A Pulitica Alimentaria è Agricola di Izmir entra in l'Agenda di l'Europa

A Pulitica Alimentaria è Agricola di Izmir entra in l'Agenda di l'Europa
A Pulitica Alimentaria è Agricola di Izmir entra in l'Agenda di l'Europa

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà parlatu à a sessione d'altu livellu in Bruxelles, induve si n'andò cum'è parte di a 20a Settimana Europea di Regioni è Cità, chì guidà e pulitiche è pratiche di e cità di l'Unione Europea. In u so discorsu annantu à e strategie alimentari in İzmir, u presidente Soyer hà dettu: "Creemu un ciculu alimentari lucale sanu, ghjustu è sicuru per a natura è e persone. İzmir hà fattu un passu decisivu versu cambià i mudelli di produzzione alimentaria ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Presidente di l'Associazione Municipalità Soziale Democratica (SODEM) è Membru di u Cumitatu di Gestione Globale di l'Associazione Cità Sostenibile (ICLEI) Tunç Soyer, hà parlatu à a sessione d'altu livellu di a 20a Settimana Europea di e Regioni è e Cità, induve seranu determinate e pulitiche è e pratiche chì guidanu e pratiche alimentari di e cità di l'Unione Europea. U presidente Soyer hà parlatu di e strategie alimentari create cù a visione di Un'altra agricultura hè pussibile in İzmir in a sessione intitulata "Fornitura di alimentazione da a splutazioni à a tavola per e regioni resistenti". U presidente Soyer, chì hà fattu una presentazione cù u tìtulu "Implementazione di Strategii Alimentari Urbani-Rurale cù Educazione Alimentare Specifica Regiunale per i zitelli", hà dichjaratu chì cum'è İzmir, sò impegnati à participà à u prughjettu School Food 4 Change di l'Associazione Cità Sostenibile. (ICLEI) "Sanu, ghjustu è sicuru per a natura è e persone. Creemu un ciculu alimentariu lucale. İzmir hà fattu un passu decisivu versu cambià i mudelli di produzzione alimentaria. "Ricunnoscemu l'impurtanza di principià cù e scole per rivoluzionari l'approvvigionamentu di l'alimentariu".

Enfasi nantu à l'armunia cù a natura

Accuminciandu u so discorsu dichjarà chì avemu affruntatu parechje crisi da l'energia à l'alimentariu, da u clima à a guerra in u mondu d'oghje, u presidente Soyer hà enfatizatu l'impurtanza di suluzioni lucali per alleviare l'effetti devastanti di queste crisi nantu à e persone è l'ecosistema. Dichjarà chì i guverni lucali anu l'uppurtunità di esse u catalizzatore di u cambiamentu, Soyer hà dettu: "U cuncettu di cultura ciclica, chì avemu evidenziatu à a Cummissione di Cultura di CGLU tenuta in Izmir in 2021, prupone un metudu olisticu per i prublemi in e cità d'oghje. A cultura circulare si sviluppa nantu à quattru gammi: armunia cù a natura, armunia cù l'altri, armunia cù u passatu è armunia cù u cambiamentu. A Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia per custruisce una "vita armoniosa" aduprendu questi elementi cum'è a basa per cuncepisce una cità. Cù i nostri sforzi per fà İzmir una cità resistente, prutegemu l'ecosistema di a cità da una banda, è cresce l'ecunumia lucale da l'altra banda ", disse.

"İzmir hà fattu un passu decisivu"

Dichjarà chì anu sviluppatu a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" in İzmir in u scopu di u cuncettu di cultura circular, u presidente Tunç Soyer"Avemu cumbattutu a miseria è a siccità à u stessu tempu cù a nostra pulitica alimentaria è agricula. Rinforzemu a pianificazione agricula à u livellu di u bacinu è in questu modu assicurendu a sicurità alimentaria sustinuta da e cooperative di pruduttori lucali. Cum'è un istitutu specializatu in a pianificazione agricula à u livellu di u bacinu, avemu stabilitu u Centru di Sviluppu Agricultu di İzmir. Implementemu u prugramma "Passage İzmir" cum'è un approcciu unicu in a pianificazione agricula in Turchia. A nostra squadra hè andata in ogni paese di a campagna è hà identificatu 4 658 pastori. U nostru prughjettu va oltre l'inventariu di i pascoli İzmir. Cumpemu latti da i pruduttori lucali chì rispondenu à i nostri criteri ecologichi à un prezzu più di duie volte u prezzu di u mercatu. I pastori chì ponu participà à stu prugramma duveranu alimentà i so animali prudutti lucali, resistenti à a seca, i culturi chì necessitanu menu acqua. Inoltre, u ciculu di pruduzzione deve avè una bassa impronta di carbone è un altu valore di conservazione di a biodiversità. Cù u latti chì compru, pruduciamu prudutti di latti chì tutti i residenti Izmir ponu accede. Cullaburemu ancu cù parechji chefs famosi nantu à u prugettu per fà i nostri prudutti più visibili. In poche parole, creemu un novu ciculu di l'alimentariu lucale chì hè sanu, equi è sicuru per a natura è e persone. İzmir hà fattu un passu decisivu versu cambià i mudelli di produzzione alimentaria lucale cù stu prughjettu.

