E case di KIPTAS Tuzla Meydan saranu consegnate 6 mesi prima

E case di KIPTAS Tuzla Meydan saranu consegnate ogni mese prima
E case di KIPTAS Tuzla Meydan saranu consegnate 6 mesi prima

A filiale di İBB, KİPTAŞ, hà urganizatu u "Draweous Flat Determination Draw" per Tuzla Meydan Houses, chì a fundazione hè stata posta u 31 di maghju di u 2021. Esprimendu a so satisfaczione chì KİPTAŞ trasmetterà l'appartamenti à i beneficiari 6 mesi prima di u tempu prumessu, u presidente İBB Ekrem İmamoğlu"I lochi induve creemu spazii suciali sò stati attribuiti à e fundazioni di a famiglia di qualcunu è à l'usu persunale di qualcunu producendu posti in altri prughjetti è in diverse locu. Solu in Başakşehir, i nostri tribunali cuntinueghjanu in 10-15 cinque posti, in modu di ritruvà, in nome di a nazione. Ùn facemu micca cusì; chì facemu? Salvemu spaziu per a nostra cumuna. In certi lochi facemu nursery. In certi lochi, custruemu Centri di Supportu di Salute Famiglia. In certi lochi, custruemu Centri di Cunsigliu Psicologicu per i nostri citadini. In certi lochi custruemu biblioteche. Aghjunghjemu 150 biblioteche in solu stu cortu periodu di tempu, '150 Prughjetti in 20 Days'. Avemu aghjunghje tanti nurseries. Questi ùn esistenu micca. Facemu ", disse.

U "Draweous Flat Determination Drawing" hè statu tenutu per e Case KİPTAŞ Tuzla Square, a fundazione di quale hè stata posta u 31 di maghju 2021 da KİPTAŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB). Avant le tirage tenu en présence d'un notaire au Centre Culturel Ali Emiri Efendi à Fatih, le Président de l'IMM Ekrem İmamoğlu è u direttore generale di KIPTAS, Ali Kurt, hà fattu discorsi. Dichjarà ch'ellu hè interessatu personalmente in a custruzzione è i prublemi legati à KIPTAS postu chì hè una professione pre-pulitica, İmamoğlu hà dettu: "I stancu un pocu. A propositu, aghju ancu furnisce cunsulenza gratuitu per elli ", hà scherzatu. "Cum'è una persona chì hà passatu quasi quaranta anni di a so vita in quellu campu; Pruvate di trasmette tutte e mo cunniscenze, maniere, energia è questi mumenti ", hà dettu İmamoğlu, "Avemu da risolve stu prublema inseme in questu paese induve a descrizzione di i prublemi ecunomichi chì vivemu, quelli prublemi tecnichi chì avemu, scuntrà l'abitazione di e persone. bisogni, è risponde à i bisogni di a ghjente per un refuggiu, chì hè avà in virgolette. Passi seri devenu esse fatti ", disse.

"U PROBLEMA DI L'HOUSING ùn hè micca un prublema da risolve solu"

Enfatizendu chì, cum'è İBB è e so istituzioni cunnesse, anu u scopu di pruduce case cù termini di pagamentu assequibili, resistenti à i terrimoti è un altu putere di disignu, İmamoğlu hà dettu: "U prublema di l'abitazione, u prublema di l'abitazione, ùn hè micca un prublema chì una istituzione pò risolve da sola in un locu. paese. Allora lasciate KIPTAS solu solu; ùn pò micca risolve. Chì u Ministeru di l'Urbanizazione risolve; ùn pò micca risolve. Ùn pudia risolve. Ùn pò micca risolve. Questu ùn hè micca un fronte d'accusazione. Ci sò qualchi prublemi chì; -ci piace assai- ci hè bisognu di cuuperazione. E forze unite sò richieste. Avemu bisognu di parlà inseme è truvà suluzioni inseme. Hè cum'è cummattiri un terrimotu. Hè cum'è risolve u prublema di l'abitazione in una mubilizazione cullettiva. Perchè hà stakeholder. Hà partenarii ecunomichi. Ci sò pruduttori stakeholder. Hà attori settoriali. Pruduzzione inseme cù tutti questi stakeholder hè un prublema impurtante ", hà avvistatu.

