Drill di disastru mozzafiato in Izmir!

Drill di disastru mozzafiato in Izmir
Drill di disastru mozzafiato in Izmir!

A municipalità metropolitana di Izmir hà participatu à l'eserciziu di campu è à l'eserciziu di campu di u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia. E squadre di u Dipartimentu di u Fire Brigade anu cumpletu cù successu e so funzioni in i campi di focu è di detriti cù 19 veiculi è 90 persone.

L'eserciziu di campu è l'eserciziu di campu di u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia (TAMP), in quale l'unità di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu participatu, hè statu finitu. U Dipartimentu di u Bomberu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè diventatu unu di i più grandi attori in l'eserciziu, in quale 26 ufficiali di u gruppu di travagliu di disastru, rapprisentanti di istituzioni pubbliche pertinenti è organizzazioni non governamentali anu participatu à u scopu di u Pianu Provinciale di Risposta à i Disastri di Izmir. I squadre anu cumpletu cù successu a so missione in i campi di focu è di detriti cù veiculi 19 è persunale 90.

Drill di disastru mozzafiato in Izmir

Da a ricerca è salvata à a prevenzione di inundazioni

U primu di l'esercizii, in quale u guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà ancu participatu, hè statu tenutu in l'Area di Training Wreckage di l'AFAD İzmir Research and Rescue Unit Directorate cum'è una operazione di ricerca è salvata in i naufragi. A stessa applicazione hè stata messa in usu in u vechju Edificiu di Pensione di Bornova İzmir Union of Tradesmen and Craftsmen Chambers of Artisans and Craftsmen, Vocational and Technical Anatolian High School (IESOB), chì hè stata demolita cum'è un edifiziu risicatu in Buca.

In a laguna di a Foresta Urbana di İnciraltı è l'area di u Barış Manço Bridge, sò stati fatti prevenzione di inundazioni à grande scala, estrazione d'acqua, salvata d'accidenti di trafficu è esercizii di ricerca è salvata in diretta subacquea è di superficie. L'ultimi esercizii di campu si sò tenuti in l'area di Izmir Port Warehouse in Konak.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*