I primi signali di congestioni in i vasi di cori

I primi signali di congestioni in i vasi di cori
I primi signali di congestioni in i vasi di cori

Acıbadem Taksim Hospital Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Macit Bitargil hà dettu ciò chì deve esse cunnisciutu di l'occlusione di i vasi di u cori è a chirurgia di bypass coronariu, è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Enfatizendu chì in casu di occlusione in i navi chì alimentanu u cori, i musculi di u cori ùn ponu micca esse nutriti bè, per quessa, soprattuttu quandu a carica di travagliu di u cori aumenta, u cori manda qualchi signali à u core, chì si manifesta principarmenti cù u dolore di pettu, Assoc. . Dr. Macit Bitargil hà dettu: "Hè necessariu di vede un duttore u più prestu pussibule, soprattuttu s'è vo pigliate i dolori di pettu chì venenu cù a caminata o a cullà in salita è si ne vai quandu si riposa".

Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Macit Bitargil, dicendu chì a congestione in i vasi di u cori pò purtà à un attaccu di cori, dice:

« Il y a deux artères coronaires principales et leurs branches qui fournissent au cœur des diamètres de 2 à 4 mm. Quandu a congestione in questi navi righjunghji livelli critichi è soprattuttu quandu i dolori di pettu accumincianu, se a malatia ùn hè micca presa in seriu, pò purtà à un attaccu di cori (infartu miocardicu). In i casi induve a terapia di droga, l'angioplastia coronaria è / o stent fallenu, a cirurgia di bypass coronariu entra in ghjocu ". Enfatizendu chì a cirurgia di bypass coronariu hè attivata in modu di ristabilisce l'approvvigionamentu di sangue necessariu da u core, per eliminà u periculu di a vita di u paci, per aumentà a qualità di vita è per esse strumentale in u ritornu à a vita normale in modu sanu, Assoc. Dr. Macit Bitargil dice chì a decisione nantu à quale metudu di trattamentu deve esse appiicatu hè determinata in casu per casu secondu a cundizione di a malatia.

Assoc. Dr. Macit Bitargil descrive l'abitudini chì portanu à l'occlusione in i vasi di u cori è preparanu a strada per bypass:

"U stress intensu, secondu u mecanismu di cortisol, aumenta a pressione sanguigna, u zuccheru in sangue è a quantità di colesterolu, causendu dannu seriu in particulare à i nostri vasi di u cori. L'abitudini cum'è cunsumà quantità elevate di alcolu, esse esposti à u fumu cù i prudutti di u tabacco, l'inattività, ùn fà micca sport, manghjà una dieta sbilanciata è insalubre, cunsumà troppu sali è un sonnu di mala qualità sò ancu cattivi abitudini chì sò dannusu à u nostru sistema cardiovascular. è apre a strada per a chirurgia di bypass.

Acıbadem Taksim Hospital Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Macit Bitargil, affirmannu chì u metudu di a cirurgia di bypass coronariu hè determinatu secondu a cundizione di u paci, dice chì cù i metudi aperti o chjusi, hè pussibule di assicurà chì u sangue ghjunghje à e zone affettate di u cori in una manera sana. à l'occlusione vascular. In particulare in u metudu di chirurgia chjusu chjamatu 'Minimally Invasive'; Assoc. Dr. Macit Bitargil hà dettu: "Durante a cirurgia, i vasi coronarii di u cori chì sò criticamente ristretti o occlusi sò aggirati cù l'aiutu di vini pigliati da u pettu, a gamba o u bracciu. Cusì, hè assicuratu chì u sangue sanu ghjunghje à e parti affettate di u core per via di a malatia. Hè una prucedura chì dura una media di 3-6 ore sottu anestesia generale. Assoc. Dr. Macit Bitargil dice chì, se u duttore dà u permessu, pò turnà à a vita di u travagliu è principià l'attività sportiva dopu à 1-6 settimane.

Enfatizendu chì ci hè una credenza in a sucietà chì "a chirurgia di bypass coronaria hè stata realizata nantu à u mo core, i mo navi ùn saranu più bluccati", ma questu ùn hè micca veru, Specialist Cardiovascular Surgery Assoc. Dr. Macit Bitargil dichjara chì i navi utilizati in a cirurgia di bypass coronariu ponu esse aperti per 10-15 anni dopu a cirurgia in pazienti cunsapevoli è cumpatibili, è ponu esse occlusi di novu cù u tempu dopu stu periodu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*