A fiera di u libru di Kayseri accoglie tutti l'amichi di u libru da 7 à 70

Da Kayseri Book Fair è accoglie tutti l'amichi di u libru
A fiera di u libru di Kayseri accoglie tutti l'amichi di u libru da 7 à 70

L'attesa entusiasta di l'amatori di i libri per a 5a Fiera di u Libru di Kayseri, urganizata da a Municipalità Metropolitana, hè ghjunta à a fine. Mentre a 5a Fiera di u Libru di Kayseri hà apertu e so porte à i so visitatori in u World Trade Center, hè stata apprezzata da l'amatori di i libri da 7 à 70.

Urganizata da a Municipalità Metropolitana di Kayseri, a quinta di a Fiera di u Libru di Kayseri, induve più di 3 milioni di libri, più di 300 autori è editori si sò riuniti cù i lettori, scontru cù l'amatori di i libri. Mehmet Ali Bulut, u 14 ottobre, Şükrü Erbaş, Mete Yarar, Savaş Ş. Barkçin, Mehmet Emin Ay, Kahraman Tazeoğlu, u 15 d'ottobre Ziya Selçuk, Bircan Yıldırım, Tuğba Coşkuner, Nurdan Damla, Murat Akan, Ozan Bodur, Sıtkı Aslanhan, Serkan Karaismailoğlu, Sinan Akyüz, u 15 d'uttrovi, Sali Serkaiha Kapılı, Saliş Erkaylı u 16 d'ottobre, Bestami Yazgan, Abdurrahman Uzun, Hatice Kübra Tongar u 18 d'ottobre, Nurullah Genç, Beyhan Budak u 19 d'ottobre, Zekeriya Efiloğlu u 20-21 d'ottobre, Nihat Hatipoğlu, Sinan Yağmur u 21 d'ottobre, Bilal Sami Gökdemir e Orİlı, Orta. Serhat Foreign, Ahmet Şimşirgil è Ahmet Turgut si riuniscenu cù l'amatori di libri u 22 d'ottobre.

"SIAmu VENUTI DA CITTA' PER A FIERA DI LIBRU"

Mentre Kayseri, a cità principale di l'Anatolia, hè prevista di batte u record di visitatori di l'anni precedenti à a fiera di u libru principale, i citadini anu nutatu chì li piacia assai a fiera di u libru è eranu soddisfatti. Zehra Güneş, chì hà dichjaratu ch'ella era felice di scuntrà cù l'autori, hà dettu: "Avemu riunitu cù l'autori. Sapemu i libri. In particulare in l'era digitale d'oghje, pensu chì esse in cuntattu cù i libri hè u megliu modu per dì à e persone di noi stessu cù i libri. Perchè l'era digitale appellu à u visuale, vi vede istantaneamente è scurdate. Ma i libri sò cum'è un salvatore. Quessi sò i rosi unfading d'oghje. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per a fiera di u libru ", disse. Espristendu chì insegna in una scola in Kayseri, Osman Karacabey hà dichjaratu ch'elli anu una grande impurtanza à e fiere, è u sindaco di a municipalità metropolitana Dr. Hà ringraziatu Memduh Büyükkılıç per u so sustegnu. Karacabey hà dettu: "Avemu ghjuntu cù u mo figliolu è a moglia. Avemu ghjuntu appena apre. Venemu ogni annu. Sò quì dapoi u 2018. U mo figliolu, a mo moglia è tutti avemu u dirittu à un libru. Pensu chì hè assai utile in particulare per i zitelli per fà li amassi i libri. Mi importa di e fiere in quantu à dà soldi à i zitelli è cumprà u libru. Grazie à a municipalità. Sò u maestru. I grafici di a scola sò ghjunti. Aghju ancu fà a pianificazione in a mo scola. Spergu chì seremu quì u 20. Hè per quessa chì ringraziu Memduh Bey ".

"Cerchimu ogni annu à e fiere di u libru"

Un amatore di libru chjamatu Tanay Durmaz hà dettu: "Avemu piaciutu assai a fiera di u libru. Venemu ogni annu. Ma quist'annu ci hè piaciutu ancu di più. Eramu assai soddisfatti. Avemu vinutu per a firma di l'autografu di Beyhan Angay cù u mo figliolu. " Hayrullah Karataş hà ancu dichjaratu ch'elli aspettanu e fiere di u libru ogni annu è hà dettu: "U fattu chì l'autori famosi venenu à questi avvenimenti sia per i nostri figlioli è per noi, di sicuru. , ci rende assai felici. Saria bellu s'ellu era fattu 2,3 ​​volte à l'annu. Perchè avemu un tempu difficiule à truvà qualchi libri. Hè più faciule per truvà i libri chì circhemu quandu ci sò tali avvenimenti è fieri. Hè per quessa chì pruvemu di vene regularmente à avvenimenti cum'è questu. Omer Faruk Öztoprak hà dettu: "Pensu chì a fiera hè assai bona. Ci scuntremu cù l'autori è avemu firmatu i nostri libri. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu. " Hilal Rençber hà dettu ch'ella li piacia assai a Fiera di u Libru è hà dettu: "Hè una cosa assai bella di riunite cù l'autori è i libri. Semu assai grati à a nostra municipalità metropolitana per questu. Tutti i scrittori sò sinceri. Sò tutti assai boni." Un amante di i libri chjamatu Mustafa Şener hà dettu: "Prima di tuttu, vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana per i so cuntributi. Questa hè una bona opportunità per noi. Sò di Yozgat per via. Avemu vinutu apposta per a fiera di u libru. À u listessu tempu, vulemu visità a cità Kayseri. Venemu di tantu in tantu. Danu sconti di 25 per centu o 30 per centu nantu à i libri. Questa hè una opportunità per noi. "Cerchemu di valutà lu", disse.

TRANSPORT GRATUITU PER MUNICIPALI METROPOLITANU

I studienti è l'amatori di i libri seranu ancu furniti cun trasportu gratuitu à a 5a Fiera di u Libru di Kayseri da a Municipalità Metropolitana di Kayseri. A 5a edizione di a fiera di u libru, chì accoglie ogni annu più amatori di libru chè l'annata precedente, hè prevista ancu quist'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*