100 anniversariu di l'armistice di Mudanya celebratu cun entusiasmu

U terzu anniversariu di l'armistice di Mudanya celebratu cù entusiasmu
100 anniversariu di l'armistice di Mudanya celebratu cun entusiasmu

U 100 anniversariu di l'Armistiziu di Mudanya accettatu internaziunale, chì era a prima vittoria di a Gran Assemblea Naziunale Turca in i campi pulitichi è diplomatichi "dopu à a Gran Offensiva vittoriosa", hè statu celebratu cun entusiasmu.

Dopu à i cerimonii ufficiali davanti à a Casa di l'Armistiziu, u 100 anniversariu di l'Armistiziu di Mudanya hè statu celebratu cù diversi avvenimenti urganizati da a Municipalità Metropolitana è cuntinuò in tuttu u ghjornu. Mentre a costa di Mudanya era decorata cù bandiere turche, u "100th Anniversary of the Armistice Photograph Exhibition" hè stata aperta da u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali davanti à u molo BUDO. I visuali nantu à i discorsi di pace tenuti in a Casa di l'Armistiziu di Mudanya è l'avvenimenti di celebrazione tenuti davanti à l'edificiu storicu in i primi anni di a Republica sò stati guardati cun interessu da u populu di Mudanya. U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, u guvernatore di u distrittu di Mudanya Ayhan Terzi è u rettore di l'Università Uludağ Prof.Dr. Hà visitatu a mostra di fotografia cù Ahmet Saim Guide. U spettaculu di scultura in diretta realizatu da l'Atelier d'Arti di Strada cù una squadra di 15 persone in l'area di l'esposizione hè stata guardata cù interessu da i citadini. L'Armistiziu di Mudanya hè statu spiegatu cù spettaculi in diretta in tuttu u ghjornu, mentre chì i citadini eranu in fila per piglià una foto di souvenir cù e statue viventi.

Cù a cuuperazione di u Club Sportiu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sportivi è u Burgaz Sailing Club, l'entusiasmu di u 100 anniversariu hè statu purtatu à u mare. L'atleti facianu una parata in u mare cù barche à vela. Quantunque; In a Crociera Blu urganizata da a Municipalità Metropolitana, u battellu hà navigatu cù un banner gigante chì celebra u so 100 anniversariu.

A vittoria di l'Asia annantu à l'Europa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì l'Armistiziu di Mudanya hà una impurtanza storica per i Turchi è a pace mundiale. Nutendu chì u guvernu d'Ankara hà rializatu e so richieste senza sparà un colpu dopu à a grande vittoria grazia à l'armistice di Mudanya, u presidente Aktaş hà dettu: "Per a prima volta, l'Alliati anu affruntatu u guvernu Ankara cum'è l'unicu guvernu legittimu di Turchia. Questa era a nova vittoria di u nostru paese. Cù l'accordu, a Turchia si stalla di novu in terri europei ripigliendu a Tracia orientale. In questu sensu, l'Armistiziu di Mudanya pò esse interpretatu cum'è "a vittoria di l'Asia annantu à l'Europa". Felice 100 anniversariu di l'Armistiziu di Mudanya ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*