U 30% di u Riempimentu di u Mari cumpletu in u Prughjettu Portu Logisticu di Iyidere

Percentuale di riempimentu di mare cumpletu in u prughjettu di u portu logisticu di Iyidere
U 30% di u Riempimentu di u Mare hè finitu in u Prughjettu Portu Logisticu di Iyidere

Hè statu infurmatu chì u 30 per centu di i travaglii di riempimentu sò stati finiti in u prughjettu di u Centru Logisticu per esse custruitu in u distrittu Iyidere di Rize. I travaglii di riempimentu di u prughjettu di u Centru Logisticu, chì serà custruitu nantu à 20 milioni di tunnellate di riempimentu di mare in u distrittu di Iyidere, cuntinueghjanu senza rallentà. Durante i travaglii di riempimentu di u prugettu, chì serà custruitu nantu à u mare, 20 mila tunnellate di materiale sò stati versati in u mare per ghjornu è pienu di 5 milioni di tunnellate di petra in totale. U prughjettu, chì costarà 1 miliardi 370 milioni di TL, hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2023. Cù u lanciu di u Portu Logisticu, 3 milioni di tunnellate di carichi, 8 milioni di tunnellate di carichi in massa è 100 mila tunnellate di trasportu di container cuntribuiscenu 200 milioni di dollari annu à u cummerciu regiunale è 450 milioni di dollari à l'impieghi subsidiari.

"U centru logisticu serà unu di i centri cummerciale più impurtanti chì culliganu a Turchia à l'Asia Centrale"

Dichjarà chì cù u cumpletu di u centru logisticu, diventerà unu di i centri di cummerciale più impurtanti chì cunnetta a Turchia à l'Asia Centrale, u guvernatore di Rize Kemal Ceber hà dettu: "U travagliu cuntinueghja cum'è previstu in a nostra zona di u Portu Logisticu, avemu superatu u livellu di 30 per centu. in operazioni di riempimentu. Siccomu a nostra sensibilità quì, u nostru materiale di riempimentu vene da una certa distanza, prioritemu a sicurità di a vita, cusì mettemu a sicurezza prima, invece di a velocità. Pruvemu di compie in u tempu previstu. Quandu u nostru centru logisticu hè finitu, serà unu di i centri di cummerciale più impurtanti chì culliganu a Turchia à l'Asia Centrale. Quandu si apre a prima volta, serà un centru induve 2 mila persone sò impiegati inseme cù i so multiplicatori dopu à 20 mila, induve una attività cummerciale è industriale assai seria hè realizata.

"In a prima tappa di l'industria urganizata, tutti i pacchi sò stati pieni"

U guvernatore Ceber, chì hà dettu chì tutti i pacchi sò stati riempiti in a prima tappa di l'industria organizata, hà dettu: "Spostaremu alcune istituzioni in Rize, in particulare a Direzzione Doganale. L'attività in l'area industriale, chì hè stata determinata quant'è in Güneyce, serà cuntinuata in cunfurmità cù a natura è a sensibilità di stu locu, integrata in u centru logisticu. Tutti i pacchi in u primu stadiu di a nostra industria organizata sò stati pieni. In a so seconda fase, a so espropriazione hè à u livellu di 2 per centu. L'annu prossimu, avemu da principià l'assegnazione di pacchi ancu quì. 97 seranu quì in i nostri pacchi. Cuntribuisce à u nostru impiegu, u turismu, u capitale è u cummerciu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*