U "Cyber ​​​​Security Entrepreneurship Program" di Izmir Metropolitan hè cunclusu

Cunclusu u prugramma d'imprenditorialità di cibersicurezza metropolitana di Izmir
U "Cyber ​​​​Security Entrepreneurship Program" di Izmir Metropolitan hè cunclusu

U "Cyber ​​​​Security Entrepreneurship Programme" iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per sustene i ghjovani intraprenditori in u campu di a cyber security hè statu cunclusu. L'idee cummerciale di 5 imprenditori sò state cunsiderate degne di sustegnu. U presidente Soyer hà dettu: "Permettemu à i nostri ghjovani imprenditori di apre à u mercatu mundiale cù idee creative. Custruiremu l'avvene di stu paese inseme, cù furtuna è cun amore. Sempre chì ùn vultemu micca u spalle à a speranza ", disse.

U "Cyber ​​​​Security Entrepreneurship Programme" iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per sviluppà prughjetti tecnologichi in u campu di a cibersecurità, è per cuntribuisce à l'ecunumia di Izmir supportendu i ghjovani imprenditori cù una alta intelligenza cummerciale è cuscenza, hè statu cunclusu. In u prugramma urganizatu in cuuperazione cù l'Università Yaşar è l'Università di Economia Bilimpark, l'idee cummerciale di 5 imprenditori sò state ritenute degne di sustegnu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù l'imprendituri in a ceremonia tenuta à a Casa di a Sovranità. Sezen Uysal, chì hè u pruprietariu di u prugettu è hè in i Stati Uniti (USA), ancu cunnessu à u prugramma in linea.

"Un ecosistema di cibersecurità efficace serà creatu in İzmir"

U presidente parla à u prugramma Tunç Soyer, hà dettu chì anu u scopu di rinfurzà l'usu di i prudutti di cibersicurezza è e tecnulugia in u publicu cù stu prugramma realizatu da u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione. U sindaco Soyer hà dichjaratu chì cù stu prughjettu, chì hè realizatu per a prima volta in Turchia da a Municipalità Metropolitana di Izmir, furnisceranu à i ghjovani intraprenditori un supportu di tutorat è ancu opportunità per accede à l'investituri è i mercati stranieri. Soullineendu chì anu da creà cusì un ecosistema di cibersicurezza efficace per l'istituzioni in İzmir, Soyer hà dettu: "Sustemu i nostri ghjovani intraprenditori per apre u mercatu mundiale cù idee creative. Vogliu ringrazià tutti in anticipu per u vostru sustegnu in u nostru scopu di stabilisce un ecosistema ciberneticu più sicuru in Izmir ".

"Per piacè chì nimu lascià sta terra unica è andate in ogni locu"

Indirizzendu à i ghjovani in u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Per piacè ùn lascià nimu lascià sta terra unica è andate in ogni locu. Tu sì u nostru preziosu. Sò i soli figlioli di stu paese. Inseme difenderemu u nostru paese. Viderete chì sti ghjorni difficiuli venenu è andaranu. Custruiremu l'avvene di stu paese inseme, cù furtuna è cun amore. Sempre chì ùn vultemu micca u spalle à a speranza ", disse.

Nomi da esse supportatu sottu u prugramma

Trà i nomi chì deve esse supportatu sottu u prugramma di l'imprenditorialità di Cyber ​​​​Security sò Burak - Assel Üçoklar (Programma di cunfurmità di risichi di Governanza), Davut Eren (Software di gestione di vulnerabilità centrale), Kaan Özyazıcı (SIEM di nova generazione basata in intelligenza artificiale), Taylan Akbaş ( Applicazione di autenticazione di firma biometrica), Özgür Tarcan (Applicazione mobile chì furnisce a sicurità di Internet nantu à i dispositi mobili) hè statu fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*