Studiu di scavi archeologichi per sparghje a storia in Incesu, Kayseri

Kayseri Incesuda Studiu di scavi archeologichi per mette in luce a storia
Studiu di scavi archeologichi per sparghje a storia in Incesu, Kayseri

Mentre i scavi in ​​İncesu, chì sò cuminciati cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana, cuntinueghjanu à piena velocità, u sindaco Büyükkılıç, chì hà esaminatu u situ di scavi, hà dichjaratu chì stu travagliu metterà in luce a storia è furnisce un guadagnu impurtante. per a cità, mentri u guvernatore Çiçek hà dettu: "A nostra municipalità metropolitana, cun grande sforzu, perseveranza. Cuntinueghjanu sti studii è mette in luce a storia ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u guvernatore Gökmen Çiçek, hà esaminatu i scavi archeologichi in corso in u distrittu di Örenşehir di u distrittu di İncesu cù u sustegnu di a municipalità metropolitana.

Scavi archeològichi, realizati sottu a tutela di a Direzzione di u Museu Kayseri cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana, in u paese di İçi, Örenşehir Mahallesi, District İncesu, cuntinueghjanu à tutta velocità.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u guvernatore Gökmen Çiçek, hà esaminatu i scavi archeologichi in u Distrittu Örenşehir di u Distrittu İncesu in situ. U guvernatore Çiçek è u sindaco Büyükkılıç anu ricivutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione in i scavi da u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Şükrü Dursun è archeologi.

U sindaco Büyükkılıç, chì hà fattu una dichjarazione durante l'esame di i travaglii in corso in a regione di i mosaici di Örenşehir, hà dettu: "Cù a decisione presa da a municipalità metropolitana di Kayseri, esaminemu un travagliu impurtante è significativu realizatu cù a cunniscenza di u nostru stimatu guvernatore. cù u nostru Ministeru di a Cultura ".

Enfatizendu chì hè un travagliu chì mette in luce a storia, Büyükkılıç hà dettu: "I mosaici scuperti quì sò un travagliu chì data di u 200 aC, in linea cù l'infurmazioni datu da i nostri stimati scientisti è specialisti di scavi. Cunsideremu un travagliu impurtante è significativu in i cunfini di Kayseri in a regione Cappadocia. Vogliu sprimà chì speru chì e dati da ottene da quì, sia à mette in luce nantu à a storia è guadagnà un benefiziu impurtante per a nostra cità.

U sindaco Büyükkılıç hà ringraziatu ancu quelli chì anu cuntribuitu à u studiu è hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti i nostri stimati guvernatori, u nostru stimatu Sindaco di İncesu, u nostru guvernatore di distrittu è i nostri culleghi chì anu cuntribuitu".

In a so dichjarazione di 3,5 mesi fà, u sindaco metropolitanu Dr. U guvernatore Gökmen Çiçek, chì hà dichjaratu ch'elli sò venuti à esaminà u travagliu di i mosaici storichi in İncesu Örenşehir à l'invitu di Memduh Büyükkılıç, è chì una grande distanza era stata registrata in i mesi 3,5, hà dettu: "Ci hè una grande differenza trà ciò chì Aghju vistu è ciò chì aghju vistu, in particulare i nostri amichi, aghju vistu chì i nostri prufessori travagliavanu senza stop, cù una forza superhumana, è assai seriu, palesanu novi opere è novi mosaici, è era assai cuntentu per quessa, cum'è u guvernatore di Kayseri."

"RINGRAZIE MILLE À A NOSTRA SQUADRA METROPOLITANA È A NOSTRA SQUADRA"

In l'infurmazioni chì hà ricevutu da i circadori, u guvernatore Çiçek hà nutatu chì questu locu indicò à qualchissia cunnisciutu è impurtante in a storia per via di a so grande dimensione, è chì supponenu chì puderia appartene à una persona impurtante, è disse:

"Sapemu chì questu locu hè incinta di sorprese assai più grande in i ghjorni à vene. Un ringraziu speciale à u sindaco di a municipalità metropolitana è a so squadra. Perchè, cum'è sapete, sta scavo hè realizatu in cuuperazione cù a nostra Municipalità Metropolitana è u Ministeru di a Cultura. A nostra municipalità metropolitana cuntinueghja sti travaglii cun grande sforzu è determinazione, è mette in luce a storia. Credu chì stu studiu cuntene infurmazione chì metterà e petre in u locu micca solu per İncesu, micca per Kayseri, micca per Turchia, ma per tutta a storia mundiale. A nostra speranza hè quì ".

U guvernatore Çiçek è u sindaco Büyükkılıç eranu accumpagnati da u guvernatore di u distrittu di İncesu Aydın Göçer, u sindaco di İncesu Mustafa İlmek è u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana Hamdi Elcuman.

Sicondu i primi scuperti, circa 4 metri quadrati di lastre di pavimenti in mosaicu sò stati scuperti in l'edificiu, chì hè cunsideratu cum'è esempi di l'abitazione civile tardu romana è di l'iniziu Bizantinu dopu à u 300u seculu dC. L'edifiziu, di quale più di 10 stanze sò stati aperti è scavi sò sempre in corso, attira l'attenzione cum'è a struttura di mosaicu più grande in l'Anatolia Centrale chì hè stata identificata.

MOSAICHE Cù SCRITTURA GRAKICA E LATINA

Una iscrizzione di mosaicu scuperta in u risultatu di l'scavi di salvezza hè stata veduta in l'edifiziu, chì hè duminatu da l'ornamenti geomettichi è include i nomi di e persone chì l'hà custruitu è ​​e figure di pianta. U mosaicu cù una iscrizzione latina hè stata truvata à u pianu di un edifiziu rettangulare, mentri l'altru mosaicu cù una iscrizzione greca hè stata pusata nantu à u pianu di un altru edifiziu circundatu da un muru parzialmente conservatu. Mosaico latinu, '30. à l'occasione di u so anniversariu è cù e nostre preghiere per ch'ellu ghjunghje à i so 40 anni. Stu edifiziu (fabbrica) hè statu custruitu sottu a guida di u so amicu (vene) Hyacinthos. Voi, o edifiziu, avete avà ghjuntu à u livellu più gloriosu ", mentri u mosaicu grecu leghje "Entra in salute" o "Entra si site sanu". Ci hè ancu l'inscription Epi Uakithou Kometos Ktistou, chì hè stimata chì hè stata fatta durante u tempu di Uakinthos Kometos, chì hè stata scuperta questu annu cum'è parte di i scavi. Hè cunnisciutu ancu chì sta struttura hà esempi simili in Antakya, Zeugma è Maraş in Anatolia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*