Esposizione "Peninsula storica" ​​in u core di Istanbul

Esposizione "Peninsula storica" ​​in u core di Istanbul
Esposizione "Peninsula storica" ​​in u core di Istanbul

A piazza Beyazıt rinnuvata hà ospitatu a "Da l'Antichità à u Presente 3 Istanbul 1 Esposizione di Peninsula Storica" ​​aperta in u core di Istanbul. U presidente di l'IMM chì hà apertu l'esposizione Ekrem İmamoğluInvitendu i Istanbuliti à l'esposizione induve ponu vede è esse infurmati nantu à i prughjetti di IMM da esse cumpletati, "Venite, vede, sparte i vostri pinsamenti è suggerimenti cun noi. Pruvate stu novu statu di a penisula storica, à u so pienu. Venite à esse un traspurtadore di u missaghju unicu chì a bella storia trasmessa da u passatu à u futuru da a penisula storica hà datu à tutta l'umanità ". A mostra, chì include un totale di prughjetti 60, serà aperta à tutti i Istanbuliti in tuttu uttrovi.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà apertu a "3 Istanbul 1 Exhibition Historical Peninsula From Antiquity to the Present" in a piazza Beyazıt, chì hè stata recentemente rinnuvata. In u so discorsu, İmamoğlu hà dichjaratu chì Istanbul hè geograficamente una benedizzione di Diu è hà dettu: "Questu hè u focu di una grande parte di i mo ricordi di Istanbul, chì risale à quasi 40 anni. Ancu s'ellu ùn hè micca u mo campus, l'università in quale studia hè a penisula storica, induve mi concentru nantu à viaghjà è amparà, da l'Università di Istanbul à a vita cummerciale. Quand'omu riguardu à 40 anni, hè un spaziu chì hè statu cusì influente in tutta a nostra vita, peccatu chì a trascuranza, ritardu, trascuranza, sbaglii irreversibili fatti, i prublemi causati da certi travaglii ritardati... Avemu un assai cose da fà è avemu assai cose da agisce rapidamente ", avemu decisu. Tutti i nostri muvimenti fatti in sti cabine chì vede - ma finiti ma in corso ma pianificati - aperti à l'idee, sta piattaforma hè pronta à riuniteci cù bellezze straordinarie in u periodu di tempu assai vicinu di a penisula storica, in u prucessu chì mira ancu à u 2030. ."

ANNUNCIATI 2 OBIETTI CHIAVE

Spartendu infurmazioni nantu à u prucessu di "città globale" di Istanbul, chì include l'imperi Rumanu è Ottumanu, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu sparte cun voi chì avemu dui scopi principali quandu cunsiderà Istanbul è u so core, a penisula storica, in termini. di u futuru. U nostru primu scopu; Per prutege è migliurà stu patrimoniu storicu è culturale chì hà custatu u mondu è hà servitu cum'è a capitale di 3 imperi. Perchè s'ellu ùn a prutegemu micca avà, dumane pò esse troppu tardi, cunsiderendu ciò ch'è no avemu tristu persu finu à avà. U nostru secondu scopu; per amparà è amparà grandi lezioni da a penisula storica in termini di cità, cultura è relazioni di storia. Lochi cum'è a penisula, induve a storia hè quasi distillata, custituiscenu un laboratoriu unicu per guidà cù a so sperienza è a so cunniscenza, è ancu un spaziu di negoziazione è una piattaforma demucratica. Sapemu chì capisce stu tipu d'accumulazione è u terrenu chì furnisce richiede una perspettiva longa è larga ", disse.

"PUSMU VIVU INSIEME IN STU MONDU DI CONTRADIZIONI?"

Esprimendu chì Istanbul hè in lotta cù prublemi cum'è a pressione di l'affittu è l'accumulazione incontrollata di rifuggiati, İmamoğlu hà enfatizatu chì a penisula storica hè stata ancu affettata da stu prucessu negativu. "Contrariu à l'aspettattivi, i prucessi di globalizazione anu ancu aumentatu l'attrito, u cunflittu è e tensioni à u livellu geopuliticu è suciale", hà dettu İmamoğlu. S'ellu ci hè un locu nantu à a terra induve sta quistione pò esse rispostu in modu significativu, a penisula storica hè u locu principale chì mostrarà cù tracce profonde. A penisula, cum'è un locu induve e diverse culture, gruppi etnici è religiosi, sistemi pulitichi è capisci amministrativi sò distillati in trè periodi di globalizazione, hè u locu più currettu per risponde à a quistione "Pudemu campà inseme ? Qualchese chì guarda a storia di a penisula è oghje darà a stessa risposta. Di sicuru, pudemu campà inseme. Questu serà u megliu è u più bellu per noi. Hè per quessa ch'ellu ci hè statu cuncentratu nantu à a penisula da u ghjornu chì avemu pigliatu u postu, cù un puntu di vista patrimoniu storicu, chì cunsiderà attentamente l'equilibriu di cunservazione è usu.

