Red Crescent International Friendship Short Film Festival Annunziatu u prugramma

Red Crescent International Friendship Short Film Festival Annunziatu u prugramma
Red Crescent International Friendship Short Film Festival Annunziatu u prugramma

In memoria di l'artista stimatu Neşet Ertaş, u prugramma di u 22th Festival Internaziunale di Cortometraje di l'Amicizia di a Mezza Rossa, chì si terrà da u 25 à u 5 di dicembre, hè statu presentatu da u presidente di a Mezzaluna Rossa Dr. Hè statu annunziatu in a cunferenza di stampa à a quale hà assistitu Kerem Kınık.

U 5u Festival Internaziunale di l'Amicizia di a Crescente Rossa hè statu prumuvutu in u Padiglione Sepetçi.

U Festival Internaziunale di Cortometraje di l'Amicizia di a Mezza Rossa si terrà quist'annu u 22-25 di dicembre, in memoria di u stimatu artista Neşet Ertaş. In u festival, induve 58 filmi di 522 paesi si sò applicati, per a prima volta quist'annu, una pruduzzione in competizione in a selezzione documentale "Umanistic Look" di u festival riceverà u "Red Crescent Humanistic Look Award" da a Crescent Red Turca. Mentri 189 filmi s'applicanu à a categuria di cumpetizione di u festival, 89 filmi applicàvanu à a categuria di u Documentariu di Perspettiva Umana, 266 per a categuria Panorama, è 13 per a categuria Quaranta Anni Ricordati.

U presidente di a ghjuria di u festivale di quist'annu serà Ebru Ceylan, chì u so primu cortometraje "On the Shore" hè statu sceltu in a sezione principale di u Festival di Cannes in u 1998 è hà vintu assai premii per participà à diversi festivali naziunali è internaziunali cù stu filmu. I membri di a ghjuria di u festivale di quist'annu sò Akzholtoy Bekbolotov, u cinematografu di u filmu Shambala, adattatu da u rumanzu di u scrittore kirghiz Cengiz Aytmatov The White Ship, è Murat Tırpan, u criticu di cinema, è 'Little Women', 'The Wren', Okan. Facultà di Belle Arti di l'Università Cinema-TV Capu di u Dipartimentu, 'Avenger of the Serpents', 'Resurrection; Hande Sorel, l'attrice di successu di a serie TV "Ertuğrul" è "Once Upon a Time in Çukurova".

Kerem Kınık: "Ancu noi rispiremu cù stu festival"

Dr.Kerem Kınık, presidente di a Crescent Red, chì hè u presidente onorariu di u Festival; "Cum'è Crescent Rossu, avemu un mutivu di esistenza chì si focalizeghja nantu à u soffrenu, i prublemi è u dulore di e persone, pruvemu di prutege è rinfurzà a so dignità, è chjamemu l'altri à a sulidarità è l'empatia per risolve i so prublemi. In fatti, chjamemu à l'umanità. Semu tutti parte di l'umanità, avemu da prutege. Facemu un sforzu per assicurà chì l'arte accumpagna a ricerca di u significatu di e persone, per mette in risaltu e diverse caratteristiche è mondi in quale campanu, è per ghjunghje à tutti l'artisti di u mondu chì facenu questu nantu à e piattaforme artistiche. Rispiremu dinù cù sta festa. "dissi.

Faysal Soysal: U nostru scopu hè di custruisce un ponte di amicizia cù i cineasti

Spiegà u prugramma di u festivale, u direttore di u Festival Faysal Soysal; "Unu di i nostri scopi principali hè di esse un unguentu à u latu di e guerri chì aumentanu u rancore è l'odiu, soprattuttu in u periodu chì campemu, è di purtà u cuncettu d'amicizia à l'agenda. In particulare quandu u cuncettu di l'amicizia hè riflessu in l'opere d'arti, hè soprattuttu putente quandu si riflette in un cortu filmu chì hà una cunniscenza completamente indipendente è libera.In fattu, l'amicizia hà un latu cusì sinceru. Un altru scopu di u nostru hè di sviluppà u cuncettu di l'amicizia, di ricustruiscelu cù a lingua di i cortu-filmi, è di stabilisce un ponte d'amicizia cù i cineasti di u mondu sanu. "dissi.

Generic; "Avemu una di e più belle selezzione di cortometraggi in Turchia. Quist'annu, a nostra selezzione serà divisa in 4 sezioni, è 4 premii seranu datu in a cumpetizione principale. Quist'annu, in u 10u anniversariu di a so morte, daremu un Premiu di l'Amicizia à un filmu in a nostra sezione Quaranta Anni di Memoria, chì porta a marca di l'amicizia turca, in memoria di Neşet Ertaş. disse.

Direttore Generale di l'Arte di u Festival Mehmet Lütfi Şen; « À l'occasione di sta festa, vulemu schernà cù u corsu di l'umanità. Pensemu chì u nostru festival serà ancu più forte in quantu à purtà a levadura anatolica in u mondu sanu cù l'integrazione di l'identità corporativa di Kızılay cù u festival.

U direttore Atalay Taşdiken, unu di i cunsultanti di u festival, hà dettu: "Hè un festival veramente raru chì avanza ogni annu. Fighjemu cun orgogliu. I cortometraggi sò assai impurtanti per u cinema, hè assai impurtante per i pruduttori di cortometraghji chì si sentenu cum'è un cineasta ".

A sustegnu à u festivale, u sindaco diputatu di a municipalità di Beyoğlu Mehmet Erdoğan; "Semu felici è fieri di accoglie tali avvenimenti. Iè, i festivals sò tenuti cù opportunità assai difficili, pruvemu di sustene, è continueremu sempre à esse ", disse.

I prughjetti di u festival è l'avvenimenti sò gratuiti

U principale sponsor di u festival, chì hè urganizatu sottu u paraplu di a Crescent Red Turca cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Direzzione Generale di Cinema, hè Halk Bank questu annu è l'annu passatu. L'Agenzia Anadolu s'impegna a cullaburazione di cumunicazione globale di u festival, à quale a municipalità di Beyoğlu è a municipalità di Zeytinburnu furnisce ancu un grande sustegnu, mentre chì parechje organizzazioni di cinema è media cum'è Fono Film, Türk Medya, Sinefisto, TSA, Interpress, Artizan Sanat è Filmarası sò trà i sustenituri di a festa. Balcony Production hè l'urganizazione di u festival. I proiezioni di filmi di u festivale sò in Atlas Cinema è Zeytinburnu Culture and Art Center da u latu europeu, è da u latu anatolia. Kadıköy Si ferà in u sinemà. Ci sarà ancu una discussione è un avvenimentu di master class à Atlas Cinema. Duranti u festivale, i discorsi seranu tenuti in l'Accademia Beyoğlu, è i prughjetti di documentarii è l'avvenimenti di discussione seranu tenuti in Artizan Sanat. Tutti quelli chì volenu participà à tutte e proiezioni è avvenimenti in u festivale sò gratuiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*