U Cori di Karate Beats in Konya

U core di Karate batte in Konya
U Cori di Karate Beats in Konya

I dirigenti di a federazione è l'entrenatori di i paesi chì participanu à u Campionatu Mundiale di Hope, Young è U21 Karate, ospitati da a Municipalità Metropolitana di Konya, si sò riuniti in u prugramma urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Konya. Parlendu à u prugramma assistitu da Mehmet Baykan, Direttore Generale di i Servizi Sportivi di u Ministeru di a Ghjuventù è Sport, u presidente di a Federazione Mondiale di Karate Antonio Espinos è u presidente di a Federazione Turca di Karate Aslan Abid Uğuz, u vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Mustafa Uzbaş, hà dettu chì cum'è u mondu 2023. Capitale di u Sport, simu felici d'ospitu atleti di parechje parte di u mondu, dicendu chì anu intesu dì chì "I nostri fratelli atleti cuntinueghjanu à dimustrà à u mondu sanu chì u sport hè a fratellanza di Konya, a cità di l'amore è a tolleranza". disse.
In Konya, chì accoglie parechje organizzazioni sportive naziunali è internaziunali, atleti di parechji paesi di u mondu cumpetenu in u Campionatu Mundiale di Speranza, Ghjuventù è U21 di Karate, ospitatu da a Municipalità Metropolitana.

L'ufficiali di a Federazione è l'entrenatori di i paesi chì cumpetenu in u campionatu si sò riuniti à u Centru Culturale Tantavi in ​​u prugramma urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Konya.

Parlendu quì, u presidente di a Federazione Turca di Karate Aslan Abid Uğuz hà manifestatu u so piacè di esse in Konya è hà dettu: "Spergu chì avete un bonu tempu in Konya. Per quessa, espresu chì Konya hè a Capitale Mondiale di u Sport 2023. Dunque, crede chì avemu da urganizà assai più quì. Ti ringraziu assai per a vostra participazione in a speranza di esse inseme ". Dittu.

"SPARTE UNA ESPERIENZA À QUESTU CAMPIONI"

U presidente di a Federazione Mondiale di Karate (WKF), Antonio Espinos, hà enfatizatu l'impurtanza di u campiunatu tenutu in Konya è hà dettu chì questu hè assai necessariu per u sviluppu di e federazioni sportive. Espinos hà dettu: "Ci sò tante boni sperienze chì pudemu sparte trà noi ... Se ùn li spartemu micca, ùn pudemu micca fà alcunu prugressu. Queste riunioni seranu veramente assai utili è assicureranu u rapidu sviluppu di a nostra federazione. Quelli chì venenu à tali avvenimenti per a prima volta capiscenu. Quandu vanu in casa, seranu assai megliu à prumove u sportu in u so paese. Una riunione di sta dimensione permetterà à tutti quì in tutta a federazione di capisce megliu. Vogliu ringrazià assai u presidente Arslan è a Federazione Turca di Karate. Ci hà datu tantu sforzu, avete fattu una urganizazione cusì grande. Era perfettu. " Hà parlatu cum'è

"KARATE IN U NOSTRU CORU hè tuttu"

Mehmet Baykan, Direttore Generale di i Servizii Sportivi di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, hà dettu chì u campionatu era piacevule è hà dettu: "I nostri invitati sò assai felici è tranquilli. Hè un bonu campionatu. Vogliu sprimà chì sò assai cuntentu di questu, sia cum'è u senior manager di u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport è cum'è citatinu di Konya ". Hà utilizatu e so espressioni.

"A COMPETIZIONE SCONTRA L'UNITÀ E INSIEME"

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Mustafa Uzbaş, hà dichjaratu chì u sportu, cù u so putere unificatore, hà un postu assai impurtante in u stabilimentu di a pace è a tranquillità chì u mondu sanu hà bisognu. Esprimendu chì sò felici di accoglie atleti di parechje parte di u mondu cum'è a Capitale Mondiale di u Sport 2023 in questa occasione, Uzbaş hà dettu: "Com'è in questu campionatu, atleti di parechje parte di u mondu, indipendentemente da a so lingua, religione, razza. o culore, scuntrà solu nantu à u denominatore di sport è trà e diverse geografie è diversi paesi, aiuta à rinfurzà u ligame. Konya hà righjuntu pocu tempu un livellu assai impurtante in u sport cù a so forte infrastruttura sportiva è u so putenziale crescente. In Aostu, cum'è Konya, avemu accoltu cù successu i 5i Ghjochi di Solidarità Islamica, a più grande urganizazione sportiva in u mondu islamicu. Oghje, cum'è Konya, simu assai felici d'ospitu i Campionati Mundiali di Speranza, Ghjuventù è U-21 di Karate. Duranti stu campiunatu, in u quali 39 di i nostri atleti naziunali anu participatu ancu, i nostri fratelli atleti mostranu i migliori esempi di unità è sulidarità, fratellanza è tolleranza cù a cumpetizione. Cuntinueghjanu à dimustrà u mondu sanu chì u sport hè a fratellanza di Konya, a cità di l'amore è a tolleranza. Vogliu ringrazià tutti l'atleti chì anu participatu à u campiunatu è li vulianu lascià Konya cun boni ricordi. "dissi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*