"A PIAZZA BEYAZIT PRENDRA COME PIAZZA DI REUNIONE E NEGOZIAZIONE"

"Ci hè una storia daretu à tutti questi prughjetti", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Gestionemu ancu a rispunsabilità di portà à u futuru una grande storia chì vene da a storia di sta regione in a penisula storica è a so accumulazione in trè periodi mundiali. . In più di i so valori storici è turistici unichi, a penisula storica si distinguerà avà cum'è una piazza di riunione è di negoziazione chì risponde fermamente à a quistione "Pudemu campà inseme", micca solu per Istanbul è Turchia, ma ancu per u mondu sanu. Sparte l'infurmazioni, "Vogliu annunzià chì avemu principiatu un studiu per trasfurmà a nostra municipalità in Saraçhane in un centru internaziunale è aduprà cum'è una riunione, una memoria, una biblioteca, è ancu un centru di cunvenzione", İmamoğlu hà dettu. , "In altri palori, sta casa, stu locu, chì in realtà appartene à u populu, Per sparte stu locu cù u mondu sanu, vulemu chì sia u centru di trasferimentu di a forma di sti sentimenti universali chì venenu da a prufundità di a storia. à u mondu sanu in una forma distillata. Hè u tempu di corona sta accumulazione, da una banda, è di prisentà più efficacemente à u serviziu di l'umanità à u livellu lucale è glubale, da l'altra banda ", disse.

"VULEMU FÀ SENSIBILI U JUVENTU UTILIZZA L'AREA"

Enfatizendu chì i prughjetti chì realizanu in a penisula storica seranu principarmenti orientati à a cunservazione, İmamoğlu hà dettu: "In questu quadru, purteremu l'edificazioni è e zoni chì vedemu cum'è patrimoniu, in u futuru inseme, restendu fideli à a so essenza. . Una parte notevuli di i nostri prughjetti seranu in u campu di u trasportu. Quì, avemu implementatu un prucessu di regulazione seriu soprattuttu in piazza, avenue è strada. È faremu una decisione impurtante. Vogliu signalà quì quant'ellu saria preziosu di riduce l'emissioni di carbone in una tale zona, è chì ùn solu riduce u dannu in u sensu più impurtante, ma ancu aghjunghje una grande qualità à sta zona storica. Ricuperemu, ristauramu, custruimu è à u listessu tempu facemu usu di i lochi è di e strutture inattivi in ​​cunfurmità cù u spiritu di a regione. Vulemu fà tangibili i ghjovani chì utilizanu u spaziu. Implementemu ancu prughjetti di Centru di Ghjuventù per i ghjovani. Attachemu una impurtanza particulare à a piazza è à i spazii publichi, cum'è u travagliu meticuloso chì mostramu in a piazza Beyazıt, induve simu avà. Cù i nostri prughjetti, eliminemu parechje situazioni inaccettabili, ma micca spazii publichi ".

INVITI À L'ESPOSIZIONE DI ISTANBUL

Esprimendu chì cù a mostra chì anu apertu in a zona, anu spiegatu ciò chì facenu in u core di Istanbul, ciò chì farà, cumu si facenu è ciò chì miranu, İmamoğlu hà fattu a seguente chjama à i Istanbuliti:

"Vogliu di sicuru chì tutte e so famiglie, i zitelli è i ghjovani venenu quì è vede sti prughjetti, soprattuttu dumenica, cù un trafficu più tranquillu in questa regione. Venite, vede, sparte i vostri pinsamenti è suggerimenti cun noi. Pruvate stu novu statu di a penisula storica, à u so pienu. Venite è esse un traspurtadore di u missaghju unicu chì a bella storia trasmessa da a penisula storica da u passatu à u futuru hà datu à tutta l'umanità. Pudemu dimustrà in u megliu modu da Istanbul, a penisula storica, chì pudemu esse inseme è campà inseme priservendu e nostre differenzi, è chì pudemu custruisce una vita in quale pudemu prisentà a pace è a tranquillità cum'è nazione, in e nostre cità. , in u nostru paese, è à u mondu sanu cum'è un esempiu. Ùn hè micca "pudemu campà", ùn ci scurdemu chì duvemu campà. Duvemu campà inseme pruteggendu e nostre differenzi. Hè ciò chì ci porta à a pace è a felicità, à esse umani. Vogliu spiegà chì Istanbul, chì hà un altu livellu di spiritualità, sperienza storica è storia in un modu senza precedente in u mondu, pò serve tutti questi sentimenti è hè una guaranzia ".

Un totale di prughjetti 3 sò inclusi in a "1 Istanbul 60 Peninsula Storica - Esposizione di Progetti di Peninsula Storica IMM da l'Antichità à u Presente". L'esposizione hà per scopu di purtà à u futuru l'edificazioni è e zoni di u patrimoniu, è di rinvià l'opere inattive. Prughjetti preparati in u quadru di u Pianu Strategy Istanbul Vision 2050; Hè custituitu di 4 categurie : Trasportu-Infrastrutture, Disegnu Urbanu-Recreazione, Cultura-Impianti Suciali-Sportivi è Pruprietà Culturali. In l'esposizione, ci sò applicazioni di cunservazione è prughjetti preparati da IMM Heritage per priservà u patrimoniu culturale è l'identità storica di a Peninsula Storica è trasfiriri à u futuru. Inoltre, i ditaglii di i prughjetti di trasportu sviluppati per a creazione di piazze vivaci è strade chì sò largamente libere da u trafficu di i veiculi, accessibili è caminabili, sò stati ancu inclusi in a mostra. Parechje prughjetti chì sò stati realizati o chì sò previsti per esse realizatu, cum'è strutture sportive per i ghjovani, prughjetti di centru suciali/culturali, è a rifunziunamentu di l'edificazioni chì ùn currispondenu micca à l'identità di a Peninsula Storica, sò trà l'altri cuntenuti. in mostra. I piani è i prughjetti, creati utilizendu l'accumulazione glubale di a penisula storica, saranu presentati à i suggerimenti è l'opinioni di l'Istanbulisti nantu à diversi temi da i beni culturali à i trasporti, da u disignu urbanu à e strutture suciale. A mostra serà aperta à tutti i Istanbuliti in tuttu uttrovi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*