Nilay Kökkılınç, Novu Presidente di u Cunsigliu Municipale di İzmir

Nilay Kokkilinc, Novu presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir
Nilay Kökkılınç, Novu Presidente di u Cunsigliu Municipale di İzmir

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Prof. Dr. Una assemblea generale straordinaria hè stata tenuta per a Presidenza di u Cunsigliu di a cità, chì hè stata vacante dopu a morte di Adnan Akyarlı. Nilay Kökkılınç, Membru di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir è Presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere, chì hè intrutu in l'elezzione cum'è l'unicu candidatu, hè statu elettu novu presidente ricevendu i voti di 191 di i 174 delegati chì anu vutatu.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir, chì hà servizii impurtanti à u mondu di a scienza è a pulitica, Prof. Dr. Dopu à a morte di Adnan Oğuz Akyarlı u 26 d'Agostu, hè stata elezzione per a Presidenza di u Cunsigliu Municipale. U membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è u presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere, Nilay Kökkılınç, hè statu elettu cum'è u novu presidente ricevendu i voti di 191 di i 174 delegati chì anu vutatu in l'elezzione ch'ella hè entrata cum'è l'unica candidata.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, rapprisentanti di l'urganisazioni non governative è di i partiti pulitichi, i capi di l'unione di a camera è di e cooperative, i presidenti di u cunsigliu municipale, i secretari generali è i membri anu assistitu à l'Assemblea Generale Straordinaria di u Cunsigliu di a cità di İzmir tenuta in Kültürpark İsmet İnönü Art Center.

Özuslu: "Avemu da incuragisce a produzzione"

Parlendu à l'apertura di l'Assemblea Generale, Mustafa Özuslu hà dettu chì u Cunsigliu Municipale hè una urganizazione induve l'idea di gestisce İzmir inseme hè megliu dimustrata. Sottulineendu l'impurtanza di i cunsiglii municipali in questu rispettu, Özuslu hà dettu: "Avemu bisognu di prutezzione di i cunsiglii municipali cum'è a pumu di l'ochju. Avemu da incuragisce à pruduce sustenienduli in a vita di ogni ghjornu. Cusì, cum'è cumpunenti di a Municipalità Metropolitana di Izmir è di u Cunsigliu Municipale, cuntribuiscemu à i prublemi di a cità. Hè preziosa per ingrandà l'idee senza limitarle. sgiò presidente Tunç SoyerSta credenza si trova in u mottu di "Join and manage together".

Kökkılınç: "Vogliu serve per sparte l'amore è i prublemi"

Nilay Kökkılınç, chì hà dettu chì l'unificazione di l'urganisazioni non governamentali è tutti i cumpunenti amministrativi è civili di a cità hà cuntribuitu significativamente à a suluzione di i prublemi urbani, hà dettu: "U sparte hè unu di i valori chì aghju cridutu in tutta a mo vita. Credu chì quandu a ghjente sparte micca solu i ghjorni boni è i tempi boni, ma ancu i ghjorni cattivi è i dulori cù a listessa intensità, a cuscenza suciale si sviluppa. U puntu hè di ghjunghje suluzioni, micca suluzioni. Agisce cù u spiritu di cunniscenza mutuale, unità è sulidarità hè l'unica chjave in sta strada. Kökkılınç hà dettu ch'ellu sentia l'identità pioniera, intellettuale è demucratica di İzmir in u so core è hà dettu: "Vogliu serve sta cità cun voi, chì crede in a demucrazia participativa, "spartendu l'amore è i prublemi". In questa direzzione; Purtaraghju tutti i sforzi di voi, chì vecu cum'è a dinamica forte di u Cunsigliu di a cità di Izmir. Vi susteneraghju in ogni prughjettu chì pruducia per a cità è i so citadini. Fararaghju u mo megliu per riflette a bellezza di l'anima di İzmir à u mondu sanu. Prutegeraghju ogni valore chì custituisce l'identità onorevole di İzmir cù a cuscenza di l'urbanità. Faraghju cum'è un ponte trà tutti i cumpunenti è attori di a cità. È di sicuru, difenderaghju i diritti di i citadini finu à a fine nantu à ogni piattaforma.

Kökkılınç, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà ringraziatu per u sustegnu chì hà datu à u travagliu di u Cunsigliu di a cità di Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*