"Chì hè a pruprietà chì ti spazza?"

İmamoğlu hà rispostu à a quistione "Chì facemu in a nostra urganizazione" cù e seguenti parolle:

"Cù tutte e pussibulità à a nostra dispusizione, offremu un ambiente di serviziu olisticu seguitendu u prucessu di funziunamentu è sustene a vita quì, da u principiu à a fine, micca abbastanza, ancu in u prucessu cuntinuu, senza abbandunà questi principii. U prublema chì avemu presentatu quì hè di pruduce l'abitazione suciale cuntempuranea è esemplare, di rinfurzà Istanbul cù un alloghju durabile, è di fà a so ghjente felice da l'altru. Dicemu à Turchia ogni travagliu chì avemu pigliatu cum'è un esempiu da quì, è dicemu: Hè cusì chì deve esse. Sapete da quale aspittemu a listessa cosa quandu facemu sti muvimenti in questu modu? Aspittemu questu da u nostru ministeru è altre istituzioni. Parlemu inseme. Pruducemu inseme. In altri palori, prima di ripiglià u nostru duvere, i nostri terri chì eranu zonificati, pianificati, ancu cù prughjetti è ancu licenziati… Puderiamu avè custruitu millaie di più case suciali quì. Avemu sempre à trattà cù i so casi. Un prughjettu di l'abitazione chì hà fattu i nostri terri unplanned 2 mesi dopu chì avemu pigliatu u nostru duvere, annullatu a licenza dopu à 3-4 mesi, è un prughjettu di l'abitazione 4-5 mesi dopu ... Ùn aghju micca compru u terrenu, l'amministrazione precedente l'hà compru. Hè da custruì quì. I ghjuru, a mo mente ùn hè micca abbastanza per capisce a mente chì hà fattu un spaziu verde. Cum'è perchè hè fattu questu? Quale hè a pruprietà? Ùn hè micca u mio. Hè a pruprietà di tutti noi. Per quale scopu pudete fà questu? Chì tipu d'ambizione pulitica o ambizione hè questu?"

"L'AREI SUCIALE SONT ATTRIBUTI A FUNDAZIONI FAMIGLIA DI QUALCHISCU"

Enfatizendu chì i citadini aspettanu chì l'istituzioni statali pruducianu affari inseme ancu s'ellu sò gestiti da persone cù idee diverse, İmamoğlu hà dettu: "Se pudemu ancu guardà u prublema di l'abitazione cù stu cuncettu... Oghje, ci hè un prublema di l'alloghju in u nostru paese. A ghjente ùn pò micca permette l'alloghju. Ùn parlemu micca di "Ùn pò micca pagà l'affittu è campà in quella casa", è ancu di cumprà. Parlemu avà. Questa hè a situazione chì avemu ghjuntu. Ma li vinceremu. Travagliemu assai regularmente per superà questi ", disse. Imamoğlu hà dettu: "I lochi induve pruduciamu spazii suciali sò stati attribuiti à e fundazioni di a famiglia di qualcunu è à l'usu persunale di qualcunu producendu posti in altri prughjetti è in diverse lochi".

"Solu in Başakşehir, i nostri tribunali cuntinueghjanu in 10-15 cinque posti, per rinvià, in nome di a nazione. Sfurtunatamente. Ùn facemu micca cusì; chì facemu? Salvemu spaziu per a nostra cumuna. In certi lochi facemu nursery. In certi lochi, custruemu Centri di Supportu di Salute Famiglia. In certi lochi, custruemu Centri di Cunsigliu Psicologicu per i nostri citadini. In certi lochi custruemu biblioteche. Aghjunghjemu 150 biblioteche in solu stu cortu periodu di tempu, '150 Prughjetti in 20 Days'. Avemu aghjunghje tanti nurseries. Questi ùn esistenu micca. facemu. Se facemu qualcosa chì ùn esiste micca, probabilmente duvete sapè questu dicendu "L'ingenuità hè sottumessu à cumplimentu". Ieri, avemu apertu altri 3 dormitori universitari. È avemu aumentatu u numeru di i nostri dormitori à 10. Serà 16 l'annu prossimu. Attualmente avemu una capacità di lettu di 3000 mila. Passeremu 5000 l'annu prossimu. Ùn avemu micca un lettu solu chì pudemu dì à un studiente: "Vai è stà quì". 1 unu. Grande municipalità metropolitana di Istanbul. Allora, ùn ci era micca sustegnu per a custruzzione di un dormitoriu ? Hè statu fattu. Ma hè stata fatta di novu, hè stata rimessa à e fundazioni di a famiglia di qualcunu nantu à una basa turnkey. Amicu istituzione municipale; cusì tutti noi. Ùn hà micca bisognu di tali cose ".

