L'applicazione "Park and Continue" in a stazione di metro Macunköy!

Park and Continue Application à Macunkoy Metro Station
L'applicazione "Park and Continue" in a stazione di metro Macunköy!

A Direzzione Generale EGO, chì riunisce prughjetti di trasportu alternativu cù i citadini di a Capitale per minimizzà u prublema di u trafficu, hà implementatu a seconda applicazione "Park and Continue", chì hè stata iniziata per riduce u trafficu di i veiculi è diretti l'utilizatori di i veiculi à i veiculi di trasportu publicu. à a stazione di metro Macunköy.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà prughjetti di trasportu amichevuli di l'ambiente, unu per unu, chì facilità u trafficu di a Capitale.

A seconda di l'applicazione "Park and Continue", chì hè stata iniziata in a Stazione Biblioteca Naziunale in 2021 da a Direzzione Generale di EGO, chì hà implementatu prughjetti di trasportu alternativu per incuragisce l'usu di veiculi di trasportu publicu in tutta a cità, hè stata ancu messa in usu. à a stazione di metro Macunköy.

UN PROGETTU AMBIENTALE È SEGURU CHE PROMUVA I TRANSPORTI DI MASSA

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, chì hà participatu à l'apertura di u Parcu Macunköy Park Et Continue Car Park, hà dichjaratu ch'elli anu attribuitu impurtanza à furnisce un serviziu di trasportu publicu ecologicu, sanu, ecunomicu, còmode è sustenibile da u ghjornu chì anu pigliatu l'uffiziu. Alkaş hà dettu: "I nostri citadini utilizanu u trasportu publicu se ponu accede comodamente à u metro da a so casa usendu u so veiculu privatu è assicuratevi chì u so veiculu resterà in u parcheghju in modu sicuru, senza pagà alcuna tassa è senza danni à i so veiculi. finu à a sera. In altri palori, stu prughjettu "Park and Carry on" hè ancu un prughjettu favuritu di l'ambiente chì hè in linea cù u nostru scopu principale, incuragisce u trasportu publicu ". Alkaş hà continuatu e so dichjarazioni cusì:

"Park and Continue hè una applicazione chì furnimu gratuitamente à i nostri citadini chì utilizanu u trasportu publicu organizendu i parcheggi in o vicinu à e stazioni di u sistema ferroviariu. Vogliu enfatizà una volta di più chì u prughjettu "Park and Continue" hè un prughjettu chì riduce u trafficu di i veiculi versu u centru di a cità è incuragisce l'utilizatori à aduprà u trasportu publicu. Avemu fattu a prima appiecazione à a National Library Station. Pudemu u nostru parcheghju di 430 veiculi in usu di i nostri citadini u 12 di ferraghju 2021. U sicondu hè u parcheghju di a Macunköy Station, chì apremu oghje. A custruzzione di u parcheghju hè stata finita da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a nostra municipalità, a so capacità hè stata aumentata da 450 veiculi à 100 veiculi è hè stata consegnata à a nostra Direzzione Generale. U parcheghju ricevutu hè statu trasfurmatu in un parcheghju "Park and Continue" da a nostra Direzzione Generale, è hè stata finalmente pronta per l'apertura da oghje ".

L'UTILIZZATORI DI METRO UTILIRANU U PARCHEGGIU GRATIS

In l'applicazione, chì riduce l'ingressu di i veiculi à u centru di a cità è impedisce a furmazione di trafficu da a fonte, i citadini puderanu parcheghja i so veiculi in i parcheggi à poca distanza da e stazioni di metro è caccià i so veiculi fora di u parcheghju. durante u ghjornu senza pagà alcuna tassa di parcheghju s'ellu preferiscenu aduprà i veiculi di trasportu publicu in dui sensi. Un sistema di tariffu pagatu serà applicatu à i citadini chì lascianu i so veiculi in u parcheghju è ùn utilizanu micca trasportu publicu.

I veiculi chì restanu in u parcheghju dopu à u ghjornu di l'ingressu pagheranu una tarifa per u ghjornu è l'ora di u so sughjornu.

A tarifa ANKARAKART, chì serà applicata à i passageri chì utilizanu solu u sistema Park and Continue cum'è parcheghju, hè a seguente:

I cunduttori lascianu e so vitture in i parcheghji "Park and Continue" è ghjunghjenu à a so destinazione in u più brevi tempu pussibule cù u trasportu publicu, è ùn perdenu micca u tempu in u trafficu è ùn cercanu micca parcheghju in i lochi chì vanu. Hè destinatu à aumentà u nùmeru di parcheggi à 26 in u prugettu, induve i citadini anu ancu risparmià significativamente i costi di carburante.

E stazioni 26 previste per avè un parcheghju in u prugettu sò "Akköprü, Yenimahalle, Demetevler, Hospital, Macunköy, Ostim, West Center, Mesa, Botanik, Istanbul Road, Eryaman 1-2, Eryaman 5, Devlet Mahallesi, Wonderland, Fatih. , GOP, Törekent, Koru, Çayyolu, Ümitköy, Beytepe, Ministeru di l'Agricultura / Cunsigliu di Statu, Bilkent, METU, Söğütözü, Biblioteca Nazionale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*