penne di 40 autori diffirenti. Fundazione è Dr. L'11 d'ottobre di u 2021, İmamoğlu hà decisu di furnisce borse di studiu à 300 studienti femine cù u redditu da ottene da a vendita di u libru. Cù e borse di studiu datu in u scopu di u prugettu, centinaie di studienti femine anu cuntribuitu à a so educazione.

Coppia Imamoglu parlata à l'avvenimentu "Republic and Women".

DR. DİLEK İMAMOĞLU: "SE TUTTI AMU VOCI, HÈ GRAZIE À A REPUBBLICA"

A Fundazione di Istanbul hà celebratu u 99 anniversariu di a Republica di Turchia cun entusiasmu in u scopu di u so prughjettu "Grow Your Dreams". A celebrazione in Cemal Reşit Rey Concert Hall cù u titulu di "Growing Dreams -Republic and Women"; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, u presidente di a Fundazione di Istanbul, Perihan Yücel, è u pioniere di u prughjettu "Grow Your Dreams" Dr. Dilek İmamoğlu hè statu tenutu cù a participazione di. Facendu u primu discorsu à l'eventu, u Dr. İmamoğlu hà dettu: "Se pudemu riunite liberamente quì oghje, se pudemu decide nantu à i dirigenti è l'amministratori di u nostru paese, se pudemu furnisce una educazione muderna à i nostri figlioli, se tutti avemu una parolla, sia maschile o femine, ghjovani. o vechja, hè tuttu grazia à a lotta per l'indipendenza è a Republica dopu. Tutti duvemu assai à a Republica è à e rivoluzioni republicane ", disse.

"A REPUBBLICA hè u muvimentu di l'illuminazione è a rinascita"

Un illuminazione di a Republica è rönesans Sottulineendu u muvimentu, Dr. İmamoğlu hà dettu: "A Repubblica hè una guerra contr'à l'ignuranza. Hè u trasportu di a scienza è a scienza à i cantoni più remoti di l'Anatolia. Hè per equipà i nostri figlioli cun cunniscenze chì ponu cumpete cù i so cuntimpuranii in u mondu. Republica hè u nome di a mudernità, a raziunalità è a nazione rinascita da e so cendri. Hè di creà una nazione nova, ghjovana, dinamica è onorevole chì guarda à u futuru cun fiducia da l'omu malatu di l'Europa. In e parolle di u nostru babbu; "Si tratta di fà assai in pocu tempu". A più impurtante, a Republica hè ugualità. Hè di offre uguali opportunità à tutti i zitelli di a nazione senza eccezzioni. Ùn hè micca di discriminazione trà l'omi, e donne, l'urbani, i paisani, i ricchi è i poveri. Hè di lascià daretu à l'intellettu anticu chì esclude e donne, opprime e donne, è lancia u sicondu pianu intellettuale è suciale.

"Mi dispiace chì aghju da enfasi chì ..."

"Mi dispiace di enfatizà chì; Passemu tempi difficili in nome di l'ugualità, a libertà è a dignità di i citadini ", hà dettu u Dr. Imamoglu hà dettu:

"Quandu si tratta di uguaglianza di genere, cuntinuemu à retrocede ogni ghjornu. Ciò chì avemu ottinutu cù a Republica è cù i valori di a Republica hè in periculu. E nostre libertà, i nostri diritti è i rializazioni chì avemu vintu cù a lotta ci sò stati tolti. In più di interferiscenu cù u nostru modu di vita è di pensà, e nostre credenze, hè vulsutu esse interferitu. Ogni ghjornu, e donne murenu da a viulenza maschile. Mentre tuttu ciò chì succede, una decisione pò esse presa per rinunzià ancu da a Cunvenzione di Istanbul chì avemu firmatu per cumbatte a viulenza contr'à e donne. Una volta di più, cundannu fermamente stu intelligenza è tutti quelli chì anu una vulintà è una firma in sta decisione. Noi donne ùn li scurderemu micca. Ùn resteremu zittu annantu à sti passi. Ùn avemu mai, mai appruvà sta vuluntà. Continueremu à luttà cù sta mentalità in ogni piattaforma, in ogni campu è in ogni tappa ".

