Metro Istanbul hà celebratu u so 34 anniversariu

Metro Istanbul hà celebratu u so anniversariu
Metro Istanbul hà celebratu u so 34 anniversariu

Metro Istanbul, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, hà celebratu u so 34 anniversariu. Istanbul, l'unica cità in u mondu cù 10 metro in custruzzione à u stessu tempu, hà celebratu a festa. Kadıköy Eseguitu in u Parcu di u Festival. I Istanbuliti si sò divertiti cù u cuncertu di Gripin.

Metro Istanbul, chì i fundamenti sò stati posti in 1988 da u presidente IMM Bedrettin Dalan, hà celebratu u so 34 anniversariu cù 192 linee, 17 stazioni è 195 veiculi, cù una lunghezza di 951 chilometri. Travagliendu cù u scopu di furnisce servizii di trasportu puntuali, còmode, divertenti, tecnologichi è amichevuli di l'ambiente à i residenti di Istanbul, Metro Istanbul celebra u so 34 anniversariu. Kadıköy Cilibratu cù l'avvenimenti in u Parcu di u Festival. In l'avvenimenti chì principiavanu cù u spettaculu scenicu di i musicisti di u metro, hè statu proiettatu un cortu filmu in u quali i sistemi ferroviari viaghjanu in Istanbul da a fine di u 19u seculu finu à oghje. L'avvenimentu, chì hà fattu cun una participazione intensa, cuntinuò cù u cuncertu di u gruppu Gripin dopu à u discorsu di u General Manager di Metro Istanbul, Özgür Soy.

VIAGGIU TEMPU CU METRO ISTANBUL

U Direttore Generale Özgür Soy, chì hà iniziatu u so discorsu ricurdendu a dichjarazione di Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica, chì e ferrovie sò e strade di a prosperità è a civilizazione di a nazione turca, hà dettu: "Ùn importa quale periodu, i sistemi ferroviari. custruitu in Istanbul sò cuparti da i tassi di u populu di Istanbul. Sti metro sò i vostri, i nostri. Hè per quessa chì avemu pensatu chì era u vostru dirittu di cunnosce a so storia. In u filmu chì avemu vistu, avemu vistu chì; I trams sò diventati cumuni in Istanbul in i primi anni di a Republica, è à a fine di l'anni 1950, Istanbul hè diventata una di e pochi cità cù u più grande sistema ferroviariu urbanu in u mondu. Ancu s'è i sistemi ferroviari sò spariti da a vita di i residenti di Istanbul per un certu tempu, i nostri sindaci, chì anu primurosu di a sustenibilità di a cità, anu pigliatu a forza di a visione di i primi anni di a Republica, si concentranu di novu nantu à i sistemi ferroviari è cuminciaru investimenti.

LINEA TRAM KABATAŞ-BAĞCILAR, PORTA A PIU PASSAGGERI IN U MONDU

Ricordendu chì a fundazione di l'Aeroportu M1986 Yenikapı-Atatürk / Linea Kirazlı, una di e linee più impurtanti di Istanbul oghje, hè stata stabilita da l'allora presidente İBB Bedrettin Dalan in 1, Soy hà dettu chì in u 1988, Metro Istanbul, cum'è una opera separata. Cumpagnia, per dà una identità corporativa à a gestione di i sistemi ferroviari di a cità, hè stata stabilita sottu u nome di Istanbul Transportation. Immediatamente dopu, a prima fase di a linea M1989 hè stata messa in serviziu in u 1. Piglià u postu dopu à u Signore Dalan, Prof. Dr. Sottu a presidenza di u sgiò Nurettin Sözen, a linea di tram chì porta u più passageri in u mondu oghje hè T1. KabataşI fundamenti di a nostra linea di tramvia Bağcılar sò stati posti. In u 1992, a prima fase di sta linea hè stata aperta. Di novu in u 1992, a fundazione di a linea M2 Yenikapı-Hacıosman, a linea di metro chì porta u più altu numeru di passageri in Istanbul, hè stata posta. I fundamenti di e nostre linee M1, T1 è M2, una di e prime linee di metro è tram chì sò sempre aduprate attivamente oghje, sò stati posti da i nostri gestori estremamente visionari.

NOVA PERIODE PER I SISTEMI RAIL IN 2019

Presidente IMM in 2019 Ekrem İmamoğluRicordendu chì una nova era hè iniziata per i sistemi ferroviari in Istanbul cù l'appuntamentu di . Avemu bisognu di aumentà l'usu di i sistemi ferroviari per lascià un Istanbul sustenibile induve ponu respira facilmente per e generazioni future. Quandu guardemu à u ghjugnu 2019, e custruzzioni di parechje di e nostre linee eranu in un fermu, alcune linee sò state chjamate, ma ancu i unghie ùn sò micca stati martellati. I prublemi di finanziamentu di e nostre linee infinite sò stati risolti è Istanbul hè diventata l'unica cità in u mondu induve 10 custruzzioni di metro cuntinueghjanu à u stessu tempu. À u listessu tempu, avemu apertu e nostre 3 linee in 3 anni ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*