"Explorer Buckbeak" torna in Turchia

Kasif Sahgaga torna in Turchia
"Explorer Buckbeak" torna in Turchia

In a ricerca realizata in u scopu di studi di cullizzioni di dati per a prutezzione di e spezie in via di estinzione da u Ministeru di l'Agricultura è Foresta, Kırklareli, Edirne, Istanbul, Tekirdağ, Çanakkale, Bolu, Çankırı, Çorum, Sivas, Tokat, Kırşehir, Aksaray, Niğde, Konya, Ankara è Eskişehir I nidi di l'aquila imperiale sò stati scannati in abitati adattati in .

Visitendu i lochi designati, circa 80 nidi sò stati truvati. I dispositi di seguimentu cù trasmettitori satellitari sò stati attaccati à i pulcini adattati in i nidi. U numaru d'aquile dotate di u dispusitivu dapoi u 2017 hà righjuntu 12.

Per monitorà l'individui cù trasmettitori satellitari, a distribuzione di l'aquile imperiali in l'abitati adattati in u paese è u cumpurtamentu di ricerca di i ghjovani individui per novi abitati adattati sò stati esaminati.

Questi studii anu ancu scopu di investigà i tassi di successu di survival di individui feriti o debilitati in natura dopu u so trattamentu.

Ritornu di l'esploratore Buckbeak

U ghjovanu aquila imperiale, chì hè stata trovata ferita è purtata à l'Unità di Trattamentu di l'Animali di l'Università di Ankara, hè stata liberata in a natura cù un trasmettitore satellitare attaccatu dopu à 6 mesi di trattamentu. U ghjovanu aquila imperiale, chì hè stata liberata in a natura u 18 di maghju, hà cuminciatu à passà rapidamente à u livante. Intantu, una campagna di nomi hè stata lanciata nantu à e social media da e unità pertinenti di u Ministeru per l'aquila imperiale. Infine, l'aquila reale hè stata chjamata "Explorer Buckbeak".

L'esploratore Buckbeak hà migratu à a Regione Autonoma di Dagestan in Russia in circa una settimana. Dopu à passà in questa regione, nisun signalu puderia esse ricevutu da l'acula. Circa 5 mesi dopu, u ghjovanu aquila ghjunse torna in Turchia per passà l'inguernu, cum'è l'annu passatu. L'aquila imperiale, chì hè stata intornu à Çankırı per l'ultima settimana, hà dimustratu chì cù stu muvimentu di migrazione, a pupulazione di l'aquila imperiale in u paese hà fattu un muvimentu di migrazione horizontale, contru à ciò chì era cunnisciutu prima.

Ancu s'è u muvimentu di ritornu paria passà sopra u mare, hè statu osservatu chì questu era duvuta à a freccia di dati. Siccomu nisun altru puntu hè statu arregistratu trà e dati previ di l'acellu è i dati in Çankırı, era previstu chì l'imaghjini nantu à a mappa di l'acellu cum'è s'ellu passava sopra u mare era ingannatu. Hè stimatu chì l'acellu volò nantu à a terra è tornò à u so anticu habitat.

I collari di trasmettitore GPS sò stati adattati à 10 animali salvatichi in 260 anni

A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta monitoreghja a diversità di l'animali salvatichi in tuttu u paese cù 3 mila 180 trappule di càmera.

In l'ultimi 10 anni, 24 animali salvatichi di 260 spezie sò stati dotati di collari di trasmettitore GPS è i so cicli di vita sò stati esaminati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*