Atelier d'Izmir Stray Animals tenutu

Atelier d'animali erranti di Izmir
Atelier d'Izmir Stray Animals tenutu

L'attellu intitulatu "Vivere Inseme hè Possibile", urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per piglià decisioni chì facenu più faciule a vita di l'animali vaganti, hè iniziatu. L'attellu finisce dumane cù u rapportu da esse preparatu dopu à l'attellu.

L'attellu "Vivere Inseme hè Possibile" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà realizatu un travagliu esemplare per Turchia in a cura, u trattamentu è l'adopzione di l'animali vaganti, hà iniziatu. L'attellu di dui ghjorni in Pako Stray Animals Social Life Campus hà u scopu di piglià decisioni chì facenu più faciule a vita di l'animali stray.

Rapprisintanti HAYTAP, rapprisentanti di l'Associazione di Prughjetti Animali, accademichi è citadini anu assistitu à l'apertura di l'attellu. Parlendu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuminciò u so discorsu commemorando i citadini chì anu persu a vita per via di l'esplosione in a minera in Amasra, Bartın. Ministru Tunç Soyer, "Da sta mane, avemu amparatu chì avemu persu 28 vite. 13 di i nostri fratelli sò sottu terra. Speremu chì scappanu in modu sicuru. I nostri amichi sò pronti da sta notte. "Stanu aspittendu per esse quì in casu di bisognu", disse.

"Ùn simu micca in u centru di a natura"

Ricordendu chì l'omu ùn sò micca in u centru di a natura, ma una parte di a natura, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu bisognu di stabilisce una vita in armunia cù a natura. U nostru Pako Street Animals Social Life Campus hè in realtà un spaziu induve a cunniscenza di sta idea serà prodotta. "Questi sforzi fatti quì seranu strumentali per stabilisce una vita in pace cù a natura è cuntribuiscenu à ella", disse.

"Faremu un bonu travagliu inseme"

Funda Bonomo, presidente di l'Associazione Prughjetti per l'Animali, chì hà pigliatu u podium cù un cane abbandunatu in u rifugiu, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente è a nostra municipalità sia per avè messu in serviziu sta magnifica facilità sia per urganizà un tali attellu per animali vagabondi. "Faremu un bonu travagliu inseme", disse.

U rapportu serà preparatu

U primu ghjornu di l'attellu, l'attellu hè statu tenutu sottu i tituli "Studi publichi nantu à l'animali vagabondi", "Benessere di l'animali, cumportamentu è gestione di l'accoglienza", "Politica urbana è pianificazione in u cuntestu di i diritti di l'animali", "Alimentazione cuscente è furmazione di cumportamentu pusitivu", "A cumunicazione suciale in a cunvivenza ideale". Idee seranu generate, richieste è suggerimenti seranu spressi.

In u sicondu ghjornu di l'attellu urganizatu da u Dipartimentu di Controlu di Prutezzione Ambientale, u Direzzione di l'Affari Veterinari è l'Associazione di Prughjetti per l'Animali, i participanti anu discututu "I misconceptions and facts about animal rights", "Discussioni nantu à se l'animali stray deve esse cunsideratu in cità. pianificazione", "Alimentazione per l'animali vagabondi". Realizzerà attelli nantu à i temi "discussioni nantu à", "Ricunciliazione suciale per u benessiri di a vita umana è di l'animali", "L'animali straziati cum'è un elementu di a vita suciale". L'attellu finisce dumane cù u rapportu da esse preparatu dopu à l'attellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*