117 persone chì anu persu a so vita in u terremotu di Izmir cummemorati cù a ceremonia

117 persone chì anu persu a so vita in u terremotu di Izmir cummemorati cù a ceremonia
117 persone chì anu persu a so vita in u terremotu di Izmir cummemorati cù a ceremonia

30 persone chì anu persu a vita in u terrimotu di u 117 d'ottobre sò stati cummemorati in İzmir cun una ceremonia. Unu di i distretti più dannighjati in u sicondu annu di u terrimotu BayraklıCi sò stati mumenti emotivi in ​​a ceremonia di commemorazione in . Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, indirizzendu à i parenti di i spariti è di e vittime di u terremotu Tunç Soyer Ellu disse: "Continuaraghju à esse cun voi finu à chì sta ànima ferma in u corpu".

İzmir hà cummemoratu e so perdite in u secondu anniversariu di u terrimotu di u 30 d'ottobre. Per e 117 persone chì anu persu a vita in u terrimotu, i più affettati da u terrimotu BayraklıUn serviziu commemorativu hè statu fattu in U presidente hà assistitu à a ceremonia organizata da a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerIn più di u Vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu (CHP), Yüksel Taşkın, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP (PM) Devrim Barış Çelik, u presidente provinciale CHP İzmir Deniz Yücel, i parlamentari CHP İzmir Sevda Erdan Kılıç è Atila Sertel, Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, i burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir, i membri di u cunsigliu, u presidente Haydar Özkan di l'Associazione di Solidarietà di Victime di u Terremotu di Izmir (İZDEDA), e famiglie di vittime di u terremotu, rapprisentanti di partiti pulitichi, associazioni è camere anu assistitu.

U prugramma di cummemorazione hà iniziatu cù a recitazione di u Qur'an per e 117 vite perse in u terrimotu è a preghiera per quelli chì sò morti. Più tardi Bayraklı I garofoli sò stati lasciati nantu à u Monumentu di u Terramotu in u Parcu Hasan Ali Yücel. U presidente Soyer hà riunitu cù i parenti di i spariti è hà pigliatu cura di elli unu à unu. Comu parte di u prugramma di cummemorazione, un muzzicu hè statu ancu versatu per quelli chì anu persu a so vita in l'area di u Monumentu di u Terremotu di u 30 d'ottobre.

"Facemu studii scientifichi"

Presidente Tunç SoyerDichjarà chì anu sempre sperimentatu u dulore di quelli chì anu persu a vita, hà dettu: "Facemu studii scientifichi per fà sta cità resistente. Avemu pruduciutu i registri di terrimoti di 33 mila 100 edifici, è cuntinuemu à travaglià per ottene i registri di terrimoti di circa 60 mila edifici. I mo cari prufessori facenu u più grande studiu geologicu in a storia di Turchia. Facenu ritratti di u metro di Izmir. Semu una municipalità chì hà stabilitu u dipartimentu di u terrimotu prima di u terrimotu. Spergu chì i nostri citadini è amministratori lucali chì vivenu in tutta a Turchia mostraranu sta sensibilità. Vennu cun una suluzione per piglià precauzioni senza aspittà chì un terremotu accade ", disse.

"A sulidarità è a speranza deve esse priservata"

U presidente Soyer hà riferitu à a sulidarità creata dopu à u terrimotu è hà dettu: "A solidarietà hè qualcosa chì suscite a speranza. Avemu vistu ancu quellu ghjornu. Ùn ci hè nisun esempiu di sulidarità in Izmir in ogni locu in Turchia. 30 ghjorni dopu à u terrimotu, ùn ci era micca citadinu chì campava in a tenda. Dopu à 30 ghjorni, pudemu truvà un locu per tutti per mette a testa. Avemu furnitu 224 case in Uzundere in 1 mese. Avemu apertu e 380 camere di Hilton. Avemu fattu forse una di e più grandi campagne di Turchia cù a Campagna One Rent One Home. Ùn dicu micca tuttu questu per vantà. Quessi sò pussibuli. Hè pussibule di truvà una suluzione cù sulidarità. Vivemu inseme in sta terra. Hè per quessa chì avemu da sustene l'un l'altru. Ci sò più ragioni chì ci uniscenu chè ciò chì ci separa. Ùn duvemu micca scurdà chì ", disse.

"Ùn anu micca appruvatu u prestitu, anu lasciatu i nostri citadini cum'è vittime"

Parlendu di u prughjettu di Halk Konut, chì hè un mudellu esemplariu per a Turchia, u sindaco Soyer hà dettu: "Femu i nostri citadini l'imprenditori di e so case. Cumu? Utilizà u putere publicu. Utilizendu e pussibulità di e municipalità, eliminendu u prufittu di u cuntrattu. Cù a piena capacità di a Municipalità Metropolitana, creemu l'uppurtunità per i nostri citadini di custruisce e so case in e cundizioni più favurevuli. Aghju da presentà una piccula lagnanza. In u risultatu di un studiu di 4 mesi da u Bancu Mundiale, avemu pigliatu un prestitu di 344 milioni di dollari, cù un periodu di grazia di 5 anni è una maturità di 25 anni. Per esse usatu in a custruzzione di 6 mila edifizii moderatamente dannighjati è pocu dannighjati. Sfurtunatamente, ùn anu micca usatu quellu prestitu è ​​ùn l'anu micca appruvatu. I nostri citadini sò stati vittime. Quì, vogliu ripete stu puntu di u mio. Ùn parlu micca per lagnà. Ùn hè micca u nostru travagliu di lagnà. Semu preoccupati di cumu pudemu fà più in e cundizioni attuali ", disse.

Affrontendu e vittime di u terrimotu, u presidente Soyer hà cunclusu e so parolle cusì: "Seraghju sempre à u vostru latu finu à chì sta ànima ferma in questu corpu finu à a fine. Chì nimu dubita. Fararaghju tuttu ciò chì possu finu à a fine ".

"Esprimemu a nostra gratitudine à Soyer"

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà enfatizatu chì anu superatu un prucessu difficiule inseme è hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer Dapoi dui anni, nisun mumentu ùn ci hà lasciatu soli. Hè ovvi chì anu fattu un aumentu di i precedenti chì daranu un esempiu per Turchia, prughjettu Halk Konut, studiu di terra è studii d'inventariu di custruzzione. Noi Bayraklı Cum'è nazione, ti ringraziemu. Grazie ", disse.

"Sempre spianatu a strada per noi"

Haydar Özkan, presidente di İZDEDA Tunç SoyerHà ringraziatu. Pregu à tutti in a Republica di Turchia, per piacè fate u vostru megliu per assicurà chì i vostri figlioli campanu in case sicure ... "

In u scopu di u prugramma di commemorazione, l'esperti di u sughjettu è i rapprisentanti di e camere prufessiunali pertinenti u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerParlava di l'impurtanza di u travagliu fattu da a cità per fà a cità resistente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*