"U COSTU DI UN STUDENTE À IMM hè 5500 TL; A FACEMU CUN FIERU È CUSCENZA "

Sparte l'infurmazioni chì u costu di un studiente chì stà in dormitori IMM hè di 5 mila 500 TL, İmamoğlu hà dettu chì i ghjovani prufittà di sta opportunità per 950 TL per mese. İmamoğlu hà dettu: "È a facemu orgogliosi, a facemu cun coscienza. Perchè e famiglie chì avemu identificatu si sò registrati in quelli dormitori senza intermediari. Avemu fattu queste cose fighjendu u so redditu, i so bisogni ", disse. Dichjarà chì tutte l'istituzioni è e unità IMM realizanu l'opere in u scopu di l'abitazione di massa è a trasfurmazioni urbane in coordinazione, İmamoğlu hà sottolineatu chì a cità purterà a so cunniscenza, e so cumpetenze è a so sperienza in questu sensu in diverse pruvince di Turchia. "Parlemu à Ardahan chì vole fà affari cun noi, parlemu à Artvin, parlemu à Tekirdağ, parlemu à Eskişehir. Parlemu à ogni cumuna chì pisseghja à a nostra porta. Avemu fattu un principiu à fà prughjetti di l'abitazione chì ponu esse un esempiu per a Turchia in quantu à fà i travaglii ghjusti in i terreni ghjusti, micca versendu soldi da a nostra cassa, ma usendu e nostre capacità finanziarie induve pudemu. U so travagliu cuntinueghja. Staremu e basi per questu in un futuru vicinu ", disse.

"REGANEMU UNA VALUE OBRA À TURCHIA"

Enfatizendu chì pruduceranu disinni basati nantu à e caratteristiche geografiche, demografiche, culturali è tradiziunali di a regione per e residenze chì custruiscenu in diverse cità, İmamoğlu hà dettu: "In ogni locu in Turchia, à a listessa altezza, cù e stesse pieghe di cimentu armatu, cù e listessi rùbbriche... Pò esse adattatu à Ardahan, ùn hè micca adattatu à Hakkari, ùn hè micca adattatu à Diyarbakir, ùn hè micca adattatu à Kastamonu. Avete cuncepitu qualcosa d'altru quì. Hà una petra prominente, hà un culore prominente, hà una cultura vitale prominente. Per esempiu, in Gaziantep, u balcone hè utilizatu in modu diversu, ma in Kastamonu hè utilizatu in modu diversu in a casa. Ogni locu hà una cultura alimentaria. Ogni locu hà un modu di vita. Ancu quì ci hè un prucessu formale induve e culture si riuniscenu. In questu rispettu, presenteremu un travagliu preziosu chì prova questu in Turchia ", disse.

"CONSEGNA ANTICIPATA" GRAZIE À KİPTAŞ

Esprimendu a so satisfaczione chì KİPTAŞ compie u prughjettu sopra citatu 6 prima di ciò chì era previstu, İmamoğlu hà dettu: "U nostru caru Direttore Generale hà dettu chì e case saranu consegnate u 3 di dicembre. Quandu avemu tenutu a cerimonia, se i prublemi di a casa cù tutti i spazii cumuni sò risolti è s'ellu ci hè un ambiente induve certi bisogni vitali sò cumplettamente cumpleti, da l'acqua calda à u gasu naturale à l'electricità; Ci pò ancu esse persone chì dicenu: "Hè prontu, aghju da traslassi d'urgenza", 10-15 famiglie si moveranu o si moveranu... Allora aghju ritiratu u mo desideriu di beie caffè in una famiglia un pocu più. Sè vo fate ancu questu, avemu avutu sperimentatu stu bellu mumentu in quella data. Ringraziu sinceramente u Direttore Generale è tutti l'impiegati di KİPTAŞ, a sensibilità è u travagliu preziosu di a nostra sucietà di l'imprenditori quì, per avè ottinutu a mo soddisfazione oghje cumpiendula 6 mesi fà è esse capace di fà felici a ghjente prima.

