Eccitazione Internaziunale di a Mezza Maratona in Kayseri

Eccitazione Internaziunale di a Mezza Maratona in Kayseri
Eccitazione Internaziunale di a Mezza Maratona in Kayseri

Parlendu à a Riunione Internazionale di Promozione di a Mezza Maratona di Kayseri, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Semu pronti, u nostru Kayseri hè prontu, aspittemu i nostri citadini di Kayseri in questu travagliu dumenica 9 ottobre, ringraziu quelli chì anu cuntribuitu", mentre chì u guvernatore. Çiçek hà ringraziatu u sindaco Büyükkılıç per avè toccu tutti i gruppi di età.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, hà assistitu à a municipalità metropolitana di Kayseri Spor A.Ş. Hà assistitu à a Reunione di Prumuzione di a Media Maratona Internaziunale di Kayseri, chì serà urganizata da .

In più di u sindaco Büyükkılıç, à a riunione introduttiva tenuta in u storicu Castellu di Kayseri hà assistitu u guvernatore Gökmen Çiçek, u presidente di a Federazione Turca di Atletica Fatih Çintimar, u direttore provinciale di a ghjuventù è sport Ali İhsan Kabakcı, vice secretariu generale di a municipalità metropolitana Hamdi Elcuman. , Spor A.Ş. U direttore generale İbrahim Somtaş, u direttore provinciale di Cultura è Turismu Şükrü Dursun, stakeholder, capi di dipartimentu è atleti anu assistitu.

À a riunione, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, Spor A.Ş. A coreografia di promozione di a mezza maratona internaziunale di Kayseri preparata da hè stata mostrata.

Parlendu à a riunione di prumuzione, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià a nostra stampa in particulare per u sustegnu chì avete datu à un travagliu cusì significativu, a nostra cità per sustene questu, a nostra federazione per sempre cuntribuisce à noi, è u nostru Ministeru di a Ghjuventù è Sports ".

Dichjarà chì anu da travaglià per sviluppà è cuntinuà stu travagliu realizatu à una scala internaziunale, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Ùn duvete micca dubbità chì faremu più in sulidarità cù u nostru stimatu guvernatore".

Büyükkılıç hà enfatizatu chì quandu Kayseri hè citatu, una cità cù una storia di 6 mila anni chì hà accoltu diverse civilisazioni vene in mente è cuntinuava e so parolle cusì:

"Semu in u nostru castellu, chì hè a collana di a nostra cità è u nostru orgogliu da i periodi Rumani è Bizantinu finu à oghje. Ci sò dimensioni Seljuk, Ottomane è Republicanu. Pudete vede diversi artefatti è tracce di civiltà in diversi lochi. I mosaici scuperti in i recenti scavi realizati da a nostra municipalità metropolitana in a regione Örenşehir di İncesu in cuuperazione cù u nostru Ministeru di a Cultura seranu a nostra faccia è l'orgogliu di u nostru Kayseri. Vogliu sparte cù u nostru stimatu guvernatore chì stu travagliu serà unu di i travaglii più impurtanti chì portanu Kayseri à u primu pianu. Chjamemu Kültepe Kaniş-Karum, dicemu chì hà una storia cummerciale di 6 mila anni, dicemu chì hè arradicatu in i nostri geni.

U sindaco Büyükkılıç hà enfatizatu chì i sforzi per fà sta bella cità, chì hè u centru di u cummerciu è di l'industria, è ancu u centru di u turismu è soprattuttu di u sport, cuntinueghjanu rapidamente è hà dettu: "Vogliu cuntinuà e mo parolle rendendu u nostru Ministru di Özhaseki. anellu d'arechje. Erciyes Ski Center, chì hè l'orgogliu di u nostru Kayseri, hè un prughjettu chì simu fieri à una scala internaziunale. Comu sapete, in i nostri scontri fora di a cità, induve andavamu, u primu chì si parlava era Erciyes Ski Resort. Hè un travagliu custruitu à standard internaziunali cù 19 strutture meccaniche, 40 piste di sci, è una lunghezza di pista di più di 130 chilometri. "Per incoronà ancu più stu travagliu, l'avemu trasfurmatu in un Centru di Alta Altitudine per fà u centru di u sport", disse.

Büyükkılıç hà spiegatu u travagliu chì anu fattu in u campu di u sport in a cità cusì:

"Avemu implementatu u Centru High Altitude, è continueremu u prucessu cù 8 campi, palestra è piscina a prossima stagione. Cù questi studii, faremu l'alta altitudine u centru di sportu individuali è di gruppu da a perspettiva di un duttore. Semu in a regione Cappadocia, seguite e nostre attività turistiche in diversi lochi, chì sò a porta di Cappadocia. In più di sti studii, cù i nostri sforzi per diventà u centru di u sportu, avemu apertu u nostru stabilimentu equestre è di tir à l'arcu, chì hè diventatu u centru di i nostri sporti ancestrali è sport tradiziunali in a nostra cità. Cù u travagliu fattu quì, stu centru impurtante in Kayseri, induve i nostri atleti naziunali campanu ancu, hè diventatu un locu ricercatu. Avemu furnitu l'attività sportiva necessaria per 20 mila zitelli in 3 periodi cù l'attività realizate da u nostru Sports Inc. in scole. Ospitemu ancu avvenimenti sportivi cum'è cuncorsi internaziunali di ciclismo stradale, in particulare u sci. Ùn pudemu micca ignurà l'interessu di u nostru populu in i campi di a natura. U nostru travagliu per furnisce opportunità per diversi avvenimenti sportivi in ​​u 1 milione di 260 mila metri quadrati di u Giardinu Naziunale di Recep Tayyip Erdoğan cuntinueghja rapidamente. Da maghju, u nostru giardinu naziunale serà realizatu. Avemu ancu principiatu u beach volley è u football in Kayseri, sfondendu novi terreni. "Avemu apertu dui campi di tennis separati per l'amatori di tennis, è i nostri corsi di tennis sò ancu pieni".

