L'animali di l'animali puderanu viaghjà in trasportu publicu in Istanbul

L'animali di l'animali puderanu viaghjà in u trasportu publicu in Istanbul
L'animali anu da pudè viaghjà in u trasportu publicu in Istanbul

E cundizioni per i misgi, i cani è l'uccelli per viaghjà cù i so patroni in i veiculi di trasportu publicu in Istanbul sò stati riorganizzati. Dunque, hè avà pussibule di viaghjà cù animali domestici in u trasportu publicu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà annunziatu chì cù a decisione presa u 4 d'ottobre, u ghjornu mundiale di a prutezzione di l'animali, l'animali ponu viaghjà cù i so pruprietari in veiculi di trasportu publicu.

Sicondu a dichjarazione fatta da l'IMM, un cumitatu più altu hè statu furmatu cù l'esperti di u sughjettu per via di u 4 d'ottobre di u ghjornu mundiale di a prutezzione di l'animali, è e cundizioni per viaghjà cù i pruprietarii di misgi, cani è uccelli in i veiculi di trasportu publicu sò stati riorganizzati. .

Per quessa, guide è cani, misgi è uccelli chì pesanu menu di 5 kilogrammi puderanu viaghjà tuttu u ghjornu in veiculi di trasportu publicu cum'è metro, autobus è ferries, è i cani più di 5 kilogrammi puderanu viaghjà fora di l'ore di 07.00- 10.00 è 16.00-20.00.

I cani, i misgi cù i muschi è i leashes, è l'acelli cù i so sacchetti speciali puderanu viaghjà cù e so gabbie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*