"NOI DONNE, NON SAMU MAI DETERMINATE"

Ricordendu chì e donne anu guadagnatu u dirittu di votu è esse elettu anni fà in Turchia, u Dr. İmamoğlu hà dettu: "Noi donne ùn seremu mai scoraggiati. Ùn ci rinunceremu mai, mai, à i guadagni di a Republica. Cuntinueremu à esiste in una manera uguale è ghjusta in a scienza, l'arte, l'ecunumia, a pulitica, a salute, in ogni campu induve l'esseri umani esistenu. Sapemu; E società chì ùn trattanu micca bè e so donne ùn ponu micca avè un futuru. À questu scopu, continueremu à difende a ghjustizia finu à a fine. Mi vuleria dì addiu cù una parolla di a nostra amata Ata : « O eroica donna turca ; Ùn site micca degnu di arrampicà nantu à a terra, ma di alzà à u celu nantu à e spalle.

EKREM İMAMOĞLU: "Sò UNA PUBLICIDAD FORTE PER I DIRITTI DI E DONNE"

Parlendu dopu à a so moglia, u presidente İBB, İmamoğlu, hà datu esempi di e donne di a so zitiddina, a so ghjuventù, u so studiente, u matrimoniu, l'affari è a vita pulitica è hà dettu: "Sò quì cum'è un omu chì l'ascolta, prova di capiscenu, è coglie questa opportunità. . Avà, cù tutti i sentimenti chì aghju accumulatu, aghju pruvatu à esse manager in Istanbul. Lasciate a ghjente leghje quantu volenu. Pensu chì tuttu ciò chì hè in questu ti fa sentu. Lasciate passà davanti à u prompter quant’ellu vole. In fatti, una persona dà ciò chì hà accumulatu è ùn pò micca trasmette à queste persone. A ghjente vive, sente. Sò un veru difensore di i diritti di e donne ", disse. Enfatizendu chì a Republica hà purtatu assai à a ghjente di u paese, İmamoğlu hà dettu: "A Republica deve esse innovativa à u stessu tempu. Hè digià un sistema chì include u populu è hè amministratu è guvernatu da u populu. Hè impussibile di ùn avè innuvazione. U sviluppu è u cambiamentu hè una struttura chì arricchisce u sistema incorporendu alcune differenze in sè stessu ".

"E DONNE MAI DANNI I GUADAGNI DI A REPUBBLICA"

Indittendu chì sò rispunsevuli di preparà a Republica per u so secondu seculu in u modu più forte pussibule, İmamoğlu hà dettu: "Semu a generazione chì cunnosce sempre i successi di a Republica è hè decisu à purtalla più altu. Oghje, sfurtunatamenti, sapemu è campemu chì i guadagni di a Republica sò sottu à grande attaccu è sottu à un attaccu pianificatu. Tutti sapemu e cundizioni in quale a Republica di Turchia hè stata fundata. Semu e generazioni chì sò decisi à superà ogni tipu di difficultà, à suppurtà ogni tipu d'attacchi è à prutege a Republica per sempre. Enfatizendu chì e donne anu un postu è impurtanza speciale in questa lotta, İmamoğlu hà dettu:

"Per e donne, a Republica di Turchia hà furnitu guadagni assai speciali. E donne turche anu ottinutu a so libertà, u dirittu à esse un individuu uguale, è u so postu è impurtanza in a vita suciale cù a nostra Republica. Per capiscenu a pusizione di e donne in a sucietà pre-republicana, sapemu tutti i linii chì Nazım Hikmet hà utilizatu per discrive e donne di quellu tempu in l'epica Kuvay-i Milliye: "... è hè mortu cum'è s'ellu ùn era mai accadutu. / ...è u so postu nant’à a nostra tavula hè vinutu dopu à u nostru boiu ». In verità, ùn hè micca un cuncettu assai straneru per noi in a vita. Hè i rializazioni di a Republica è a visione di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk chì hà purtatu e donne da questa pusizioni, cum'è Atatürk hà dettu, à a pusizioni di "merita di alzà à u celu nantu à e so spalle". Sò chì e donne ùn anu mai rinunciatu à i guadagni di a Republica, cum'è ùn anu micca rinunciatu à a Cunvenzione di Istanbul. Da quì, salutu cun rispettu tutte e donne in u mondu chì luttano per i so diritti ".

CHIUSURA Eccitante

Dopu à a coppia Imamoglu; prof. Dr. Deniz Elber Börü, stòrica è attrice Pelin Batu, l'UNHCR (Altu Cummissariu di l'ONU per i Rifugiati) Elif Selen Ay, Direttore di l'Uffiziu di l'Uffiziu di l'Istanbul, è u presidente di a Federazione di l'Associazioni Femminili Turchi Canan Güllü anu fattu i so discorsi in quali e donne anu presentatu sezioni nantu à i successi di a Republica à u participanti entusiasti. L'avvenimentu hè finitu cù a proiezione di u video "Donne di a Republica: una parata culurita chì si estende finu à u presente" è una ripresa di foto.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*