İzmir hè in u prughjettu School Food 4 Change

Dichjarà chì si sò recentemente impegnati à esse una di e cità chì participanu à u prughjettu di l'Scola Food 4 Change di l'Associazione Cities Sustainable (ICLEI), u presidente Soyer hà continuatu e so parolle cusì: "Sò onoratu di esse una parte di stu prughjettu è aghju. aspittemu à espansione ulteriormente u nostru partenariatu. Stu prugramma ci permette di arricchisce i nostri prughjetti cù un approcciu integratu à l'approvvigionamentu di l'alimentariu per e scole. Ci sforzemu di portà u nostru travagliu à i kindergarten è di trasfurmà a cunniscenza di l'alimentariu supportendu e scole. Integremu i prudutti chì pruduciamu cù u nostru prughjettu Mera İzmir in e cucine di u nostru kindergarten. Avemu pianificatu di utilizà i nostri Parchi Viventi cum'è una zona di apprendimentu per l'"alfabetizazione in natura" per i zitelli in İzmir. A nostra cumuna urganizeghja attività di furmazione è di campu in cuuperazione cù l'urganisazioni non governamentali per chì i ghjovani anu l'uppurtunità di amparà fora. In questu modu, i zitelli ùn anu micca solu l'accessu à l'alimentariu nutritivu, ma anu ancu l'uppurtunità di amparà più nantu à u giardinaggiu, a cucina è l'allevamentu di l'animali. Ampliemu u nostru partenariatu cù cooperative agriculi è associi di chef. Ricunnoscemu l'impurtanza di principià cù e scole per rivoluzionari l'approvvigionamentu di l'alimentariu ".

Quale hà parlatu ?

U discorsu d'apertura di a sessione d'altu livellu à u presidente Soyer hè statu fattu da Serafino Nardi, Capu di a Cummissione di Risorse Naturali di u Cumitatu Europeu di e Regioni. In a sessione, u presidente Soyer è u Parlamentu Europeu, u rapper per a Strategia Farm to Table è u prugramma di l'alimentazione di a scola di l'UE Sarah Wiener è u membru di u Cumitatu Europeu di e Regioni, u presidente di a Regione Italiana di u Tirol Sud Arno Kompatscher hà ancu fattu discorsi.

I cuntatti cuntinueghjanu

U presidente Soyer cuntinueghja à mantene cuntatti di altu livellu in Bruxelles. In questu cuntestu, Soyer, Capu di u Gruppu Sucialista Turchia di u Gruppu di Travagliu di u Cumitatu Europeu di e Regioni è Vice-Presidente di u Parlamentu di u Guvernu di Brema Antje Grotheer, Presidente di u Cumitatu Europeu di e Regioni è Co-Presidente di l'Euro-Mediterraniu. L'Assemblea Regionale è Locale (ARLEM) Vasco Alves Cordeiro, Capu di u Gruppu Sucialista di u Cumitatu di e Regioni d'Europa è u Sindaco di Francia Coulaines, Christophe Rouillon, hà ancu scontru cù u Parlamentu Europeu, Eero Heinäluoma, Vicepresidentu di u Gruppu di Sucialisti è Democratici di u Parlamentu Europeu.

"Salvà l'ambiente: e cumunità lucali piglianu azzione"

A Settimana Europea di e Regioni è di e Cità hè urganizata annu in Bruxelles da a Cummissione Europea è u Cumitatu Europeu di e Regioni in parte di a Cooperazione Transfrontaliera è Regiunale. L'avvenimentu serve cum'è una piattaforma induve l'esperienze mutuali sò scambiate nantu à tematiche cum'è l'implementazione di prughjetti di sviluppu lucale è urbanu, truvà suluzioni à prublemi glubale cum'è a crisa climatica, COVID-19, è l'usu di l'opportunità di cooperazione di l'UE.

L'avvenimentu, cù più di 2021 partenarii è 590 amministratori lucali è participanti in 18, si terrà trà u 10-13 d'ottobre di questu annu sottu u tìtulu principale di "Salvà l'ambiente: e cumunità lucali piglianu azzione". I sottotemi di l'avvenimentu sò stati determinati cum'è "Trasformazione Verde", "Integrità Regiunale", "Trasformazione Digitale" è "Empowerment Youth".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*