KURT: "Andemu à l'asta per 19 STORE U 12 OTTOBRE"

Ricordendu chì mettenu e so case in vendita cù prezzi chì partenu da 264 mila TL è piani di pagamentu fissi di 2 mila 800 TL, Kurt hà dettu: "Avemu ricevutu più di 40 mila applicazioni in questu modu. Mettemu i nostri 9 buttreghi di strada in stu prughjettu è 10 negozi di strada in u nostru prughjettu 'Aydınlıkevler' in Tuzla, u marcuri 12 d'ottobre, attraversu u metudu di l'asta, chì hè diventatu una tradizione di KİPTAŞ. U nostru scopu in questa vendita hè di creà una fonte per a nostra cumpagnia è di realizà unità cummirciali chì vi susteneranu prima chì voi, i vostri beneficiari, si stallanu in i vostri appartamenti. Nutendu chì anu da furnisce u prughjettu Tuzla Meydan Evler prima di e date determinate, cum'è in i prughjetti in Silivri è Izmit, Kurt hà dettu: "A nostra data di iniziu di consegna era u 24 di ghjugnu 2023. Cuminceremu a consegna di i vostri appartamenti u 3 di dicembre di u 2022. Consegneremu u nostru prughjettu 6 mesi prima di u nostru impegnu, di novu firmendu un classicu KIPTAS in l'alloghju suciale ", disse.

Dopu à i discorsi, İmamoğlu, u deputatu CHP Gökan Zeybek è a so delegazione, cù u tistimunianza di Bakırköy 23rd Diputatu Notariale Pùblicu, Mustafa Kalaycı, tiravanu i primi vincitori.

PRIMA IN TURCHIA: SISTEMA DI RECUPERAZIONE DI ACQUA GRIGIA

In u prugettu, induve 158 mila persone anu dumandatu 39 immubiliarii, a priorità hè stata data à quelli chì ùn avianu micca una casa è quelli chì ùn avianu micca acquistatu una casa da KİPTAŞ prima. Almenu u 40 per centu di i citadini disabili, famiglie di martiri, disabili da a guerra è da u duvere, vedove è orfani, è i travagliadori sanitari chì anu fattu un grande sforzu durante u periodu pandemicu sò stati definiti cum'è gruppi privilegiati è sò stati attribuiti alloghju. In u prugettu, chì hè custituitu da 5 blocchi, 149 residenze è 9 unità cummerciale è hè in u stadiu di cumpletu cù materiali di qualità, i termini di pagamentu più adattati di u periodu sò stati offerti à i cumpratori. U prughjettu di Tuzla Meydan Evler hè ancu ghjuntu à u primu pianu cù u sistema "Grey Water Recovery", chì hè stata utilizata per a prima volta in un prughjettu di l'alloghju suciale in Turchia. In questu sistema, l'acqua aduprata in e case (acqua residuale domestica da doccia, bagnu, lavandini, lavatrici è cucina, etc.) hè purificata è riutilizata (in i reservoirs di toilette è per l'irrigazione di u giardinu). Cusì, risparmia i dui bills d'acqua è circa 100 mila litri d'acqua, chì hè necessariu da una media di 150-20 persone à ghjornu, facendu cusì una cuntribuzione significativa à a prutezzione di e risorse naturali di l'acqua è di l'ambiente. KIPTAS Tuzla Meydan Houses; Aghjunghjerà ancu valore à a regione cù a so architettura muderna, i parchi di i zitelli, i buttreghi in a strada è un cuncettu di design chì ùn hè micca circundatu da mura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*