BÜYÜKKILIÇ: "SIAmu PRONTI, KAYSERİ hè PRONTU"

Invitendu tutti i residenti di Kayseri à a meza maratona chì si svolgerà u 9 d'ottobre, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu partitu cù u slogan di più di una maratona, l'urganizemu in u scopu di 150 prughjetti in 150 anni, avemu spartutu chì u A Mezza Maratona Internaziunale di Kayseri si terrà u 9 d'uttrovi, hè d'impurtanza internaziunale. Sapemu chì aghjunghje culore à a nostra cità. Participeremu ancu à sta corsa participendu personalmente à a maratona, chì hè 21K, 10K è corsa publica. Ringraziemu i nostri sponsors. "Semu pronti, u nostru Kayseri hè prontu, aspittemu i nostri concittadini di Kayseri dumenica 9 ottobre, è vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à stu travagliu", disse.

GRAZIE DA U GUVERNATORE ÇİÇEK À U SINDACO BÜYÜKKILIÇ

Ringraziendu u sindaco Büyükkılıç per avè toccu tutti i gruppi di età, u guvernatore Gökmen Çiçek hà dettu: "Avemu avutu una notte maravigliosa ieri, ospitata da u nostru sindaco di a municipalità metropolitana. À l'occasione di a Settimana di l'Anziani, avemu intesu una maravigliosa dramma di teatru cù i nostri anziani, seguita da un cuncertu maravigliosu. Eru assai cuntentu di l'attenzione chì a nostra municipalità metropolitana dimustrava à i nostri anziani. "Oghje, felicitamu è ringraziu a nostra municipalità metropolitana per avè toccu tutte e nostre persone è tutti i gruppi di età, in particulare i ghjovani, cù a corsa publica, dopu à i nostri anziani", disse.

U guvernatore Çiçek hà aghjustatu chì era aspittendu à sta urganizazione.

U presidente di a Federazione Turca di Atletica Fatih Çintimar hà dichjaratu ancu chì e mezze maratoni è maratoni anu righjuntu 130 in Turchia è sò in ogni pruvincia. Parlendu di a funzione di Kayseri in l'atletica, Çintimar hà dettu: "A squadra naziunale di atletica hà circa 125 atleti olimpichi, 6 di questi atleti appartenenu à Kayseri. "In i cuncorsi internaziunali tenuti quist'annu, hà vintu 4 Campionati Balcani, secondu è terzu postu in i Balcani, è in l'ultima corsa, u nostru zitellu Ramazan Baştuğ hà rapprisintatu a nostra pruvincia, u nostru paese è a nostra squadra naziunale venendu secondu in 5 mila metri. per a prima volta in a nostra storia è vince una medaglia d'argentu ", disse.

TOTAL 384 MIL PREMIU LIRA

Mentre u sindaco Çintimar hà dichjaratu ch'elli seranu tutti quì per a corsa chì si svolgerà dumenica 9 ottobre, Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. U Direttore Generale İbrahim Somtaş hà ringraziatu u Sindaco Metropolitanu Dr. per l'opportunità chì offre. Hà ringraziatu à Memduh Büyükkılıç è hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, simu assai onorati è fieri di accoglie a maratona, chì organizzeremu per a seconda volta questu annu. Spergu chì quist'annu avemu un sistema di corsa custituitu da 3 piste diverse. Cum'è l'annu passatu, speremu d'urganizà una meza maratona chì serà ricurdata da millaie di persone quist'annu. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu per avè datu queste opportunità. Speremu d'avè più di 6 mila participanti in a nostra maratona quist'annu. Avemu una ricumpensa di 384 mila lire. "Ci saranu premii sorpresa chì annunceremu in a corsa publica", disse.

U Direttore Provinciale di a Ghjuventù è Sport Kayseri, Ali İhsan Kabakcı, chì hà descrittu a maratona cum'è "un prugramma assai bellu, una urganizazione assai bella", hà dettu: "A Media Maratona Internaziunale di Kayseri, chì hà iniziatu l'annu passatu in a nostra cità, chì hè a casa di un anticu. civilisazione, si terrà in Kayseri, una cità sportiva.Hè un prugramma veramente bellu, una urganizazione assai bella. Hè una meza maratona chì si svolge cù una infrastruttura veramente impurtante è una bona urganizazione. "Di sicuru, hè più cà una maratona", disse, aghjustendu chì urganizeranu parechje urganisazioni diverse cù u sustegnu di u Governatore è a Municipalità Metropolitana.

À a fine di a riunione, una placca d'apprezzazione hè stata presentata à i patrocinatori per u so sustegnu à a meza maratona, è sò stati presentati ancu t-shirts, borse, tazzi è medaglie di corridore apposta preparati.

PARTICIPARARAN ATLETI DI 15 PAESI

9 mila atleti turchi da tutta a Turchia, è ancu 2022 atleti stranieri da 6 paesi, participeranu à a Media Maratona Internaziunale di Kayseri, chì si terrà dumenica 15 ottobre 120 cù u tema "Erciyes". A Mezza Maratona Internaziunale di Kayseri, chì si terrà cù u slogan 'More than a Marathon', si currirà in trè categurie: 21K, 10K è corsa publica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*