Karaismailoğlu hà viaghjatu cù Citizens in Sabiha Gökçen Metro

U Ministru Karaismailoglu Sabiha Gokcen hà utilizatu a Linea di Metro
U Ministru Karaismailoğlu hà utilizatu a linea di metro Sabiha Gökçen

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà viaghjatu cù i citadini nantu à a Linea di Metro Sabiha Gökçen. Dichjarà chì sò fieri di vede a satisfaczione di i citadini, Karaismailoğlu hà dettu: "In metropoli cum'è Istanbul, stu tipu di sistema ferroviariu è trasportu publicu anu da esse una parte di a vita. "Ùn ci hè micca altru modu per migliurà a qualità di vita di i citadini", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà viaghjatu da a Stazione Tavşantepe à a Stazione di l'Aeroportu Sabiha Gökçen cù u Metro di l'Aeroportu Pendik-Sabiha Gökçen, è hà scontru cù i citadini. sohbet fattu. Facendu una dichjarazione dopu u viaghju, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu ghjuntu à l'Aeroportu Sabiha Gökçen cù u Metro di l'Aeroportu Pendik-Sabiha Gökçen, chì hè statu apertu a settimana passata. cù i passageri sohbet Nutendu chì anu fattu cusì, Karaismailoğlu hà dettu: "Diventamu fieri quandu vedemu a satisfaczione di i citadini. A nostra gioia più grande hè a satisfaczione chì a nostra nazione senterà quandu usanu u nostru travagliu. Di sicuru, ci face sminticà tutta a nostra stanchezza... In e metropole cum'è Istanbul, stu tipu di sistema di ferrovia è di trasportu publicu anu da esse una parte di a vita. Ùn ci hè altru modu per migliurà a qualità di vita di i citadini. "Per quessa, hè necessariu di aumentà i normi operativi di i veiculi di roti di gomma è di espansione l'usu di sistemi ferroviari è furnisce un serviziu di qualità", disse.

Dichjarà chì a linea di metro di circa 200 chilometri attualmente in corso in Istanbul serà finita è purtata in a vita di i Istanbuliti, Karaismailoğlu hà dettu chì, cum'è u Ministeru, facenu sforzi intensi in 7 linee in Istanbul. Dichjarà chì unu di elli, a linea di metro di l'Aeroportu Pendik-Sabiha Gökçen di 7,4 chilometri, hè stata finita a settimana passata, Karaismailoğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"Avà KadıköyI nostri citadini, chì partenu da , ponu ghjunghje à l'aeroportu Sabiha Gökçen in 50 minuti. Tramindui KadıköyL'accessu à l'aeroportu Sabiha Gökçen da Bostancı, Kozyatağı, Maltepe è Kartal hè diventatu assai più faciule è più còmode cù i sistemi ferroviari. Da avà, offreremu gradualmente e nostre 6 linee di metro in corso à u serviziu di i Istanbuliti. Cumpleremu a cunnessione Kağıthane di l'aeroportu di Istanbul in questu annu. À u listessu tempu, quist'annu finiremu a linea di metro Başakşehir-Metrokent-Kayaşehir, chì passa per Başakşehir Çam è l'Hospital Sakura City, è a mette in serviziu per i Istanbuliti. Questu hè un grande cunfortu. U nostru citadinu chì hà ghjuntu oghje à Sabiha Gökçen KadıköyHè furnitu un trasportu ininterrottu finu à . Inoltre, trasfirendu da a Stazione Ayrılıkçeşme, pudemu ghjunghje à quasi tuttu u latu europeu cù Marmaray. Cusì, avemu integratu i sistemi ferroviari è a compagnia aerea. A cunnessione di a linea Pendik-Sabiha Gökçen à Marmaray deve esse fatta u più prestu pussibule. A linea di 4 chilometri, chì hà digià principiatu trà Pendik è Marmaray, deve ancu esse cumpletata. Hè ancu a responsabilità di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Hanu ancu bisognu di finisce stu compitu, chì hè u so duvere, u più prestu pussibule è purtalla in a vita di Istanbulites. Perchè quandu sta cunnessione Marmaray ùn hè micca furnita da Pendik, i nostri citadini ponu andà in Ayrılıkçeşme, Kadıköy"Anu da andà finu à" è furnisce a cunnessione di Marmaray da quì.

APRIMU DUMANI I TUNNELLI DI ASSOS E TROY

Sottulineendu chì anu realizatu un travagliu impurtante è implementatu prughjetti impurtanti in tutta a Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì dumane apriranu i Tunnel "Assos" è "Troya" in Çanakkale cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Nutendu chì anu da cuntinuà l'investimenti è u travagliu in ogni angulu di Turchia, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà aghjustatu chì compie tutti i prughjetti necessarii da i citadini in ogni angulu di l'Anatolia è li mette à u serviziu di a nazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*